Vals alarm!! Heb vandaag een testje gedaan en geen tweede streep. Is er toch iets fout gegaan gisteren... we wachten verder af. Fijn weekend!! Kris
Ha meiden, wat een gezellig drukte hier! Lauw, wat balen dat je ei er nog steeds niet is, wel fijn dat je temp aan het stijgen is, nu maar hopen dat het niet komt doordat je niet helemaal fit bent maar gewoon omdat je ei eraan komt!! Nicky: kan me voorstellen dat je blij bent met de rode duivels, laat het voorlopig maar weer even de laatste keer zijn, he! Hoop voor je dat het gelijk raak is deze ronde! Kris: wat raar van die positieve test, zeg! Vind hem wel heel erg positief! Heel raar. Hopelijk heb je snel wel een positieve test!! Wonderbaby: aparte cyclus heb je inderdaad! Heb ik nooit eerder gehad... kan je dan ook geen advies geven! Testje: hoe is het met jou? Gaat het goed met je zwangerschap? Ben je erg misselijk? Ik ben behoorlijk misselijk en heb ineens heel erg droge handen.... geen idee of dit met de zwangerschap te maken heeft maar heb het normaal eigenlijk nooit en irriteert het helemaal. Meiden allemaal een goed weekend!!
@ Kris: oww wat balen.. Is het dan toch omdat je erover hebt geplast ipv gedipt? raar hoor.. Misschien over een paar dagen toch nog eens testen.. Er staan toch duidelijk 2 streepjes... @ Januari: wat leuk dat je hier nog ff komt kijken.. Maar jij bent dus behoorlijk misselijk... hihi zou bijna zeggen.. geniet ervan.. wil ik ook ... hahha.. maar toch is het niet echt prettig.. Kun je het nog wel binnen houden... Ene.. droge handen.. weet niet of het een zw.kwaaltje is of dat het gewoon aan het weer ligt... Lekker smeren maar...
@ Kris: toevallig nogmaals getest??? je weet maar nooit.. Het was zo'n duidelijke 2e streep!! @ Nicky: succes met de clomid.. Ik heb griep Had vanmorgen 38,1 koorts.. even later zelfs 38,6. Had wel om half 4 vannacht getempt.. toen was ie 36,8.. maar weet niet of ik van deze temp uit mag gaan.. dus weet niet zeker of ik mijn ei nou heb gehad... Lastig lastig... In ieder geval.. vandaag ziek thuis gebleven.. Jenna heeft ook koorts.. maar lijkt er niet zo heel veel last van te hebben.. Maar wel zielig..
Beterschap!!! Heb niet meer getest. Misschien morgen nog een laatste keertje. We zien wel hoe het verder loopt. Nu snel de keuken opruimen. Heb vandaag uitgebreid gekookt en dat is te zien ook!! (Maar het was wel errrrug lekker) Fijne avond!
Lauw, voel je je vandaag al wat beter!? Balen dat je dan nu niet goed je temp. in de gaten kan houden! Dan toch maar om de dag klussen, he! haha. Kris: Ben erg benieuwd naar je eventuele volgende testje! Vond jou test ook echt super duidelijk!! Fijne avond
Bleggg... Hier nog steeds koorts.. 38,8 en overal pijn.. spierpijn/oorpijn/hoofdpijn.. die kleine meid heeft ook nog steeds koorts 38,6 Allebei nu 3 dagen koorts.. heb toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt.. We kunnen vanmiddag terecht..
@ Januari: we zijn bij de dokter geweest... bleek niets ernstigs te zijn.. Longen klinken schoon. Nog even afwachten/ uitzieken. is het vrijdag niet beter dan even terug komen.. Maar moeder en dochter hebben hetzelfde.. Hoe is het met jou?? ga je het al snel vertellen in je omgeving... of wil je daar nog even mee wachten...??
Hoop voor je dat jullie snel weer opknappen dan! Onze kleine meid heeft het ook een paar dagen gehad maar was ook gewoon een griepje! Wel balen met die mooie weer, je kunt nu zo lekker buiten wandelen! Mijn ouders heb ik inmiddels op de hoogte gebracht en ook mijn zus weet het maar verder is het nog geheim. Ben nu 7 weken en met 9 weken gaan we het ook aan mijn schoonouders vertellen en als die het eenmaal weten dan hoort iedereen het wel van hun... beetje jammer altijd maar ze kunnen gewoon hun mond niet houden. (ook niet als we het vragen). Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren... Sterkte met de ziekenboeg!
Hoe ist het nou in de ziekenboeg? Hier alles prima maar niet zwanger, maar ook nog niet ongesteld. We wachten rustig af.
@ Januari: idd een beetje jammer dat je schoonouders hun mond niet kunnen houden.. Maar ja..over een tijdje mogen ze het van de daken schreeuwen.. Natuurlijk zijn ze gewoon te trots.. @ Kris: geen bloed geeft moed!!! dus het kan altijd nog.. Blijf doorklussen, heel vervelend hahah.. We beginnen samen wat op te knappen.. geen koorts meer gehad.. Maar Jenna rochelt nog wel heel erg.. Maar ze begint weer meer eetlust te krijgen... Ikke heb mijn hoofd nog vol en hoofdpijn.. maar verder gaat het steeds beter... gelukkig.. Gisteren trouwens duidelijk eiwit gezien.. dus nog ff geklust.. Dus ik denk dat ik nu officieel op de wachtbank mag.. Hoewel mijn temp nog niet echt duidelijk is.. Maar ja.. het is zowiezo een rommelig kaartje geworden..
Daar is ze weer.... Na die rare test van vorige week en de negatieve testen van de dagen erna had ik me er bij neer gelegd dat het deze maand niets zou worden. Mede doordat ik mijn temp ook naar beneden zag gaan gisteren verwachte ik mijn periode dit weekend. Vanochtend was mijn temp weer in een keer omhoog geschoten en voelde ik me gammel. Zou het dan toch? Met nog twee testjes in de kast heb ik er eentje gewaagd. En zowaar, daar was dat tweede streepje weer. Nu laat ik me niet snel weer foppen dus had ik mijn potje urine nog even bewaard om de clearblue te doen. En jawel, ook die zegt SCHWANGER!! Zou het dan toch zo zijn? Wat een raar verhaal zeg. Maar goed, ben wel blij!!!
Lauw: Bij jou ook weer spannend! De wachtbank is toch het vervelendste stukje, he! Ik duim voor je dat het raak is!! Gelukkig voel je je weer wat beter, hopelijk knap je grietje ook snel weer op! En dat van mijn schoonouders, ik maak me er niet zo druk meer om maar vond het bij de 1e wel erg jammer dat we het zelfs mijn schoonzus niet zelf mochten vertellen! Ze hadden het al van hen gehoord terwijl we duidelijk hadden gezegd het graag zelf te willen zeggen! Nu vertellen wij het hen dus gewoon eerder haha. Goed weekend alvast
@ kris - WOehoe.... wat geweldig goed! Supergefeliciteerd! @ hier - Beetje jaloers op Kris... Ben gisteren weer ongi geworden, dus nieuwe ronde in...
@ Kris: geweldig... !!!! Gefeliciteerd.. Nu ervan genieten... Het staat er echt.!!! wel grappig... Clear Blue in het Duits.. . Ow ow.. nu wil ik ook dat het deze ronde raak is... @ Annette: knuff voor jou.. Ik hoop volgende ronde meer succes..