Snel zwanger van 2e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel na 1e bevalling weer zwanger?

1. Binnen 3 maanden

2. Binnen 6 maanden

3. Binnen een jaar

4. Binnen 2 jaar

5. Pas na 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    "jelle was 1 jaar en 9 maand toen zijn broertje geboren werd

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij ex 2 jaar bezig, zaadonderzoek maar geen uitslag van omdat deze relatie geen stand hield. Daarom bij mijn huidige man vertelt dat t lang kon duren wegens dit.. maar in 1x raak :) Dacht dat t echt gewoonweg supermazzel was maarrr bij deze schatten ook in 1x raak :p Weet dat ik echt van geluk mag spreken!

3. toen jason net 1 jaar was geworden bleek ik weer zwanger te zijn.
    helaas een miskraam geworden.
    nu hoop ik weer gauw zwanger te mogen zijn.

4. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Jammer dat dat bij jou niet lukte!
    Hopelijk komt nu je cyclus weer snel op gang en hopen dat het dan snel raak is!
    Succes!

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bedankt! We zien wel hoe het gaat lopen! Eerste is nu 5 maanden dus we zijn er in ieder geval vroeg bij!! Nu maar hopen dat cyclus snel op gang komt!

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bij mij na 1 jaar en 2 weken... Ik ging er eigenlijk na zo'n 6 maanden weer voor, maar heb 9 mnd (door de bv) moeten wachten op mijn cyclus. Daarna 2 hele lange cyclussen gehad (50-40) en toen zwanger...
    Nu ben ik een klein beetje blij dat ik niet hoogzwanger ben, want heb een pittig mannetje.. Hopelijk is dat over een half jaar wat minder...?!

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Om zwanger te worden van ons dochtertje (aug '10) hebben we even geduld moeten hebben. Uiteindelijk met IUI zwanger geworden..

Toen heb ik besloten om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken.. maar ik gaf wel borstvoeding.. Daarmee ben ik met kerst helemaal gestopt.. Begin januari al weer voor de eerste keer ongi... dus van ons mag het raak zijn.. Ik hoop positief te testen als mijn dochtertje precies 6 maanden is.. Maar ja.. ik hoop er maar niet te veel op.. gezien mijn voorgeschiedenis..

Lijkt mij wel heerlijk, de kids dicht op elkaar.. en tja.. wat anderen ervan vinden.. dat maakt mij niet uit.. ;)

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons meisje is nu 16 maanden en we zijn nu bezig voor een 2e. Ik hoop morgen positief te testen.

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik hoop van je dat het je gegund is :D wij gaan er ook weer voor als hij ongeveer 4/5 maanden is, dus ik ben benieuwd!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Onze zoon is 19 maanden en heb vanavond positief getest (zou komende donderdag NOD hebben, dus wel nog heel pril)

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    wij zouden ook graag weer zwanger willen worden, maar ik geef mijn dochter van 10 maanden nog borstvoeding en wil daar voorlopig niet mee stoppen. ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld geworden. eerst maar eens afwachten.....

12. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

ik hoop me hier ook aan te kunnen sluiten.

Ben in juni vorig jaar bevallen middels een keizersnee van een heerlijke meid en wil heel graag nog een kleine.

Reden dat wij nu al weer aan het proberen zijn is in de eerste plaats omdat wij het heerlijk vinden zo'n pukkeltje en ten tweede heb ik een pcos verleden waardoor ik best lang bezig ben geweest voor onze kleine meid. heb nu wel een doosje clomid liggen voor als ik weer een lange cyclus dreig te krijgen, maar vooralsnog is deze cyclus een week langer dan een "normale".

ik zit inmiddels op 8 dpo, en hoop uiteraard dat het deze ronde al raak is, maar ga nergens vanuit.

13. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    hoi dames!!

onze dochter is deze maand 2,5, en we zijn sinds 3 dagen achter dat ik weer in verwachting ben van de 2e! na 10 maand proberen is het gelukt!!! we zijn super blij dat we eind dit jaar een gezinnetje van 4 zijn!! en we gaan in mei trouwen!!! hahaha na heel lang proberen hem over te halen!! is hij nu eindelijk zover!! JEEJ!

14. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    @ nienkeeknein, gefeliciteerd!!

wat een heerlijk nieuws, zeg. en dan ook nog trouwen dit jaar, hihi. dat zal een heerlijk gezicht zijn in je trouwjurk jammer dat je niet aan de bubbels mag dan. ach dan maar jip en janneke bubbels.

15. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    lalalamanon,

knap hoor dat je nog bv geeft. hoelang zou je dit nog willen doen?

ik heb op mijn kraambed koorts gekregen van een borstontsteking en ben toen gestopt met bv geven. ook kreeg mijn dochter al met 3.5 mnd tandjes dus had ik misschien toch ook al gestopt. haha. al dat gebijt dan. hihi niets voor mij.

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig wij hebben juist heel veel leeftijdsverschil;)

De oudste en middelste schelen vier jaar en de middelste met de jongste scheelt bijna vijf jaar.

De jongste is nu 2.5 maand en de oudste net negen:D:D

Wij hebben straks in iedere fase 1tje:D Bevalt prima.

17. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik was bij de eerste in 3 maanden zwanger, deze keer heeft het 10 maanden geduurd. Moet daar wel bij zeggen dat het al snel begon te kriebelen en we gewoon zonder voorbehoedsmiddelen "aan de slag zijn gegaan" toen ik nog BV gaf en nog niet regelmatig menstrueerde. (Sowieso niet handig: hoeveel testen ik wel niet heb versleten. Werd immers niet ongi en hoopte steeds zwanger te zijn, maar er zat de eerste paar keer gewoon heel veel tijd tussen). Misschien moet ik die 1e maanden dus niet meetellen, maar het voelde deze keer alsof ik er heeeeeel lang op heb moeten wachten. Leeftijdsverschil is straks 2,5 jaar. Niet erg veel, maar had iets minder leuker gevonden.

18. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja ik heb wel een beetje een lastige start gehad met tepelkloven en verkeerd aanleggen enzo. maar ik wilde perse niet stoppen. ik heb een periode tenenkrommend van de pijn gevoed (verkeerd aanleggen en tepelkloven daardoor) maar toen ik advies kreeg van lactatie wist ik wat ik verkeerd deed en nu gaat het zo lekker dat het helemaal vanzelfsprekend is. mijn meisje heeft twee flinke ondertanden, maar daar heb je geen last van hoor!
    de tepel zit als het goed is heel ver in haar mond, en haar tong ligt over haar ondertanden.
    ook is ze een flessenweigeraar en moest dus wel voeden.
    nu vind ik het zo gezellig dat ik (als ik dan toch zwanger wordt ondanks ik nog niet ongesteld ben geworden) wil doorvoeden tijdens de zwangerschap en daarna gaan tandemen.
    als mijn uk dan nog wil drinken, al zou het alleen een avond voeding zijn ofzo.
    :D

19. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hier niet snel voor de tweede maar derde!

Eind juli 2010 bevallen en gelijk door gegaan voor de derde..:D Hopelijk snel een derde wonder!

20. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Ik zou heel graag alweer beginnen met klussen :D! De 1ste ging niet heel snel en zou het toch leuk vinden als er weinig leeftijds verschil tussen zit, maaaarrrrr onze dochter heeft het nog altijd (6,5 mnd) erg moeilijk en vind het niet eerlijk tegenover haar nu weer zwanger te worden. Ze heeft alle aandacht nog voor haar zelf nodig. Hopelijk wel zo snel mogelijk ;)!!

Deel Deze Pagina