is dit de baby die ik voel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentedag, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Dit is mijn tweede zs , totaal anders dan de eerste, maar bij beide heb ik een voorliggende placenta. Bij mijn eerste voelde ik de baby pas met zo'n 23 weken (bewust).
    Ik voel soms wel wat belletjes, al wat langer, maar nu sinds gisteren voel ik af en toe een stekende, scherpe steek, niet heel pijnlijk, wel gevoelig. Het gaat dan richting mijn onderbuik. Kan de baby nu al vrij krachtig schoppen? En ook tegen een orgaan aan?
    Als ik met m'n angelsound luister, hoor ik het wel flink bewegen en dat is op de echo ook te zien. Alleen weet ik niet of dit de baby is die ik voel?

2. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Heehee! Ik voelde de baby ook al vrij snel, is mn eerste zwangerschap. Met 15 weken voelde ik al plopjes, en paar weken daarvoor trillingen. Nu heeft hij mn blaas gevonden, ben op het moment 22 weken zwanger. Geniet ervan! :D

3. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik voelde het vanaf 17 weken al bewust.. vanaf 16 de plopjes.. maar echt de pijnlijke schoppen komen nu pas een beetje.. is ook wel een vrij rustig kindje tot nu toe:p

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb nog geen steek o.i.d. als beweging van de baby gevoeld.
    Plopje/luchtbel in het begin en nu duidelijke schopjes of trilling of gedraai...

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    De eerste plopjes en kriebeltjes met 16 weken.
    Met 20 weken echte schopjes die nu duidelijker en krachtiger worden. Ook een voorliggende placenta. Volgens mijn gynaecoloog is een voorliggende placenta in principe geen belemmering voor het voelen van de baby. Puur voor het voelen van schopjes door je man/vriend door de demping.

Deel Deze Pagina