klachten na zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sasha, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Een vraagje....sinds de bevalling heb ik echt last van mijn gewrichten, met name mijn enkels en mijn knieen (ben nu 3 maanden geleden bevallen) ook blijf ik last houden van mijn nek en mijn rug....
    Soms heb ik in beide benen echt zo'n tintelend gevoel, alsof ze slapen
    zijn er meer mensen met zulke klachten of moet ik toch maar eens een bezoekje aan mijn huisarts gaan brengen?

2. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    :oops: net de zoekfunctie maar eens uitgebreid gebruikt......blijkt toch dat ik niet de enige ben, mooi!
    Nog maar een tijdje doorsukkelen dus, en wachten tot het beter gaat (las dat het iets hormonaals of zo kon zijn) Tja, en wat wil een huisarts als ik overal en nergens pijn heb hé ;)
    (ben weer een beetje gerustgesteld dat ik er nog vanaf kom)

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb niet de klachten die jij omschrijft, maar wel sinds de bevalling bekkenklachten. Ik loop bij de fysio en die zet mn bekken elke week weer recht. Moet waarschijnlijk steunzolen of een verhoging in een schoen ehbben, maar dat moet een podoloog nog beoordelen. Want mn bekken blijft terugschieten in verkeerde stand.
    Dat is iets wat mn bevalling vermoedleijk heeft getriggert want sindsdien heb ik klachten.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb heel lang last gehad van mijn nek.

Slappe spieren had ik.

Ik zou sowieso even langs de huisarts gaan.

Deel Deze Pagina