net zwanger en geen sexlust..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door limbootje26, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    dames...
    hebben/hadden jullie dat ook?
    ik ben pas zwanger maar mn zin in sex is compleet verdwenen...
    totaal geen behoefte, terwijl ik er normaal niet vies van ben zeg maar haha

herkent iemand dit?

2. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Yep, helaas wel :(

En ik dacht dat het na verloop van tijd wel beter zou worden. Maar ik ben nu 19 weken en heb nog steeds niet echt zin! Hoop dat er snel verandering in komt.. Dit is stom!

3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ik sluit me aan bij het antwoord van RianneB.
    Ben nu zelf 18 weken zwanger en vanaf het begin van de zwangerschap is de zin in seks weg. Mede door het lichamelijke aspect, veel moe en misselijk, waardoor ik me er niet echt toe kon zetten.
    Daarnaast is het ook zo dat ik hiervoor erg met zwanger worden bezig ben geweest, dus ons sexleven draaide daar helaas (te) erg om. Denk dat dit ook meespeelt in het feit dat ik er nu even ging zin in heb.
    Gelukkig begrijpt vriendlief het wel en dringt hij ook niet aan, maar voel me toch geregeld erg schuldig naar hem toe ;)

4. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Ik voel me idd schuldig naar mn vriend. Heb verder geen lichamelijke klachten dus daardoor komt het niet... het is gewoon weg...
    Gelukkig ben ik niet de enige haha

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hier juist een ander verhaal: libido nog steeds hoog, niet dagelijks hoor, maar zeker om de 2-3 dagen. Voel me juist erg verliefd en heb erg de behoefte om te knuffelen met ml... en het idee dat er een kindje van ons in mij groeit maakt dit gevoel juist nog groter.

6. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Eerste zwangerschap was ik niet te houden! ;)
    Ondanks het hele dagen spugen, stond mijn hoofd de hele dag op s*x! Haha

En nu?! ; (
    Nu 34 weken zwanger en het is vanaf dag 1 weg... vind het verschrikkelijk. Kan er ook echt niet meer van genieten.
    Gaat deze zwangerschap ook niet meer goed komen, haha

Hopelijk komt het gevoel dus straks weer terug :D

7. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Hoi hoi, had ik ook aan het begin, erg moe, druk en griepje er overheen hielp allemaal niet. Inmiddels mijn energie en libido weer terug. Zoals je ziet verschilt het heel erg per persoon.. Ik had had het wel uitgelegd aan vriendlief zodat hij ook weet waar hij aan toe is :)

8. Lime

Lime Actief lid

13 feb 2013
    206
    0
    16
    Bij mij ook totaal geen zin tijdens de hele zwangerschap, nu trouwens nog steeds niet;);)

9. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier bijna 20 wkn en heel weinig zin. 1 keer in de 2 wkn is meer dan genoeg. Ben 's avonds te moe en 's ochtends geen zin.
    Voel me best schuldig tegenover mijn man, maar we hebben genoeg geoefend. :D

10. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    jup hier ook!! niet meer beter geworden ook arme mannen! hihi

11. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Jup hier helaas ook! Vind het heel rot voor manlief, ik probeer me nog 2 keer per week er toe te zetten.. Met heeeeeeel veeeeeel moeite!

12. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi,

Bij mij was het libido het eerste trimester echt helemaal weg. Vanaf een week of 11 ging dat beter. Maar het is nog steeds niets wat het was helaas!

Er wordt wel gezegd dat het een natuurlijke reactie is om geen zin te hebben, omdat "de klus toch al geklaard is". Maar of dat waar is;)

Groetjes Patricia

13. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hier hetzelfde hoor nu 14 weken maar eerlijk gezegd hebben we al bijna 10 weken niet echt iets gedaan ......heb er ook totaal geen behoefte aan en gelukkig begrijpt manlief dat ik er echt totaal geen zin in heb maar voel me idd soms behoorlijk schuldig zeg maar :x

14. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar... Bij alle zwangerschappen was me libido 0,0 de hele zwangerschap lang. Vooruit ik zeg altijd gelukkig heeft me vriend ook zelf nog 2 paar handen ;)

Maar voel me soms best schuldig :( Maar hij heeft er begrip voor en vind het niet erg zegt hij ;) Het is maar 9 maanden haha

15. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hier was mijn libido in het begin ook gedaald naar een ontzettend diep dieptepunt :p maar het gaat nu wel wat beter. Nog steeds niet a la seksgodin ofzo maar 1-2 keer in de week lukt wel ;)

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ben bijna 29 weken en het is niet meer terug gekomen..omze mannen moeten op een houtje bijten haha!

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik heb wel zin, maar ik durf niet zo goed hihihi

18. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    In het begin totaal geen zin, daarna durfde ik niet, later meer zin en heel voorzichtig gedaan. Nog niet zoveel als normaal; dat libido is echt even weg.

19. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Eerst durfde ik niet (manlief ook niet) en nu niet veel zin. Maar ik denk dat het bij mij is dat ik mezelf er even moet toe aanzetten en dat ik eens ik bezig ben het wel terug leuk vind :)
    En hoe meer je het doet hoe meer zin je krijgt.
    Haha, ik weet wat te doen vanavond ;)

20. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een scheiding in mij libido.
    Mentaal wil ik heel graag! Soms echt niet te houden en kan soms aan niks anders denken... Word soms gek van mijn eigen gedachten en alles schreeuwt erom!
    Lichamelijk weigert alles. Het doet pijn, droog of infectie. Daarnaast is mijn drang om te slapen over het algemeen leidend en zo snel mijn hoofd het kussen, de bank of mijn armen raakt ben ik vertrokken.. Oja en in de ochtend hoef je bij mij niet aan te kloppen, nooit niet, ik slaap!!

Deel Deze Pagina