Snel zwanger van 2e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel na 1e bevalling weer zwanger?

1. Binnen 3 maanden

2. Binnen 6 maanden

3. Binnen een jaar

4. Binnen 2 jaar

5. Pas na 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
    Hier gaat het lekker maar ben wel erg misselijk, veel erger dan bij de vorige zwangerschap! Heb echt een fobie voor overgeven dus doe er alles aan om dat niet te hoeven!
    Als ik s'morgens begin met droge crackertjes gaat het gelukkig allemaal nog wel! Heb ook nog gewoon eetlust :)

Lauw: Jou eitje zit er nu toch wel aan te komen of niet?

Testje: hoe gaat het met jou? al kwaaltjes?

Hoe gaan jullie het overigens straks doen met de kinderwagen en 2 kleine kinderen? Gaan jullie een nieuwe dubbelwagen kopen of lossen jullie het anders op?

tot snel!

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @januari2010: Ow daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht of we een andere wagen kopen. Maar ik denk dat we dat niet doen. We hebben nog zo'n "simpele" buggy staan en daar kan de kleine meid dan in en de jongste gaat dan in de wiegbak. Als we gaan wandelen ofzo dan zijn we toch altijd met 2 die de wagen kunnen duwen.
    Balen dat je zo moet overgeven. Ik heb bij de eerste helemaal niet over hoeven geven gelukkig maar dat kan bij een volgende altijd anders zijn.

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky: staan we allebei in de wachtstand.. jij op je ongi en op mijn ei... laat maar komen :)... tot donderdag... (ps. volgende week is het weer foto's maken)

@ januari: balen dat je zo misselijk bent.. Helemaal lastig als je een fobie voor overgeven hebt... Ik hoop dat de crackertjes hun werk doen..
    Tja.. Ik hoop dat mijn ei er bijna aan zit te komen.. zit nu op dag 18, maar ja.. vorige keer had ik op dag 32 pas mijn ei.. dus we wachten rustig af..

Wij kopen in ieder geval geen duowagen, mocht het snel zover zijn.. er zijn verschillende andere oplossingen..
    - wandelwagen en buggy, als we met zijn tweeën gaan.
    - buggy en de baby in een draagzak.
    - Maar ik heb ook een fietskar (2 kids), met een babyschaal. De fietskar kun je ook ombouwen tot duwkar. dus dat komt helemaal goed.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: ow bedankt voor het melden dat er volgende week weer foto's worden gemaakt! Dan ben ik zeker van de partij :D Jammer genoeg kan manlief dan niet mee :(
    Hihi we staan inderdaad alle 2 in de wachtstand :) Hopen dat mijn ongi snel komt en jouw ei ook. Zal wat zijn als we wéér tegelijk zwanger zijn :)
    Ik zie je donderdag! Ik blijf dan iets langer in het water, hoef dan toch niet naar school :) Zullen we daarna nog wat samen gaan drinken?

5. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben weer zwanger geworden toen mijn zoontje 10 maanden was. Nu is hij morgen jarig, en wordt ik helaas vrijdag gecuretteerd... Het hartje is gestopt met 7 weken...

Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag zijn, want het is toch wel mijn droom om niet teveel tijd tussen de kindjes te hebben!
    (Dat is op dit moment ook hetgeen dat ons het meeste verdriet doet: de 'verloren' tijd....)

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anna27: och meis wat erg. Nooit leuk als je zoiets mee moet maken. Wel heel dubbel zeg. Morgen wordt je zoontje 1 en is het eigenlijk groot feest maar aan de andere kant ook weer niet omdat je weet dat je een curretage moet ondergaan deze week :( Heel veel sterkte meis.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Anna: knuff voor jou.. wat een dubbele situatie.. Probeer te genieten van je mannetje zijn verjaardag... Ik hoop dat het daarna snel weer "raak" is.. Ik heb ook altijd de kids dicht bij elkaar gehoopt te hebben.. Maar we wachten af...

@ Nicky: Wat drinken is wel gezellig... :) Ik ga denk ik wel mee, maar ik kijk donderdag even, misschien komt mijn zus met de 3 kids en misschien zelfs mijn moeder ook.. dus dan blijf ik langer.. Maar waarschijnlijk ging ze ergens anders zwemmen... dus dan gaan we gezellig wat drinken..

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ga zeker proberen ervan te genieten morgen!
    Het rare is, dat ongeveer de helft van de mensen die komen niet weet wat er aan de hand is.
    Eerst wilde ik niet dat ze het wisten, maar inmiddels maakt het me niet veel meer uit. Toch vind ik morgen niet het geschikte moment om het te vertellen....

Ik hoop dat ik snel weer herstel na vrijdag, en dat we binnenkort weer 'aan de slag mogen'!

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Jeetje Anna: Sterkte! En Hiep Hiep Hoera voor de kleine man natuurlijk!

