Haha ja die spanning moet ook Anders PB me je mobiele nummer even dan kan ik je smsen zodra ik meer weet. Ik sms natuurlijk alleen als annette ook getest heeft
@ nicky - natuurlijk gisteren al getest, negatief, kan ook eigenlijk vanaf morgen pas testen, net maar weer een nieuw setje gehaald Maar ben toch bang van niet... Wel echt heel gaaf voor je!
@annette: ow balen meis. Ik wil je ook niet de moed in de schoenen schuiven maar ik had donderdag al positief getest ondanks dat ik ook pas morgen mag testen (officieel volgens geertgen)
Denk ook dat we het nog eens moeten proberen, maar goed, ben nog niet ongesteld, dus we geven de moet nog niet te snelnop!
Geen bloed is goed zeggen ze wel eens. Maar het kan ook zo zijn dat je nog niet voldoende hcg hebt aangemaakt.
Jeej gefeliciteerd nicky!! En al zo vlug positief! Was dat bij Maartje ook? Wie weet echt een tweeling
Bij Maartje had ik 2 dagen voor ik mocht testen een hele duidelijke. Ik zal hieronder de test van maartje neerzetten:
Anette: Ik herken jou slijmverlies wel maar wil je niet onmoedigen maar bij mijn kwam een paar dagen later mijn ongi. Nu ook weer slijmverlies 2 dagen voor nod en zere boobies af en toe. Maar ook nu ga ik er maar niet vanuit. Slijmverlies is wel minder dan vorige maand trouwens
Ik ga er gewoon nog een nachtje over slapen, hopeljj morgen beter nieuws, anders nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ga nu mijn kleine dropje troosten
Nou nicky het ziet er iig goed uit geniet ervan! Wanneer ben je uitgeteld? Een zomerkindje en een winterkindje! Leuk hoor!
Hier de 2e ronde zwanger. Maar hoe snel je bij de 1e zwanger was geeft vaak al een indicatie toch? (al hoeft dat niet natuurlijk)
WHAAA... Nicky, wat super!!!!! Gefeliciteerd.. en ook nog echt een duidelijke test!!!! Geniet ervan... @ Anette: en hoe is het bij jou?? nog geen bloed..?? ik hoop het... dan ben je gewoon een laat tester!! succes... ik duim voor je.. Hier net terug van een heerlijk weekend.. wat een prachtig weer!!! Alleen ons meisje is ziekjes.. braken en diarree.. pfff moest gewoon kleertjes wassen omdat ik anders niet genoeg schoon bij had.. Hoop dat ze snel beter is... Maar gelukkig is ze wel vrolijk...
@ lauw- Beterschap voor je meisje! Hier nog niet ongesteld, wel beetje gammel, maar wachr nog even af! Wie weet....