Zo... Een aantal weken geleden heb ik al eens een berichtje geplaatst hier, maar misschien in het verkeerde forum, aangezien toen het gerommel pas begonnen was. In ieder geval zou ik erg graag wat tips of ervaringen willen horen van dames die dit ook wel eens gehad hebben... Ben nu geloof ik in de 4e of misschien ondertussen al wel 5e ronde en aangezien mijn toekomstige en ik ontzettend graag een kleintje willen, klussen we er vrolijk op los. Maar ben een beetje de kluts kwijt in mijn cyclus... #-o In ieder geval, naar de clou van mijn verhaal. In het midden van de 3e ronde had ik opeens een paar dagen wat bloedverlies, errug donker bruin, en iet wat roodachtig ook. Dat duurde ong. 2 dagen, dus was het de vraag innesteling of eisprong. Maar sindsdien heeft dat niet opgehouden en heb nu al ruim 3 weken last van bruine afscheiding, de ene dag wat meer en bloediger dan de andere, maar opgehouden heeft het niet. Ondertussen heb ik wel een + OV test gehad, dus ben er van uit gegaan, dat de eerste bloeding misschien wel een menstruatie was die alleen wat anders verliep als anders, maar na de OV test hield die bruine afscheiding niet op. En sinds gisteren ( 11 dagen na + OV test) is het weer niet meer gewoon wat bruine afscheiding, maar echt donker rood en bruin bloed. Ben al bij de dokter geweest, en die vertelde mij te wachten tot deze cyclus afgelopen is, en dan zou hij verder kijken, maar ik heb geen idee meer waar ik ergens zit... En volgens mij is het niet echt goed als je bijna 4 weken lang bruine-bloedige afscheiding hebt...
Wat jij beschrijft heb ik vorig jaar ook gehad. Ik werd al niet helemaal normaal ongesteld en bleef de gehele maand door bruine afscheiding houden, zoveel dat ik maandverband moest gebruiken. Ik ben toen ook naar de huisarts geweest en zij vertelde dat mijn hormoonhuishouding waarschijnlijk door de war was. Ze gaf mij 2 opties, of met de pil beginnen of afwachten tot mijn lichaam het zelf op zou lossen. Ik heb voor de 2e optie gekozen en werd uiteindelijk na ongeveer 1 maand bruine afscheiding weer gewoon ongesteld.
hey... OK...bedankt voor je berichtje...het geeft weer wat hoop, en hopelijk komt het bij mij ook zo snel in orde als bij jouw... [-o< THX
Hoihoi! Ik heb dat inderdaad ook een aantal keer gehad, maar toen was het gewoon tijdens de pil... Maar bij mij hield het gewoon op toen ik in de stopweek zat. Nu heb jij natuurlijk geen stopweek, maar ik zou gewoon lekker even afwachten tot het weer op gang komt, gebeurd vast wel! En heb je voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan? er zijn vrouwen die vloeien tijdens zwangerschap! Liefs! MyLo
Hoi... Nou, test weer --- ...had er deze keer ook niet echt op gehoopt, ondankst dat we rond mijn EI geklust hebben... Heb vandaag ook de echte ongesteldheids buikpijn, dus hopelijk zet het nu door, en kan ik aan een nieuwe ronde beginnen. Heb ondanks alles wel een afspraak bij de dokter gemaakt... we zien wel...