Dank je! Hoelang was je zwanger bij de miskramen? Je gaat nu voor een 2e zie ik aan je banner. Spannend!
Zelf heb ik de dag dat ik weer negatief testte als dag 1 beschouwd. Omdat je lichaam dan weer een cyclus kan opstarten. Dit klopte ook wel zo ongeveer. Heb met ovutesten mijn ovulatie opgespoord... Gelijk zwanger in die eerste cyclus na de mk. Nu nog steeds erg spannend, heb namelijk al 3x helderrood bloed verloren maar telkens klopte het hartje nog. Succes meid!
Ja moet wel.. Te vroeg testen heeft niet veel nut vindt ik.. Als het dan nog niet is is het Toch weer terleurstelling.
Ben ik weer.. Ik heb de ovulatietesten van zwanger en kids besteld. Wat een service: gisteren besteld en vandaag al binnen! Nu maar wachten totdat de bloedig over is en dan beginnen met de testen.
Ik hou dat ook maar aan. Ik testte afgelopen woensdag negatief en toen is de bloeding ook doorgebroken. De dagen ervoor was het vooral bruinverlies. Ook wel wat rood, maar lang niet zoveel als nu. Nu is het net een hevige menstruatie met stolsels. Voor jou ook spannend!
Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en gelijk daarna was ik weer zwanger, dochter staat nu te springen in de box. Dit jaar heb ik ook een miskraam gehad en daarna ook gelijk weer zwanger. Inmiddels ruim 23 weken. Hier heb ik geen cyclus afgewacht. Ik ben gewoon doorgegaan met temperaturen. Wel was mijn eisprong iets later dan "normaal". 5 dagen. Ik kreeg destijds ook geen advies om het af te wachten of zoiets. In het ziekenhuis zeiden ze als je er klaar voor bent gewoon doen wat goed voelt. Veel sterkte met het verlies en heel veel succes in de komende ronde(s)
Dank je! Van de VK mag ik er ook gelijk weer voor gaan. Daarom hoop ik dat de bloeding snel over is. Wil geen eisprong missen
Ik duim mee dat bij jullie de uitslag hetzelfde mag zijn. Eerst een miskraam en dan gelijk een doorgaande zwangerschap er achteraan. Op naar een mooie vruchtbare cyclus!
Dank je! Hoop het ook. 6 Jaar geleden was dat wel het geval. Toen was het achter elkaar zwanger miskraam zwanger miskraam zwanger..