tussen de 1e en de 2e zit hier 22 maanden. net een jaar was ons zoontje toen ik weer zwanger raakte.. al wilde ik het toen gerust wat sneller... tussen de 2e en 3e zit ruim 19 maanden... op zich vrij druk.. maar o zo leuk.. en we gaan wel voor een 4e maar wanneer..daar twijfel ik nog aan.. of wel vlotjes..maar andere kant liever even wachten tot de kleine meid een jaar of 2 a 2,5 is (op zn minst voor de kleine geboren word zeg maar... )dan kan je toch iets meer genieten (de oudste 2 gaan dan al naar school de tijd zal t leren, de natuur laten we de gang gaan.
hier een zoontje van 2 nu 6 maanden gestopt met de pil. Helaas nog steeds niet raak. van mijn zoontje was ik de 1ste ronde zwanger
@ Lauw; Dat blazen van mij heeft wel effect he? Nu nog een posi test mevrouw!! Zet'm op! @Winnietje; Ik zie dat je eitje opspringen staat: Zet'm op!! Na een paar maandjes oefenen gaat dit jullie maandje worden!
@sjaantje: ow wat leuk dat jullie van alle twee 1 krijgen! @kris: ow wat lekker dat je gewoon nog thuis zit zeg! Hoe lang heb je in totaal verlof dan? Oja, ik herinner me nu ineens dat wij samen bij de augustus 2010 mama's op het forum zaten @lauw: ow wat leuk een opleiding. Had het net gezien op hyves Heel veel plezier met de opleiding! Ow spannend meis. Laat die positest maar komen Oja, ik kom donderdag niet zwemmen ivm de oortjes van Maartje, eerst die maar eens goed laten genezen. @happygirl: Als jullie de kids snel achter elkaar willen zou ik zeker geen rekening houden met je werk. Mocht ik dadelijk zwanger zijn dan is bij mij de situatie anders omdat ik na de bevalling van Maartje bij een nieuwe baas ben begonnen. @hier: afgelopen zaterdag meegeholpen met een tourtocht hier in de buurt. Op de post waar ik stond was het super mooi (stond bij de maas). Op een gegeven moment ben ik wat aan het rondkijken en zie ik een ooievaar vliegen!!! Zou het een teken zijn? Ik voel me verder helemaal goed. Wel af en toe vlagen van misselijkheid en wat hoog zittend maagzuur en sinds 2 dagen heb ik het behoorlijk koud ondanks dat ik me toch wel dik aankleed. Zou het dan toch?
@ Hen30sep: wat heerlijk zo'n groot gezin.. Erg leuk... @ Winnietje: ik hoop dat het snel raak mag zijn.. Maar ik kan me voorstellen dat je stiekem ervan uit gaat dat het snel raak is.. @ Lan: nog gefeliciteerd... wat leuk zo dicht op elkaar... @ Nicky: die ooievaar moet gewoon een goed teken zijn.. Ik duim heel hard.. Beterschap voor Maartje @ Annette: sorry gisteren vergeten te melden.. maar ik had gisteren al getest.. haha ik had een goed excuus dat ik naar de tandarts moest.. hahah.. Maar.. helaas weer omowit Nu moet ik toch echt een aantal dagen rustig wachten.. Zondag misschien weer.. !?? Mijn temp is in ieder geval mooi hoog en geen bloed.. @ Blondjuh: Jij hebt het ook niet makkelijk gehad.. lees ik.. 2011 wordt jullie jaar!! Hier nog geen bloed en een hoge temp.. dus afwachten maar... pffff...
Sorry Kris, Ik denk dat hier geen streepjes meer te zien zijn.. Mijn temp is gezakt en ik heb ongibuikpijn.. dus ik denk dat ik ongi ga worden... heb zelf al de hoop opgegeven.. dus op naar een volgende ronde.. @ Nicky: ik ben ook niet gaan zwemmen.. Mijn neefje is nu hier.. ook gezellig..
He Lauwtje.....das nie zo mooi! Maar goed, als het dan deze ronde niets is dan maar ook snel de volgende ronde in toch? Annete: we blazen & duimen gewoon door hoor!! Ik zit toch de hele dag thuis! (en die was en afwas heb ik nu wel gezien hoor!)
@ kris - Ik heb hier nog wel een strijk liggen anders @ hier - Bleh, voel me niet top, vind het ook allemaal weer te spannend, heb er aan de ene kant een goed gevoel over, maar durf niet te hard te hopen, bang dat ik het dan "jinx"... Gewoon nog even wachten dus, maar ben zo vreselijk ongeduldig!
@ Annette: wanneer heb jij je NOD?? spannend hoor.. Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk heeft.. Ik duim voor je.. @ Kris: hoe voel jij je?? niet misselijk of moe?? Geniet ervan.. @ Nicky: Hoe is het op de wachtbank.. kun je je zenuwen een beetje aan?? en hoe is het met Maartje, knapt ze al wat op..?? Hier gisteravond ongi geworden.. dus officieel naar de volgende ronde. Ik ga deze ronde clomid gebruiken.. Kijken of dat wat helpt.
@ lauw - Als het goed is volgende week zondag, nog een hele week wachten dus! Dat hou ik nooit vol Jammer dat je de volgende ronde in moet, we gaan gewoon weer duimen!
@kris: hoe is het met jou? @lauw: he balen meis niet rond dezelfde tijd uitgerekend (of ik moet geen positest hebben dan zou het nog kunnen) @annette: kun je het nog zo lang volhouden tot volgende week? Zie dat we ongeveer dezelfde NOD hebben ow hihi lees net dat je het niet zo lang kunt volhouden. @hier: nou dat wachtbankje mag van mij wel heel snel opschieten hoor. Kan bijna niet wachten en vooral nu het zo dicht bij gaat komen.
Goedeavond! Lauw; succes deze ronde met clomid!! Annete & Nicky; nog een klein weekje wachten! en Annete: ik heb ook nog wat strijkwerk liggen..... Hier alles ok. Half tien en mevrouw is doodmoe. hihi. Verder gaat het vandaag wel prima. Heb me niet gammel gevoeld. Gisteren op bezoek geweest bij de gyn. Er was nog geen embryo te zien. Wel een hele mooie vruchtzak en de gyn was tevreden. De zwangerschap zit nu op 6 weken. Jammer, volgende week weer een keer kijken. Fijne avond!