snel zwanger na miskraam????

Discussie in 'Miskraam' gestart door babywish84, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Heb voor mijn dochter een miskraam gehad met 8 weken groot (12weken zwanger) na 2 weken een test gedaan was er nog een klein streepje te zien, een paar dagen later nog een test gedaan en de streep was donkerder... ik was gelijk weer zwanger :)... hoop dat het voor jou ook zo is maar het kan dus heel snel gaan!

2. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

He Meid..

Bij mij was het ook zo.. wij deden er 15 maanden over tot ik zwanger was.. dit werd een VMK..

2 weken later een test gedaan die was negatief dus HCG uit lichaam..

De miskraam begon op 13 December en op 26 Januari had ik een positieve test in handen!!

En inmiddels ben ik nu ongeveer 16 weken zwanger.. dus het kan echt! Ik ben tussendoor ook niet ongesteld geworden!

Hoop dat je snel weer zwanger bent! is dit je 1e? die van mij wel! xx

3. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Wij waren een jaar bezig. 16 april een miskraam gehad. Zaterdag alweer een negatieve test dus ik hoop dat ik ook weer snel zwanger ben!

4. vlindersinmebui

29 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vallie87

Wanneer heb jij je mk gehad?
    Ik 5 feb en op interne kun je je vruchtbare dagen uitrekenen..Helaas is t bij ons ook nog niet gelukt :( je lees veel dat mensen gelijk zwanger worden, dus ging er stiekem van uit dat dat ook bij mij zo zou zijn...

Ik ben wel erg nieuwschierig na hoeveel weken t gemiddeld zou zijn voor je zwanger kan worden...

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat verschilt uiteraard heel erg per persoon.
    Het verhaal gaat wel rond idd dat het zo is.

Maar nee, bij mij werkt het helaas niet zo.. was het maar waar!

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb alles bijgehouden, zie mijn kaartje met de bijbehorende ovutesten ivm meten HCG hormoon. Het was vlot uit mijn lijf, 3 weken na de miskraam weer een eisprong en meteen weer zwanger. Snel zwanger worden kan dus wel.
    maar er zijn ook meiden met een snel negatieve hcg test waarbij de cyclus kompleet in de war is.

Dat de Gyn zeggen dat je beter een ronde kunt wachten omdat je niet weet hoe lang je zwanger bent is onzin als je temperatuurd. Je weet dan immers wanneer je eisprong is. En trouwens... daar heb je tegenwoordig echo's voor.

7. Victoria25

1 feb 2011
    47
    0
    0
    Ik heb op 9 maart een curretage gehad vanwege een miskraam (zou toen ruim 12 weken zijn, maar kindje heeft niet langer dan 5,5-6 wkn geleefd).
    Tot 2 weken na curretage gebloed en 3,5 week na operatie een negatieve zwangerschapstest.
    Afgelopen maandag wederom een test gedaan (ruim 6 wkn na operatie), maar (nog) negatief.
    Aanstaande vrijdag is het 8 weken geleden, maar weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Blijven testen of bellen. En als ik ga testen wanneer moet ik dit dan doen...
    Ben heel onzeker nu!
    Ik denk trouwens dat ik ongeveer 2 weken geleden een eisprong had (vruchtbaar slijm gezien), dus het zou misschien kunnen zijn dat ik eind deze week/begin volgende week ongesteld wordt of zwanger ben... (had hiervoor altijd een regelmatige cyclus van ongeveer 28-30 dagen)
    Frustrerend dat wachten op 'je weet niet wat'!

8. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    he meiden!
    nog niet ongi geweest na mijn MK, hebben door de omstandigheden maar 2 keer geklust daarna omdat we er echt even geen zin in hadden, maar nu al vanaf vrijdag tot maandag het gevoel gehad dat ik ongi ging worden.. vanaf dinsdag was dat gevoel weg alleen mijn zere borsten bleven en heb stiekem het gevoel dat het wel weer eens raak kan zijn.. al kan ik het me niet voorstellen!!! kan je lichaam je ook voor de gek houden na een MK?????
    heb een ovutest gedaan omdat ik geen zw.testen had en die gaf een heel licht streepje! en dat had ik de vorige keer ook toen ik zwanger was!
    heb gisteren zw.testen besteld bij zwanger en kids maar heb ze nog niet binnen... pffff wat een onzekerheid!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Babywish
    Hoop voor je dat het raak is maar hoor van meer meiden dat hun lichaam ze behoorlijk voor de gek houdt na een mk.

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @collo: ja daar ben ik ook bang voor... maar het zou zo gaaf zijn, zo snel weer zwanger! haat die onzekerheid!

11. vlindersinmebui

29 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik mijn mk heb gehad (5feb) ben ik vaak misselijk geweest rond de eisprong periode en zere borsten voor 1 of 2 dagen voor t ongesteld worden. Eerst dacht ik 'yes weer zwanger' maar bij mij hield helaas mijn lichaam me voor de gek. Ik blijf wel positief en zet t soms van me af. Maar de wens is groot dus dan is t moeilijk om t van je af te zetten. Iedereen succes die ook voor een kindje gaan!!

x

12. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    ik had eergister een curretage. Moeten we nu niet eerst de controleafspraak met de gyn over 4 weken afwachten? of kun je meteen weer klussen?

13. vlindersinmebui

29 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tiepetje

Je kunt gelijk weer beginnen, hebben wij ook gedaan. De reden dat ze willen dat je maand wacht is ivm uitrekenen als t gelijk weer raak is.
    Succes!

Deel Deze Pagina