Wanneer de innesteling niet plaats vind of mislukt?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door void, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Op dinsdag de 24e een dag voor m'n ei zou moeten springen had ik enorme ovulatie krampen en die waren de dag erna weg. Omdat ik de ovulatie sticks niet heel m'n cycle heb gebruikt wil die ik niet aannemen voor wanneer m'n ei geweest moet zijn aangezien dit ook net eerder heeft kunnen zijn en daarna m'n sticks niet meer zou betrouwbaar waren tot de dagen ervoor waar ik geen ovusticks had gebruikt.

Enfin. Gister dus ongv. 9-10 dpo mooie tijd voor innesteling. Donderdagnacht enorme steken alsof iets door m'n baarmoeder aan het piercen was kon niet op m'n rechterzei liggen stond een beetje bol ect.
    Was aan het spotten toen ik naar bed ging en 's ochtends (ik slaap naakt) had ik allemaal donker bloed wat opgedroogd was aan mij plakken. Om dat mijn OH een bloed fobie heb probeer ik elke bloeding zoveel van 'm te onthouden dat hij er geen last van heeft anders denk'tie dat ik het aan hem afsmeer wanneer hij mij aanraakt zo para word hij ervan..Dus toen ik opstond liep er wat langs m'n been naar beneden... Beetje meer dan spottting dus..
    Nu heb ik alweer genoeg aan enkele menstruele aid - lichte tampons werken voor uren, lek nergens doorheen ect.

Ik kan me ontsettend goed de eerste keren ongi herhinneren en ben toen gelijk op school doorgebloed in m'n aller eerste 2 ongi's en het was altijd zo heftig op de eerste dagen zo lang als ik me kan herhinneren.. Behalve toen ik met mirena begon en heb dat ook maar een 3.5 jaar gehad considering, ik werd ongesteld op m'n 11e! Maar echt met die ongi's moest ik m'n gele libresse elk uur verschonen oppassen dat ik niet door lekte, zelfs ob (altijd mini's gebruikt) maar een uur of 1 tot 3 max kunnen gebruiken tot ie moet omgewisseld worden ect.
    Nu ik weer hormoon vrij ben heb ik het naar mijn mening maar 1x echt heftig gehad.

En nu weer dit, rond de dagen dat ik een innesteling verwacht begin ik weer te bloeden maar echt toch naar mijn mening veel meer dan spotting. Hoe heb ik dan genoeg aan een paar inleg kruisjes en een paar light flow tampons? Ik snap er echt geen knars van!
    Er zit gewoon 0 logica in! Dus ik online zoeken zoeken... Zou het een mislukte innesteling zijn die nu dan toch al gelijk naar buiten komt?

En wat zijn dan al die klompjes en draden... Tja heb wel druppels bloed wat uitelkaar spat wanneer het ergens op land maar geen echte klonters of iets vreemd gewoon meer bloed eigenlijk..
    Dus als dit ons oma'tje toch is dan tel ik mooi vanaf 03/08 als nieuwe cycle.
    Maar dan is het nog niet logish dat ik ineens zo'n korte cycle heb want zelfs met een 24 dagen cycle zou ik oma pas zondag verwachten..

Confused.com

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen ongi worden terwijl er toch steeds kans is op bevruchting maar dat de innesteling om wat voor rede mislukt is en ongi worden zonder contracepties maar geen kans voor bevruchting? Kan dit dan ook je dagen een beetje laten schommelen?
    Ik kan er enige logica uit halen, maar zeker ben ik zekers niet!
    Hilf mir, bitte!

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hmmm ikke nie snap!?

Nog een keer lezen dus :D

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hey meis, mij lijkt in het eerste geval dat het bloeden minder hevig zal zijn bij een kans op bevruchting dan zonder, maar da's slechts een gok :(

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ja zo ver ben ik nu ook hihi..

maar echt sinds ik gewoon zo lang geen periode heb gehad met mirena weet ik ook echt niet wat normaal is en what not.. Eind van mirena had ik wel wat erg lichte spotting maar dan is dit weer een heavy ongesteldheid vergeleken met het spotten met mirena.. en zelfs met de pil is het bloeden altijd erger geweest daarom snap ik er helemaal niks meer van! Kzou wel zo'n cup kunnen gebruiken om het op te vangen maar god weet hoe ik het dan zou moeten pijlen :(

Waarom is bloeden zo confusing soms! Kga vanavond of morgen nog een keer testen als weg blijft nu 't bloed anders neem ik dit gewoon aan als m'n nieuwe cyclus.. Zul je zien dat dit een lange word dat ommenenom heb ik wel erg duidelijk altijd gehad alleen dan met vloeien 1 maand 6 dagen andere maand 9 dagen tot ik met de pil begon haha en nu ist all over the show!

Toch iets van aan het 'ont'pillen al krijg ik echt de kriebels vn dat woord haha

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik had het ook een keer, redelijk wat bloed, toen was het over, en een dag later kwam de rest hoppaaa..

Inderdaad.. ontp*llen --> gruwel de gruwel :$

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Als ik eens had geweten, was ik van alle contraceptives af gebleven en had ik wel een bunny gekocht van cristine le duc en was ik tot ik mijn huidige man ben tegen gekomen lesbisch gebleven was veel idealer geweest..

*^%&w hormonen, ja ben klaar met zeuren nu haha.. Als het snel voorbij is though weer veel sneller een nieuwe ronde en dus weer een nieuwe kans.. Zou dus allemaal niet zo'n ramp zijn denk ik??!

Deel Deze Pagina