Ik ben ruim 3 maanden geleden bevallen en bij mij kriebelt het ook weer hoor! Eerst dacht ik nog dat we het bij 1 kindje wilden laten, maar toen wist ik nog niet hoe ontzettend leuk het is om mama te zijn... Uiteraard wordt het een stuk zwaarder als je 2 of meer kinderen hebt, maar ik kijk er toch erg naar uit. Nu moet ik zeggen dat we nu wel érg verwend worden, Quinten slaapt al bijna 1 1/2 maand goed door, dus van vermoeidheid is hier geen sprake. Verder heb ik (buiten haaruitval...) niet veel ontzwanger-klachten. Sterker nog: lichamelijk gezien voel ik niet dat ik 3 maanden geleden bevallen ben, ik merk het alleen als ik in de spiegel kijk (lees: litteken keizersnede en flubberblubberbuik ). Dus laat de 2de maar komen (al moet ik van de dokter wel nog even wachten i.v.m. de ks, dus dat doe ik ook braaf...)
Hier ook snel weer kriebels, ik ben gestopt met de pil sinds Alyna 6 maanden is. Heb ook een ks gehad, maar heel goed hersteld en mocht ik nu zwanger worden is het weer 18 maanden geleden sinds de 1e. Ik 'moest' normaal van m'n gyn ook een jaar wachten, maar dat was meer om m'n lijf een jaartje rust te geven, niet ivm de keizersnee.Maar ik voel me echt prima en heb zoiets van: 'laat maar komen' We hebben er met Alyna ruim 2 jaar over gedaan, dus ik verwacht ook niet morgen zwanger te zijn...daarom zijn we wat sneller met de anticonceptie gestopt.En veel sex zit er toch niet in met de kleine, nachtwerk van m'n vriend enz...
Bij ons ging het ook heel snel weer kriebelen en na 3 maanden was ik weer zwanger ik heb deze zwangerschap veel minder klachten gehad, het was echt veel beter als bij mn oudste. Nu heb ik totaal geen kriebels we willen ooit nog wel een derde maar eerst lekker van mn meiden genieten en dan zien we wel weer!
De ene week gieren de kriebels door m'n buik, de andere week heb ik zoiets van "wacht nog maar even", nu heb ik het voor of nadeel dat ik sowieso een jaar moet wachten omdat ik een keizersnee heb gehad. Ik denk eigenlijk ook wel dat het een hormonenkwestie is en ik denk dat het voor je lichaam sowieso wel goed is een jaar (of in elk geval 9 maanden) te wachten. Maar iedereen moet vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt, dat is en blijft het allerbelangrijkst!