Heb net voor de zekerheid nog eens getest, en het is echt waar! Dank voor de felicitaties, ben dolgelukkig En nu gaan we al die positiviteit naar Lauw stralen!
hallo allemaal ik ben nieuw hier ik heb een dochtertje van bijna 8 weken en wij zouden dolgraag al een tweede willen we laten de natuur zijn gang gaan nog 7 daagjes voor mijn NOD hoop op een positieve test spannend
@ mamavanAmarylli: Dat is inderdaad wel heel dicht op elkaar.. Maar wel super leuk... Heb je er vorige keer lang over gedaan om zwanger te worden?? Ik heb ook nooit iets van anticonceptie gebruikt.. Maar had niet verwacht dat het meteen zou lukken.. Nu wordt onze dochter bijna 9 maanden en nog niet zwanger..
ik heb er toen 1 jaar over gedaan om precies te zijn tis een super braaf meisje en ze groeit heel snel ik hoop dat ik niet terug een jaar moet wachten hoor ....... na 9 maand nog niet zwanger oei hoop dat het snel lukt
@wonderbaby1 iedereen zit anders in elkaar denk ik de ene vind het leuk om direct terug te beginne de ander niet en ik heb respect voor iedereen zijn keuze :-D dan ga je bijna terug proberen hoop voor jou dat het dan snel lukt dat je er niet te lang moet op wachten
Nee idd iedereen is daar anders in gelukkig! Maar wel heel leuk straks voor de 2 kleintjes om zo dicht bij elkaar te zitten hoor! Als het tenminste snel lukt! En anders zit er nog niet zo heel veel tussen Ik hoop ook dat het snel raak is als we er voor gaan! Misschien zijn we wel samen zwanger Heet je dochtertje trouwens amarylli? Als dat zo is, is dat echt een mooie naam, hoe zijn jullie daarop gekomen? En betekend het wat?
eigenlijk noemt ze Amaryllis met een s maar dat raakte er net niet op het is een naam van een bloem mijn lievelingsbloem en is grieks voor twinkele fonkele (van de ogen ) ik vond dat een hele mooie naam heb altijd gezegd sinds ik 10 jaar was mijn dochter is Amaryllis en manlief moest wel akkoord gaan ... ja wie weet zijn we samen zwanger zou wel leuk zijn he
Hey Annette, wat lief dat je naar mij vraagt... tja.. hoe is het... FF geeft een ei.. maar ik ben er zelf nog niet echt overtuigd van.. Als FF klopt dan moet ik volgende week ongi worden of juist een positieve test.. ben benieuwd Hoe is het met jou.. lekker aan het genieten??
@ lauw - Hmmmm, weer spannend dus. Merk je anders wel wat van je ei? Ik blijf voor je duimen hor! Met mij gaat alles goed, beetje misselijk, had ik bij Jonas geen last van, dus dat is even wennen. Ben ook begonnen met Moeders voor Moeders en over 2 weken voor het eerst weer naar de VK. Het lijkt wel spannender dan toen ik zwanger was van Jonas, hoop dat ik van een 2e kindje net zo verschrikkelijk veel kan houden als van mijn kleine Jonasje!
Annette: jij ook zo'n andere zwangerschap? Leuk he? Hier hetzelfde. Manlief is er dus van overtuigd dat het een meid is. Hahaha, we zullen vanzelf zien.
@zwanger: ow dus ik ben ook niet de enige die een andere zwangerschap dan de vorige heeft. Ik ben toch zo ontzettend misselijk en dat had ik bij Maartje helemaal niet. Toen had ik alleen last van maagzuur, had ik dat nu ook maar... @lauw: spannende dagen meis. Wat zegt je gevoel? Ga je trouwens donderdag zwemmen? @kris: haha ik zie nu dat jij ook een augustus 2010 mama bent Je bent al 10 weken meis! Gefeliciteerd!
Jeej wij gaan ook voor een tweede wonder! Allemaal andere zwangerschappen ja? Leuk hoor wie weet idd het andere geslacht! Ik was bij gelani ook echt misselijk! Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan!
@wonderbaby: heel veel succes. Ik zie dat Gelani en Maartje even oud zijn alle 2 op 05-08-2010 geboren
Grappig dat de een juist dezelfde kwaaltjes heeft en de ander juist heel anders zwanger is.. ben benieuwd of dat ook iets zegt over het geslacht.. @ Nicky: jaja.. donderdag zwemmen.... en foto's maken ... JIj ook neem ik aan... @ Wonderbaby: spannend.. jullie gaan er ook voor.. hoop dat het snel raak is... Hier zit ik inderdaad op het wachtbankje.. ben erg benieuwd... mijn temp was vanmorgen mooi hoog.. Maar vrijdag wel al een negatieve test gehad... ach ja.. rustig afwachten... Ben deze ronde zowiezo minder zeker van mijn eisprong...