Januari: ik zit nog op 3/4 bv per dag. Heb nog geen datum in gedachten dat het over en uit is voor de kleine man. Wat dit allemaal heeft te betekenen voor het zwanger worden zullen we zien.

Hier zit ik trouwens ook op de wachtbank. Wanneer ik mijn ei heb gehad? Volgens mij afgelopen weekend, maar het kan niet zo goed de week ervoor zijn geweest. Kortom.....het is weer afwachten :)

Tot gauw!

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben zwanger geworden tijdens 2 bv per dag.
    Ik heb laatst gelezen dat het eigenlijk alleen maar als 'anticonceptie' werkt, als er nooit meer dan 3 uur tussen zit...
    Toen ik eenmaal zwanger was, was het heel snel afgelopen met de bv trouwens!

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Even snel... ben aan het werk.

@anna: ondanks alles toch gefeliciteerd met je zoontje. Probeer er een mooie dag van te maken.

@kris: succes met het wachten.

@hier: aan het werk. Niet veel te doen tot nu toe maar het weer zit mee dus heb ik kans dat het rustig is/blijft vandaag.
    Morgen weer zwemmen met de kleine en daarna lekker thuis aan de slag.

iedereen een fijne en zonnige dag gewenst!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou dames, de red devils zijn gearriveerd :D Zaterdag beginnen met clomid en 21 maart eerste FM Ben zo benieuwd!

Hoe gaat het met de dames hier?

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Anna: succes morgen..

@ Kris: wel goed geklust dit weekend?? spannend hoor.. iets meer als een week en dan kun je testen .. :)

@ Nicky: toch fijn dat je blij kunt zijn met de ongi... :) succes, ik hoop voor je dat het raak is deze ronde...

Hier nog wachten op mijn ei...

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @lauw: Nou laat dat ei bij jou nou maar eens komen en dan bij jullie ook raak deze ronde. :) Mocht het zo zijn dan wil ik dit keer wel een dag eerder zijn he ;)
    Vond het trouwens super gezellig vanmorgen.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nicky succes! Idd fijn dat je blij kunt zijn met je ongi :p nu hopen dat het snel raak is!!
    Volgens mij zijn wij vriendjes op dit forum? Of heb ik de verkeerde voor :p maar zag dat je dochtertje op dezelfde dat als me zoontje geboren is! Wel leuk!

Ff wat anders.. Wij zijn nog niet bezig voor een tweede maar had vorige cyclus van 19 dagen en nu alweer wat bloed op dag 13.. Vind dit wel vreemd, jullie enig idee? Of zelf ook eens gehad? We willen rond Gelani's eerste verjaardag voor een tweede gaan..

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @wonderbaby1: wij zijn inderdaad vriendjes hier. Volgens mij kwam je zelfs uit dezelfde omgeving als dat ik kom?

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

WHAAAAA! Help!
    Waarom ik het gedaan heb weet ik niet maar ik had vanmiddag in een keer het gevoel dat ik moest testen, dus ik heb een test gekocht en getest. Nu moest ik zo nodig plassen dat ik er zowaar over de dipstick geplast heb. Nu weet ik niet ofdat de test nog betrouwbaar is maar er stonden 2 streepjes. Zie foto. Maarja weet ik veel ofdat deze test betrouwbaar is. WHAAAA en mijn man is ook al niet thuis!!
    Morgen maar gauw nog een test kopen en juist uitvoeren. Het zou toch wat zijn zeg......

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja hoor meid! 2 streepjes! Gefeliciteerd!

Ja nicky klopt! Jij komt uit r . . . Ofniet?

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kris: ow alvast een voorzichtige gefeliciteerd meis! Hopen dat de test van vandaag ook zo mooi positief is!

@wonderbaby: klopt ja :) Leuk dat je zoontje ook op 5 augustus is geboren! Ben je in het zkh bevallen, zo ja welk zkh, of thuis?

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ kris: whaaa... ik zie 2 streepjes... !!! alvast voorzichtig gefeliciteerd...

@ Nicky: ik vond het ook erg gezellig gisteren... Ene... ik hoop dat deze ronde voor ons allebei goed uitpakt... Hoop alleen niet dat jij voor mij uitgerekend bent.. want dan moet ik nog heel lang wachten op mijn ei.. hihi..
    beval je gewoon een dag voor mij )

@ Wonderbaby: dat is wel een korte cyclus.. durf er niets van te zeggen.. Heb ik geen verstand van.. Alleen van lange cyclussen helaas... ;)

Mijn temp is vanmorgen omhoog gegaan... Maar ja.. ben ook niet echt fit.. dus daar zou het ook aan kunnen liggen.. Morgen maar afwachten.. Heb trouwens mijn ovulatie niet gevoeld, wat ik normaal wel heb.. dus ik denk dat het toch niet mij ei was...

Deel Deze Pagina