Snel zwanger van 2e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe snel na 1e bevalling weer zwanger?

1. Binnen 3 maanden

2. Binnen 6 maanden

3. Binnen een jaar

4. Binnen 2 jaar

5. Pas na 2 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Lauw: Ben ik effe een paar dagen op pad, zie ik ineens die mooie testen van je!!!!! Jippie!!!! Gefeliciteerd!!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zomer! Maar het maakt natuurlijk niks uit..

Ja had dat eerst niet zo maar sinds de bevalling wel.. Heb het gevoel dat de volgende maand onze maand wordt! :p

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Kris: haha.. moet je ook maar niet weg gaan.. Nee... grapje.. dank je wel.. Jij leuke dagen gehad??

@ Wonderbaby: spannend.. voor jou is het aftellen tot testen.. Nu is het jou beurt!!

@ mootje: Ik lees dat jij er ook voor gekozen had om niets te gebruiken na de zwangerschap.. Ik hoop dat je nu met gericht klussen snel zwanger bent... heel veel succes..
    en tja.. als je het zelf kunt plannen.. uhh.. denk dat elk jaargetijde wel
    iets heeft, maar ik denk dat eind lente een hele mooie tijd is.. (mei/juni)

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Moet even mijn frustratie kwijt..

grr... net de verloskundige praktijk gebeld.. De data en tijden dat zij kunnen kan ik echt niet met school..
    Uiteindelijk hadden we een datum... belt ze even later terug dat dat toch echt te vroeg is voor een echo... :(

weer gekeken naar data.. maar het lukte echt niet om iets te plannen. zou dan pas na onze vakantie zijn, en dan zit ik al in week 13!!

Uiteindelijk gezegd dat ze de intake op 31 mei maar moeten laten staan.. maar dan zonder echo.. (mijn man kan dan ook niet, maar dat is niet erg)

Toen heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en poli gynaecologie gebeld, van het ziekenhuis waar ik zelf werk, en gevraagd of zij geen echo rond die periode kunnen maken..
    en ja hoor.. 1 juni heb ik mijn echo haha..

5. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Dat is al bijna Lauw. Super joh! Hopelijk is alles goed.

Ik ben net voor de kerst bevallen en dat vond ik niet zo heel geslaagd. Dus als ik zou mogen kiezen, zou ik voor de herfst of lente gaan.

6. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    Wij hoopen op een 2e voor de kleine 2 is. We hebben er wel bewust voor gekozen dat ik geen pil ging gebruiken. Als het al vrij snel zou komen zou het ook heel welkom geweest zijn. 3 mnd na de bevalling werd ik weer normaal ongi. 21 april had ik een posi test maar na 3 dagen had ik bloed verlies. Gelijk weer een test gedaan en deze was al een stuk lichter en een paar dagen daarna was er helemaal geen streep meer. Ik ben er op dit moment niet bewust mee bezig.

Ik heb dus binnen 6 mnd gestemd

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

We zijn net terug van de echo en na onze dochter verwachten we nu een zoon!! :)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Geweldig januari!! Van harte!! Was alles goed met meneer?

9. januari2010

Ja, alles zag er super uit!! Nu moeten we op zoek naar een naam!! Dat gaat nog wat worden!! :)

10. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 jaar en 8 mnd zit er tussen de twee ,heb na de eerste de pil geslikt en toen gestopt en binnen 2 mnd was ik zwanger van de tweede

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    #411 wonderbaby1, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    Gelukkig! Met een gerust hart naar de 20wken echo!

Ja zag al bij het namentopic :D van watvoor namen houden jullie? En hoe heet je dochtertje dan kan ik eens meedenken!

Ff een vraagje aan alle meiden, ik heb op dag 12/13 me ei gehad en nu had ik net wat steekjes aan de linkerkant.. Echt flinke steekjes die me zeer deden.. Wat zou dit kunnen zijn?

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ januari: wauw.. wat leuk.. nu een manneke.. jaja.. nu gaan nadenken over een naam.. erg lastig.. Maar super dat alles goed was...

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ wonderbaby: dus 4-5 dagen dpo.. spannend.. zou een innestelling kunnen zijn.. ik duim heel hard voor je.. weet je al wanneer je wilt gaan testen..

14. januari2010

Kan de innesteling zijn! Spannend!! Ik had ook 1 dag last van mijn onderrug een dag of 5 na de eisprong, steken onderin.l

Ben ook heel blij dat dit kindje gezond is, voor zover ze dat nu kunnen zien.

Kwa namen zitten mijn man en ik totaal niet op 1 lijn.

Op ons lijstje staat nu:
    Tygo (vind ik leuk maar man niet)
    Thijs
    Noud
    Daan (vinden we beide leuk maar zo heet ons neefje al)
    Finn (vind ik leuk maar man minder, nog wel een kanshebber)
    Jesper (vind ik leuk maar man vind het niks)
    Abel (vind mijn man leuk maar ik vreselijk)
    Ruben (vind ik helemaal super maar man niet)
    Mats (vind mijn man leuk maar ik niet)
    Twan (staat er nog wel op maar word het niet, denk ik)
    Mees (vind ik erg leuk maar ook dit vind mijn man niks)
    Beau (vind mijn man super leuk, ik vind hem wel okee)

Onze dochter heet A.mber, dus als je ons kan helpen... graag!!
    Ga ook nog maar even een topic op het namen topic openen nu ik het hier zo uitgebreid geschreven heb!

haha

Fijne avond allemaal!

15. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    Heb op 2 gestemd, maar zit eigenlijk dichter bij 1... Ukkepuk 2 wordt rond de 2e verjaardag van m'n dochter verwacht...

16. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ januari - mijn nichtje en neefje heten amber en sven! Is dat wat? Leuk hor, een jongen! Ben benieuwd wat wij erbij krijgen... Bij Jonas waren we zo uit zijn naam, dat wisten we al jaren... Haha! Ook leuk toch?

17. Agaath

Agaath Lid

28 dec 2008
    96
    0
    0
    Huisvrouw
    Veluwe
    Wat leuk, januari! Fijn ook dat alles goed is. Ik vond Tygo of T(h)imo wel leuk, maar m'n man helaas niet.

@Wonderbaby: geen idee wat het geweest is. Hopelijk idd een innesteling. Spannend... Wanneer mag je (van jezelf) testen?

Hier lekker genieten van m'n kleine meid. Net in bad gedaan en nu maar even boven de boel opruimen.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Januari ik ga even nadenken voor je.. Maar vond Sven idd ook wel leuk, of stan!

Ik zit dan nu 5/6 dpo voor mijn gevoel 6 want ik heb altijd buikpijn en dan voel ik echt dat die eisprong na de buikpijn ineens is.. Dus dan zeg ik 6 dagen maar stel dat ie een dag later is zou het dus 5 dagen zijn..

Dan zou ik over 6 dagen al eens willen testen, zit ik op 12 dpo
    Maar ga het Ff afwachten :p wel wel steeds steekjes aan de linkerkant.. Bij m'n zoontje was ik ook al misselijk voor nod dus als dat straks is dan weet ik 't al ;)

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga ook voor een 2de

20. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wonderbaby - spannend, het zou natuurlijk kunnen! (ik had het ook...)

@ missillie - spannend, succes!

Deel Deze Pagina