Ik heb vorige week dinsdag me menstruatie gehad en heb volgende week pas me eisprong. Maar nu ging ik vandaag naar de wc en zag ik ineens helder rood bloedverlies. Waar komt dit ineens vandaan? We hebben woensdag avond voor het laatst iets gedaan. Verder nergens last van gehad, maar zomaar ineens bloedverlies. Ik maak me er wel een beetje zorgen over
Heb net ook een onderwerp geopend en zie nu jouw vraag. Heb een beetje hetzelfde (op dag 17 ineens bloedverlies) dus ik lees mee!
Nee nog niet, ik had een test gedaan voordat ik ongesteld werdt. Op een test van sensitest zag ik een hele lichte tuurstreep en de volgende dag nog een keer getest met kruidvat en die was negatief. Die dag ben ik ook ongesteld geworden helaas en vanavond ineens bloedverlies en nu is het weer over,? Ben wel benieuwd wat dat zou kunnen zijn en of meer vrouwen hier last van hebben, want heb dit nog nooit meegemaakt. Aanstaande week moet ik me eisprong krijgen
Hier ook een vreemdsoortig bloedverlies... Praat qua datums even uit mijn hoofd, mijn schemaatje ligt thuis en ik ben op mn werk... Ben op 14 juni gewoon ongesteld geworden en toen ineens op 1 juli weer bloedverlies wat leek op een menstruatie alleen verlies ik op dit moment nog steeds wat bloed, geen grote hoeveelheden, zomaar een paar drupjes, maar normaal lijkt het me niet.. HA wacht ik nog even mee, ik heb verder nl nergens last van, voel me kiplekker Vorige zwangerschap is ontstaan mbv clomid en (6x) IUI ivm onregelmatige cyclussen, na bevalling cyclus keurig op gang gekomen, niks geen pil meer gebruikt (alleen niet klussen rond eisprong) en sinds ons mannetje 2 is, hebben we zoiets van het zou nu wel leuk zijn als er een broertje of zusje zou komen... We hadden een hoopje dat het spontaan gaat gebeuren omdat cyclussen keurig op orde zijn en dan nu dus vreemdsoortig bloedverlies. Wat het is geen idee, maar wij kijken het "gewoon" nog even aan.. Hubbie wil liever dat ik naar de HA ga, maar ik heb geen zin in al te veel gedokter, dus ik wacht nog even af...
Ik heb wel eens bloedverlies gehad op dag 8 van mijn cyclus. Zolang het niet pijnlijk is, en niet enorm veel bloed, hoef je je weinig zorgen te maken. Ik heb zelf gelezen dat veel vrouwen hier last van hebben, en dat het gewoon door de hormoonhuishouding komt. Komt het vaker voor, en is het wel pijnlijk en heftig, ga dan even langs je huisarts.
hier hetzelfde. ongesteld en dan twee weken erna ook weer een week licht bloedverlies en dan over twee weken weer normaal ongesteld. kan ongeveer heel de maand wel een tampon of iets gebruiken. en ook stemmingswisselingen, buikpijn en het gevoel dat het van onderen ook niet lekker zit. lijkt wel of mijn baarmoeder hard is en lager hangt ofzo. geen idee wat het is. wel balen.