@lauw: beterschap voor de kleine. heeft ze misschien last van tandjes? @annette: je houdt het wel spannend hoor! @hier: even niets te melden. klote dag achter de rug maar dat vertel ik nog wel een keer. Fijne avond iedereen!
Nicky: ook al heb je den kutdag achter de rug.....ik zie wel die twee hele mooie roze streepjes! Gefeliciteerd!!! Hoe is het met u Annette?
@ kris - still waiting! Geen ongi, geen tekenen van... Als dat morgen nog zo is, dan gaan we maar weer een testje aanschaffen Had zaterdag of zondag ong moeten worden... Pfff....
@ Nicky: Knuf voor jou.. @ Kris: hoe is het met jou.. Heb je die echo nog een keer gehad?? nu wel een kloppend hartje te zien?? @ Annette: whaa.. je maakt het echt spannend.. Ik hoop dat je morgen dan toch echt die 2 streepjes ziet... Hier nog aan het wachten op mijn ei.. ben benieuwd...
@ lauw - ja spannend he... Vind de onzekerheid en het niet weten waar je aan toe bent het ergst! Maar nog niet ongesteld dus.... op naar de wibkels Ik laat straks wel weer van me horen!
Nou dames even mijn ei kwijt hier: Vorige week heb ik op het werk aan de baas verteld dat we bezig zijn voor een tweede uk. De reactie was erg positief en ik moest maar laten weten als het zover was want dan konden ze tijdig opzoek naar een vervanger voor mij. Zo gezegd zo gedaan. Vrijdag (ik had donderdag al getest) verteld dat ik positief getest had en ik kreeg meteen felicitaties. Tot zover niks aan de hand. Gisterochtend kwam ik op het werk en kreeg ik ook van de bazin de felicitaties met direct erachteraan de opmerking: maar zakelijk zijn we er niet blij mee. Ik zou die dag nog een gesprek krijgen met de baas en bazin. Ik dus al helemaal in de rats bang dat ik ontslag zou krijgen. Rond de klok van half 11 was de baas op kantoor en het duurde niet lang voor ik het gesprek had. Ze vonden het te schandalig voor woorden dat ik nu al zwanger was. Wat ik wel niet dacht om een blauwe maandag (ik werk er sinds december j.l. en heb een contract voor onbepaalde tijd) er te werken en dan meteen met zo'n nieuws te komen. Dat had ik wel eens eerder mogen zeggen dat we voor een tweede gingen. Hij had het netter gevonden als ik 2 jaar gewachte had! Nu dreef het hun op extra kosten en energie. (wat is nu het verschil of ik over 7/8maanden met verlof ga of over 2 jaar je moet er toch energie insteken). De baas wil ook binnen nu en 2 maanden weten wat ik na mijn zwangerschap doe (of ik wil blijven werken). Heb hem meteen gezegd dat ik niet thuis wil gaan zitten en gewoon wil blijven werken. Dit gaat hij nu zwart op wit zetten (ik weet alleen nog niet of ik teken maar dat komt wel goed, dat ligt er aan wat er allemaal in staat). Ik zou volgens de baas ook weten dat het raak was op het moment dat we een behandeling aan gingen want zoals hij zei: met een terugplaatsing weet je gewoon dat het raak is. Ik heb hier meteen op geantwoord dat wij geen terugplaatsing hebben gehad en dat het dus niet zeker was voor ons of het inderdaad raak was of niet. Voor het zelfde geldt had het langer geduurt voordat het weer zover was. (ik was behoorlijk pissed toen hij dat zei). En daarnaast (dat heb ik maar niet gezegd) hoeft het met een terugplaatsing ook niet goed te gaan. Ik heb de rest van de dag bijna niets gezegd alleen de dingen die gezegd moesten worden. Was er best wel "ziek" van. Ik begrijp echt dat ze het zakelijk niet leuk vinden dat ik "nu al" zwanger ben maar hij kan me niet verplichten om nog 2 jaar te wachten. Nee ik had er gisteren goed de balen in zeg. Jeetje. Gisteravond maar gaan zingen om even mijn gedachten ergens anders op te zetten. Vandaag samen met Maartje thuis dus dan denk je er toch weer aan. Ik snap werkelijkwaar niet wat zo'n mensen bezielt. Gaat hij mij ook nog de "schuld" geven dat ze een slecht weekend hebben gehad door mij en dat de bazin amper geslapen heeft. Dat doet ze zelf! Je kunt je eigen zo druk maken om iets als je zelf wil. Ik heb besloten om me de komende tijd maar even gedeist te houden. Ik zie wel hoe het loopt. Oja, even voor de duidelijkheid. Ik heb altijd met plezier gewerkt en er is nooit eerder iets voorgevallen tussen de baas/bazin en mij. Sorry voor het ego bericht dames maar moest het even kwijt.
