Snel zwanger na miskraam? Wie oh wie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saartje123, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik had in feb08 een miskraam bij 5 weken.
    Daarna 2x een cyclus (?) van 21 dagen, oftewel ontregeld! De boel moest van binnen ff goed leeggespoeld worden denk ik :(
    De maand erop was ik zwanger, eind mei08. Mijn ei/bevruchting was die laatste cyclus wel pas na 4 weken gekomen (volgens de echo's).

En nu is mijn prinsesje alweer ruim 3 maanden :D!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas zijn vanmorgen de duiveltjes gearriveerd :( Ik heb nu 2 ongi's gehad sinds mijn mk en helaas... ik denk gewoon dat het puur geluk is om na een mk zo snel aan te tellen...
    Toch ben ik weer blij dat die ellendige laatste week voorbij is... ik heb zo veel gejankt de afgelopen week... alleen maar door die onzekerheid.
    Ik weet nu dat ik tot ruim een week na mijn ei veel ei-klachten heb... dan afzwakt naar bijna niets en dan ongi wordt. Hoef ik me daar alvast deze ronde niet druk om te maken.

Voor de dames die nog in afwachting zijn.... HEEL VEEL SUCCES!!

Liefs Cynthia

3. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    In juni 08 hebben we een missed abortion gehad, in april 09 had ik een positieve test!Dus bijna een jaar verder... en nu helaas met koninginnedag wederom een miskraam!
    Ik hoop echt dat we dit keer niet weer een jaar hoeven te wachten. Het breekt je echt op!
    Hopelijk zijn we snel weer zwanger, en blijft hij-zij zich goed vast houden!!!!

Deel Deze Pagina