@ Nicky en Annette: spannend op die bank... @ Nikcy: ja, jammer dat we (als het bij jou raak is) niet in dezelfde maand zitten.. Maar het kan nog met maar 2 weken verschil zijn.. vind ik ook goed.. @ Kris: jammer dat er nog geen embryo te zien was.. Maar volgende week beter.. spannend zeg..
kan nog niet zeggen hoe snel ik weer zwanger word van de tweede maar ben aan de klus. nu in tweede ronde voor een brusje voor sem. laat wel weten waneer het raak is en hoelang het dan heeft geduurt succes iedereen, op naar veel roze!
Jeetje...sommige van jullie zijn er wel vroeg bij hoor! Helemaal niets mis mee natuurlijk ! Onze zoon is geboren op 27 juni 2009, dus over 3 maandjes wordt hij alweer 2. Ik hoop tegen die tijd wel weer in verwachting te zijn, zodat hij nog voor zijn 3de jaar een brusje heeft! Ik wist al wel heel snel na mijn bevalling dat ik graag een 2de kindje wilde, maar mijn zwangerschap was eigenlijk niet zo leuk (eerste maanden heel humeurig en moe, laatste maanden eigenlijk gewoon heel dik) dat ik eerst even weer mezelf wilde worden en wat kilootjes kwijt wilde raken. Maar nu zijn we weer begonnen en nu kan het mij niet snel genoeg gaan (bij de eerste was ik 10 maanden na stoppen met de pil zwanger)! Ik ben heel benieuwd of het dit keer sneller gaat? Heel veel succes allemaal!
@annette: Dat kan vanalles zijn. Kan goed maar ook slecht zijn. Spannend hoor. Wanneer mag je ook alweer testen?
@ nicky - zondag testen, en om eerlijk te zijn net al getest, kon het niet laten, negatief natuurlijk. Veel te vroeg ook! Stuk ongeduld dat ik ben
Ik was van de eerste zwanger binnen 6 maanden, van de 2de na 6 maanden na de bevalling van de eerste (gepland) en de derde heeft heel lang op zich laten wachten, ruim 2 jaar na de geboorte van de 2de ("meteen" begonnen na de geboorte van de 2de) Er is nu wel een te laag werkende schildklier bij me vastgesteld en dat is waarschijnlijk ook de oorzaak dat nummer 3 zolang op zich heeft laten wachten.
@annette: haha ik was iets ongeduldiger Heb afgelopen zondag al getest natuurlijk ook negatief... Ik zou zaterdag mogen testen. Heb nu niks meer in huis liggen dus kan nu ook niet meer testen Donderdag ga ik ze pas halen.
@annette: heb je wel wat "symptomen" die je de vorige keer ook had? Ik heb het bijvoorbeeld al een aantal dagen koud ondanks dat ik me goed aankleed (afgelopen zaterdag heb ik het zelfs koud...) dat had ik de vorige keer ook.
@ nicky - haha! Ben gelukkig dus niet de enige ongeduldige hier! Ik heb er nu nog 1tje liggen, die blijft dicht tot zondag! Ik merk het aan het slijmverlies, dat had ik de vorige keer ook heel erg, en ben vanochtend wezen winkelen, zag ineens alleen steeds 2 enorme borsten in de spiegels , na de borstvoeding waren ze serieus gekrompen.... Ben benieuwd! Jij ook veel succes hoop goed nieuws voor ons volgende week!
@annette: ow spannend zeg.... inderdaad te hopen dat we volgende week alle 2 goed nieuws hebben Stel het zou positief zijn wanneer zou jij dan uitgerekend zijn? Hier zou het 18 december zijn.
Spannend Nicky en Annette.. Ik duim heel hard voor jullie.. @ Nicky: ik ben er donderdag weer niet.. Heb een uitstapje met collega's en kids..
haha kris wie is hier ongeduldig hihi Natuurlijk zijn we ongeduldig. We mogen eindelijk weer testen! @annette: ow haha dan zou het 1 dag scheelen @hier: spannend hoor, nog 3 daagjes.
hee meiden, wij hebben besloten geen anticonceptie te gebruiken, en we gaan dus voor een tweede! Lijkt ons erg leuk als ze dicht op elkaar zitten. Hopelijk zijn we snel allemaal weer zwanger!
Jullie maken het spannend meiden..!!! Wij gaan vandaag een weekendje weg.. Maar als ik maandag terug kom wil ik toch echt 4 dikke streepjes zien.. Ik duim heel hard voor jullie..