dames... hebben/hadden jullie dat ook? ik ben pas zwanger maar mn zin in sex is compleet verdwenen... totaal geen behoefte, terwijl ik er normaal niet vies van ben zeg maar haha herkent iemand dit?
Yep, helaas wel En ik dacht dat het na verloop van tijd wel beter zou worden. Maar ik ben nu 19 weken en heb nog steeds niet echt zin! Hoop dat er snel verandering in komt.. Dit is stom!
Ik sluit me aan bij het antwoord van RianneB. Ben nu zelf 18 weken zwanger en vanaf het begin van de zwangerschap is de zin in seks weg. Mede door het lichamelijke aspect, veel moe en misselijk, waardoor ik me er niet echt toe kon zetten. Daarnaast is het ook zo dat ik hiervoor erg met zwanger worden bezig ben geweest, dus ons sexleven draaide daar helaas (te) erg om. Denk dat dit ook meespeelt in het feit dat ik er nu even ging zin in heb. Gelukkig begrijpt vriendlief het wel en dringt hij ook niet aan, maar voel me toch geregeld erg schuldig naar hem toe
Ik voel me idd schuldig naar mn vriend. Heb verder geen lichamelijke klachten dus daardoor komt het niet... het is gewoon weg... Gelukkig ben ik niet de enige haha
Hier juist een ander verhaal: libido nog steeds hoog, niet dagelijks hoor, maar zeker om de 2-3 dagen. Voel me juist erg verliefd en heb erg de behoefte om te knuffelen met ml... en het idee dat er een kindje van ons in mij groeit maakt dit gevoel juist nog groter.
Eerste zwangerschap was ik niet te houden! Ondanks het hele dagen spugen, stond mijn hoofd de hele dag op s*x! Haha En nu?! ; ( Nu 34 weken zwanger en het is vanaf dag 1 weg... vind het verschrikkelijk. Kan er ook echt niet meer van genieten. Gaat deze zwangerschap ook niet meer goed komen, haha Hopelijk komt het gevoel dus straks weer terug
Hoi hoi, had ik ook aan het begin, erg moe, druk en griepje er overheen hielp allemaal niet. Inmiddels mijn energie en libido weer terug. Zoals je ziet verschilt het heel erg per persoon.. Ik had had het wel uitgelegd aan vriendlief zodat hij ook weet waar hij aan toe is
Hier bijna 20 wkn en heel weinig zin. 1 keer in de 2 wkn is meer dan genoeg. Ben 's avonds te moe en 's ochtends geen zin. Voel me best schuldig tegenover mijn man, maar we hebben genoeg geoefend.
Jup hier helaas ook! Vind het heel rot voor manlief, ik probeer me nog 2 keer per week er toe te zetten.. Met heeeeeeel veeeeeel moeite!
Hoi, Bij mij was het libido het eerste trimester echt helemaal weg. Vanaf een week of 11 ging dat beter. Maar het is nog steeds niets wat het was helaas! Er wordt wel gezegd dat het een natuurlijke reactie is om geen zin te hebben, omdat "de klus toch al geklaard is". Maar of dat waar is Groetjes Patricia
hier hetzelfde hoor nu 14 weken maar eerlijk gezegd hebben we al bijna 10 weken niet echt iets gedaan ......heb er ook totaal geen behoefte aan en gelukkig begrijpt manlief dat ik er echt totaal geen zin in heb maar voel me idd soms behoorlijk schuldig zeg maar :x
Herkenbaar... Bij alle zwangerschappen was me libido 0,0 de hele zwangerschap lang. Vooruit ik zeg altijd gelukkig heeft me vriend ook zelf nog 2 paar handen Maar voel me soms best schuldig Maar hij heeft er begrip voor en vind het niet erg zegt hij Het is maar 9 maanden haha
Hier was mijn libido in het begin ook gedaald naar een ontzettend diep dieptepunt maar het gaat nu wel wat beter. Nog steeds niet a la seksgodin ofzo maar 1-2 keer in de week lukt wel
In het begin totaal geen zin, daarna durfde ik niet, later meer zin en heel voorzichtig gedaan. Nog niet zoveel als normaal; dat libido is echt even weg.
Eerst durfde ik niet (manlief ook niet) en nu niet veel zin. Maar ik denk dat het bij mij is dat ik mezelf er even moet toe aanzetten en dat ik eens ik bezig ben het wel terug leuk vind En hoe meer je het doet hoe meer zin je krijgt. Haha, ik weet wat te doen vanavond
Ik heb een scheiding in mij libido. Mentaal wil ik heel graag! Soms echt niet te houden en kan soms aan niks anders denken... Word soms gek van mijn eigen gedachten en alles schreeuwt erom! Lichamelijk weigert alles. Het doet pijn, droog of infectie. Daarnaast is mijn drang om te slapen over het algemeen leidend en zo snel mijn hoofd het kussen, de bank of mijn armen raakt ben ik vertrokken.. Oja en in de ochtend hoef je bij mij niet aan te kloppen, nooit niet, ik slaap!!