hallo even een vraagje Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 20 okt...heb normaal een cyclus rond de 28 dagen soms wisselt het een dag korter langer ..ik heb voor het eerst tussen bloed gehad dat was op dag 10 en en gisteravond dag 12 en vandaag dag 13 ook wat bloed..ik lees wel eens over ovulatie bloedingen zou dit dat kunnen zijn?? ik vind het maar vaag...zou mijn ei dan al geweest zijn??of moet hij nog komen? al denk ik zelf gevoelsmatig dat hij rond dag 11 is geweest? was gewoon benieuwd...dit is voor mij nieuw iemand ervaringen hiermee???of klinkt het bekend dat iemand dit ook al eerder gehad heeft.???? groetjes
Dat kan helaas niemand zeggen. Kan vanalles zijn..tussentijdse bloeding, ovulatiebloeding, innestelingsbloeding, te gezellig met je man gehad bloeding... Gebruikt je ovu testen of iets dergelijks?
hoi nee gebruik geen ovutesten...eigenlijk bij mijn dochter niet nodig gehad..na 15 jaar pil toen niet ontpilt want voor mijn dochtertje toen was 1e ronde raak werd mk en toen na curretage na een rustmaand gelijk weer 1e ronde raak daar is mijn dochtertje uit geboren..en nu pas 1e ronde weer bezig voor hopenlijk een tweede wondertje ..dus ook ben ik al nu een jaar van de pil af en nu na deze klusweek voor echie dit voor het eerst vandaar ook geen ovutesten...heb ook jaar lang zelfde cyclus
net trouwens niks in inlegkruisje maar bij het afvegen een lange bloederige slijmsliert (sorry voor details) misschien toch eisprongbloeding??