@ Nicky: whaaa... wat een schoften van bazen... Jeetje.. wat brutaal om dit zo te zeggen.. Inderdaad, wat maakt het uit dat je nu zwanger bent. In de eerste plaats het kost hen in principe niets, UWV betaald je verlof. En daarbij vervang moeten ze toch regelen (nu of over 2 jaar.. dat maakt idd niet veel uit).. Ik snap dat je boos bent.. heel boos, maar ook verdrietig.. Hier heb je geen zin in.. Je moet juist genieten.. Die opmerkingen over die behandelingen, schieten bij mij ook in het verkeerde keelgat... wat denken ze wel niet.. Er lopen zo veel meiden die keer op keer IVF krijgen die niet aanslaat!! Mijn eerste gedachte.. die hebben zeker zelf geen kinderen.. of die hebben er nooit moeite voor hoeven te doen.. Probeer wat afleiding te zoeken. maar ik snap dat het moeilijk is.. KNUFF @ Annette: en jij hop naar de winkel!!! ik ben erg benieuwd.. Geen bloed is een heel goed teken..!!!
@lauw: ze hebben er inderdaad nooit moeite voor hoeven doen. en daarnaast ik snap ze toch al niet want ze hebben zelf de kids ook dicht op elkaar zitten. Ik ga maartje maar eens fruit geven en aankleden
hè bah.. Kan me voorstellen dat je baalt Annette... Hoe is het vandaag?? nog steeds geen bloed? Ben je trouwens zeker van je ei? misschien is ie wel later geweest? Nicky, kun je al een beetje genieten?? Ik hoop dat je je vreugde niet laat afkoelen door je bazen... JE BENT ZWANGER... super gewoon... hihi wil ik ook.. Ga je morgen trouwens zwemmen.. Ik ben nog aan het twijfelen.. maar ik denk het wel.. Jenna heeft niet meer gebraakt vandaag, dus ik denk dat het ergste over is..
@ lauw- Geen bloed, ei zou best later geweest kunnen zijn, heb dat niet bijgehouden, let meestal vooral op slijmverlies en dat was wel rond de tijd dat ik dacht day het moest zijn... (dat klinkt warrig ) Maar heb net 2 goedkope testenngekocht bij trekpleister, gaan we morgenochtend gewoon weer proberen, hpuden de moed erin! @ nicky - Probeer inderdaad gwoon te genieten! Snap je bazen niet helemaal, hoop dat ze een beetje bijtrwkken!
Pfff... sorry hor, maar check vaak op m'n Iphone en kan daar dus echt niet op typen... vandaar alle spelfouten
@annette: ow wat frustrerend zeg! Als je nu gewoon een positest had (of ongi wat niet te hopen is) dan wist je tenminste waar je aan toe was/bent. @lauw: het besef begint nu langzamerhand te komen. Ik denk dat het pas "echt" voor mij is als we een mooie echo hebben 26 april. Ik ga morgen trouwens wel zwemmen. Al een paar weken niet geweest dus mag nu wel weer eens Maartje heeft trouwens haar eerste tandje!!!!
1ste test: alleen streepje bij T, ongeldig 2e test: alleen streepje bij C.... Moet misschien meer geduld opbrengen, maar vind dat zo moeilik, elke ochtend dat ik niet ongesteld ben denk ik toch: zou het? Vandaag gelukkig werken, dan denk ik er iets minder aan! @ lauw - weet je al wanneer jouw ei onderweg gaat zijn?
@ Annette: pfff kan me voorstellen dat het zo wel heel spannend wordt.. tja en er niet zo veel mee bezig zijn... Het is en blijft lastig.. succes.. Hier nog geen zich op een duidelijk ei.. Maar ik denk dat hij elk moment zou kunnen komen.. Maar het zou ook nog ff kunnen duren.. Nu weer de 1e keer clomid.. dus ff afwachten.