Bevorderen evt zwangerschap door .. ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star880, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Beetje rare titel misschien, maar ik vraag mij af of jullie al bepaalde dingen aanpassen om te bevorderen om zwanger te worden, zoals geen alcohol, foliumzuur en dergelijke.

Ben erg benieuwd wat je nog meer kan doen om een zwangerschap te bevorderen.

Zelf ben ik eigenlijk alleen maar foliumzuur gaan slikken, verder niets aangepast.. (oja de maansteen gaan dragen :)

Misschien kunnen we elkaar zo inspireren!!

groetjes!

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik slik iig zwangerschapsvitamine. Wij zijn inmiddels 14 maanden bezig en zitten in de mmm. Momenteel probeer ik wel te letten op mijn alcoholgebruik. Gelukkig dronk ik al niet heel vaak, maar nu dus nig minder. Vriendlief probeert ook te minderen met alcohol, maar dat lukt nog niet echt. Ohw, ik heb ook een maanstenen armband die ik elke dag draag en voor de afwisseling nog een ketting met maanstenen hanger en een bedel voor aan mijn armband, maar deze draag ik zeer weinig.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    foliumzuur is eigenlijk niet iets wat een zwangerschap bevorderd maar voor de vrucht dus ook hier de pil ingeruild voor vitamine.

En verder ben ik gezegend met een mooi cyclus dus ik hou bij wanneer ik vruchtbaar ben en er goede kans is op een zwangerschap.

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik slik foliumzuur, gebruik ovulatietesten en houd mijn temperatuur bij. Sind 2weken volg ik een dieet waarbij gezond en vers eten belanrijk is. Dat heeft als resultaat dat mijn ei deze maand op dag 15 gesprongen is ipv op dag 20.
    Alcohol drinken we allebei niet.

Deel Deze Pagina