Snel zwanger van 2e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel na 1e bevalling weer zwanger?

1. Binnen 3 maanden

2. Binnen 6 maanden

3. Binnen een jaar

4. Binnen 2 jaar

5. Pas na 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat is overduidelijk :)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké nou lekker rustig aan doen in de avond en dan hopen dat het gauw over is ;)

lauw mooie positieve test!

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lauw - woehoe!!!! Zie ons augustusmoeders allemaal weer zwanger zijn!!!!! Gefeliciteerd!!!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee nee ik nog niet :p mijn zoontje is van 5 augustus net als Maartje van nicky1983

5. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wonderbaby - sorrysorry.... Wanneer mag je testen? Zullen we ons duimkanon ook voor jou in stelling brengen!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hahaha was maar grapje hoor ;) maar m'n nod is de 22 ongeveer.. Voel dat me eisprong bijna is dus over ongeveer 14 dagen
    Dus ben benieuwd..

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goh alweer ruim 15 weken zeg.. Gaat vlug!!

9. januari2010

Als je al een kleine hebt rondlopen vliegen de weken echt voorbij! Ben ook nog wat naar voren gezet :)
    Hoop dat jij deze ronde ook positief test!!!

10. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Gefeliciteerd Lauw!

Hier hoef ik deze maand niets te verwachten, want we waren allebei te moe om te klussen...

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Januari2010 klopt ja dan zal het wel sneller gaan, hoor ik van bijna iedereen!

Ben benieuwd wat het dit keer is! Een zoontje of dochtertje erbij voor jullie! Willen jullie het weten?

Agaath volgende ronde beter ;)

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn weer begonnen met proberen na 1,5 jaar en toen was het in ronde 1 meteen raak! Meiden schelen dus 2 jaar en 3 maanden....

13. januari2010

Ja, we willen het heel graag weten maar ik denk dat het een jongen is! Weet niet waarom maar een gevoel. Heb mijn echo ook op het NUB topic gezet en daar zegt ook iedereen een jongen.
    Donderdag weten we het!
    Zit net ook al een berichtje naar je te tikken op het 'namen topic'.

Maare... moet jij je niet met andere dingen bezig houden,... zo aan je onderschrift te zien :p

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Agaath: Jammer zeg.. Maar ook niet een heel klein kansje van een kluspoging 4 dagen voor je ei ofzo..??

@ Wonderbaby: spannend.. vandaag je ei... heb aan de klus...

@ Januari: spannend... donderdag weten jullie het.. tenminste als die uk het wil laten zien haha.. Ben benieuwd of je gevoel klopt.. Ga je het ook vertellen???

Ik ben ook benieuwd wat het wordt.. Maar het maakt mij echt helemaal niets uit.. maar toch leuk om te weten.. en handig ivm de naam uitzoeken..
    2 meiden zou ik super vinden.. Maar een jongen is ook erg leuk.. maar we zien het wel.. Kunnen we toch niets aan veranderen.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké nou ben erg benieuwd! Vaak klopt je gevoel wel..

Ik had al een dag eerder me ei en dus goed geklust.. Voel dat altijd heel goed als ik me eisprong heb..

16. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Bij mij klopte m'n gevoel ook toen k zwanger was. Maar ik denk dat ik dat gevoel meer had, omdat ik graag een meisje wou :)

@wonderbaby: wat handig als je je ei voelt. Ik ga altijd maar gewoon van 14 dagen uit. Maar volgens mij was ik nu later. Misschien moet het allemaal nog een beetje op gang komen??

@Lauw: ben je altijd zo vroeg je bed uit? Goed zeg!

17. januari2010

Natuurlijk kom ik even vertellen wat we dit keer krijgen! Verder houden we het overigens wel geheim maar hier op het forum ben ik toch redelijk anoniem.
    Wonderbaby wat super dat je je ei zo goed voelt! Ik voelde het nooit maar mijn laatste eisprong (de eerste na mijn zwangerschap) voelde ik ook heel duidelijk, deed zelf een beetje pijn.
    Hoop dat je over 2 weken een mooie test in handen hebt!!

Lauw: heb jij al een gevoel wat het dit keer gaat worden!? Het maakt mij overigens ook echt helemaal niks uit!! Aan de ene kant vind ik een jongen heel gaaf omdat we dan een jongen en een meisje hebben maar aan de andere kant lijkt een 2e meisje me zo leuk voor one dochter! Dan heb je kans dat het dikke vriendinnen worden later! (ook wel handig met de kleertjes trouwens! Alles is hier nog zo nieuw!!)

Nog twee dagen dan weten we he! Ben wel weer heel erg benieuwd!

Fijne avond!!

18. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    je ziet et aan me banner dus erg snel me jongste was net 6 maanden toen ik er achter kwam dat ik weer zwanger was en niks voor hoeven doen was helemaal niet geplant of dat we er mee bezig waren bij me oudste was et binnen 1maand raak terwijl wij dachten et zal wel een jaar duren voor dat et raak is dus niet binnen 1 maand

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Agaath: Gisteren moest ik naar school en had nog ff tijd voordat ik ging.. Maar het is heel wisselend hoe laat ik op ben.. soms 6.15 als ik vroege dienst heb op mijn werk.. maar als ik vrij ben kan het 9:00 zijn..

@ Januari: ik ben erg benieuwd.. maar jij vast nog meer.. hihi..
    Nee, ik heb echt geen idee wat het gaat worden.. Maar mijn gevoel was de vorige keer ook niet zo goed.. Ik was vorige keer heilig overtuigd dat het een jongetje zou worden. toen ik hoorde bij de echo dat het een meid zou zijn, moest het kwartje ff vallen.. haha

20. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Zo ga hier even meelezen als dat mag ;)

Mijn dochter is nu net 1......begint ook wel een beetje te kriebelen....maar ben zo bang dat het zo druk is met een 2e dat je er misschien minder van geniet ofzo? Maar lijkt me ook heel leuk voor de kinderen om niet zo'n groot leeftijdsverschil te hebben. Bij ons ging het ook niet gemakkelijk om zwanger te raken, en ben dus ook sinds de bevalling niet aan de pil! Maar nogsteeds niet zwanger, maar ook niet echt elke maand tijdens de eisprong geklust ;)
    En als het echt zo pas dat je het zelf kon plannen, wat zouden jullie fijner vinden? kindje geboren in de winter of zomer??

Deel Deze Pagina