van bijna eisprong naar latere eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amy82, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Hoi,

Op 5 juni ben ik bevallen van ons toen al overleden dochtertje Quincy. Op 18 juli had ik een echo, daarop was volgens de gyn een eitje te zien van 20mm. Ik dacht donderdag mijn ei te voelen. Vruchtbare slijm was toen ik over.

Vanaf twee weken verder, geen ongi maar ook test die omowit is. Maar.. Hem volgens mij weer vruchtbaar slijm. Vingers langs baarmoedermond gehaald, en het bleef plakken zodat ik er draden van maken?? Daarvoor ovutest gedaan, best duidelijk streepje, maar nog lang niet positief. 2 weken geleden waren ze echt amper te zien..

vorige week heb ik van maandag tot en met zondag bruinverlies gehad, alleen op donderdag een veeg roze. Op maandag ook ongi kramp.

Kan mijn ei van twee werken geleden niet gesprongen zijn, en dat er nu alsnog een eisprong aankomt? Ik temperatuur niet ;)

Alvast bedankt!

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan. Heb deze maand ook een verlaat ei, vruchtbaar slijm en alles, maar mn temp verraadde dat er geen eisprong was geweest. Uiteindelijk een week later wel gekomen. Zeker nu je net bevallen bent kan het hormonaal een beetje uit evenwicht zijn.

Gecondoleerd met jullie enorme verlies, maar hoop voor jullie dat je snel weer zwanger bent.Dikke knuffel

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zou je dan niet alsnog een posi ovutest moeten hebben? Want zonder voldoende LH springt je ei niet toch? :(

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Geen idee, ben nu weer bezig met ovutest.. vanavond nog eentje gedaan, maar die is denk ik mislukt. Controle streep verscheen wel correct, maar dat links van verschenen 3 hele duidelijke donkere pennestrepen..

Zie nogal krom nederlands staan in mijn eerste post, is vanaf mobiel gepost ;)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Misschien morgen nog eentje doen, hoop voor je dat het je ei alsnog is, en dan aan de klus ;)

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ja, hebben we vanavond ook al gedaan ;)

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Bij mij is mijn ei zelfs 2 weken later gevallen..
    Ik had een positieve digitale ovutest en ik ben twee weken later
    Zwanger geworden :)

Deel Deze Pagina