Gefeliciteerd meiden die al zwanger zijn! Wij willen ook graag snel een 2e, maar ik ben vorige week pas voor het eerst ongi geworden. En ik geef ook nog volledig borstvoeding, dus weet niet of het bij ons snel zover mag zijn. Op Carlijne hebben we ook 3 jaar gewacht (met 2 miskramen tussentijds). Maar ondertussen zou ik hier wel graag mee willen kletsen...
@lauw: jazeker wij gaan donderdag ook zwemmen En 19 mei mag ik weer voor de eerste keer naar de VK. Bij welke heb jij toen gezeten? Ik ga nu ook naar Boxmeer toe omdat ik heel graag in het maasziekenhuis wil bevallen. @agaath: heel veel succes met alles.
Pfoe... Let ik even een dagje niet op, wordt er zoveel gekletst! @ kris - hier inderdaad ook een heel andere zwangerschap, je zou bijna zeggen dat het dan een meisje wordt... Ben benieuwd! Gaat het verder goed met je? @ nicky - en jij, voel je je goed? @ lauw - nou ja, hoop niet te snel opgeven he! Ik teste pas een week later positief! Zet hem op! @ wonderbaby en agaath - heel veel succes met proberen !!! @ hier - nog steeds wat misselijk, geen honger en lig weer om negen uur te slapen op de bank Jonas gaat sinds deze week vroeger naar bed, rond 7 uur, dus dat rust wel lekker uit! De kleine man is sinds deze week aan het kruipen geslagen en kan staan, dus moet goed opletten, want hij haalt allez van tafel nu ligt hij in zijn bedje, lief hor!
@annette: ow hier is de misselijkheid sinds een paar dagen erg toegeslagen baal er wel van want dat had ik de vorige keer niet maargoed we nemen het er maar bij Verder gaat het wel goed hier. En Jonas al kruipen! Wat goed zeg en wat super dat hij al kan staan! Hier nog geen kruipende Maartje of een Maartje die staat. Ik ga de kleine een boterham geven en dan op bed leggen.
@ Agaath: ben benieuwd of jou cyclus op gang gaat komen ondanks de borstvoeding.. Ik werd pas ongi toen ik helemaal gestopt was. Heb je voor jezelf een termijn gesteld hoe lang je borstvoeding wilt geven?? @ Nicky: er is maar 1 verloskundige praktijk in boxmeer.. dus dat is dezelfde.. haha.. bevallen in het Maasziekenhuis... dat is natuurlijk heel bijzonder... @ Annette: nee,nee ik geef de hoop nog echt niet op.. ben alleen wat onzeker over wanneer ik mijn ei heb gehad... maar.. ik wacht rustig af... Ik heb een goed voorbeeld aan jou gehad.. jij hebt ook rustig afgewacht. hihi.. Wat toevallig.. onze meid is ook sinds woensdag aan het kruipen... het is echt even wennen... ze is zo snel en alles waar ze niet aan mag komen is natuurlijk interessant..
@Lauw: Wil voorlopig nog wel bv geven, want het is echt ideaal. Vandaag wezen winkelen en hoefde niks extra's mee te nemen (ja, pampers dan...) Hoe lang heb jij het volgehouden? @misselijkheid: sterkte! Heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, maar je weet nooit met een volgende zwangerschap. @kruipen: geweldig zeg. Hier gebeurt nog niets Vandaag foto's wezen maken bij de V&D van zo'n bon uit de Wij jonge ouders. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn!
Annette: het gaat steeds beter hier. Niet zo vaak meer misselijk maar nog wel snel moe. Agaath, ik heb borstvoeding tot 7 maand volgehouden. (en toch zwanger geworden ) Lauw: toch wel weer spannend...... Kruipen: hier begint het te bewegen, achterwaards. Echt te grappig voor woorden, want voor je het weet zit hij vast onder de stoel. Staan wil hij ook graag, maaar alles op zijn tijd hoor, het gaat al zo snel. Vandaag is zijn 5de tandje doorgebroken!
@ Agaath: jaahh ik vond borstvoeding geven ook erg handig.. altijd bij en op temperatuur.. Ik heb ongeveer 5 maanden borstvoeding gegeven.. maar op het eind liep het hard terug en uiteindelijk besloot mijn meisje dat ze er geen zin meer in had.. Ze wou echt niet meer haha.. dus toen maar gestopt.. @ Kris: het gaat snel he.. vind ik ook.. wel erg grappig om te zien.. ene.. 5e tandje... wauw.. Jenna heeft er nu 4, maar de 5e zal snel volgen denk ik... onder heeft ze de 2 middelste en boven 1 in het midden en 1 net aan de andere kant naast het midden.. dus die ertussen zal ook wel zo komen.. Hier wordt het spannend.. Nog geen ongi.. maar ik moet zeggen mijn testdrang is heel erg afgenomen... ga zaterdag toch maar een testje wagen.. temperatuur is namelijk wel mooi hoog
@ lauw - Toch spannend! Ik duim voor je! Jenna ook al 4 tandjes, goed zeg! @ kris - gaat kei hard, Jonas blijft al bijna zelf staan! Vinx hem zo ontzettend stoer @ hier - ik aan het snotteren, jonas met koorts in zijn bedje, gezellig.... pffff
Hey meiden.... nee, nog geen ongi... en die zal (hoop ik) nog een maand of 8-9 op zich laten wachten.. Vanmorgen getest.... en ja hoor.... een duidelijke 2e streep @ Nicky: Kunnen we dan toch weer saampjes zwanger zijn... en samen gaan babyzwemmen en zwangerschapszwemmen Maar... nog ff mondje dicht hè!!
Ow wat geweldig!!!!!!! Joepie!!!! Gefeliciteerd meis! En natuurlijk houdt ik mijn mondje nog even dicht
Echt super meis! En nu nog voor elkaar krijgen om alle 2 voor het blauwe te gaan dat zou wel heel toevallig zijn
@wonderbaby: ow hier gaat het met ups en downs. Het ene moment voel ik me beter dan het andere. Vooral 's avonds heb ik last van misselijkheid. Dan doe ik ook bijna niets meer dan eigenlijk alleen op de bank hangen