Toen mijn meisje bijna 1,5 jaar was begon het echt heel erg te kriebelen... Misschien was ik er al wel eerder aan toe, maar mijn mannetje wou nog even wachten... Toen het zover was, werd ik in de eerste ronde al gelijk zwanger! Helaas heeft het niet zo mogen zijn... ben benieuwd hoe lang we we nu over gaan doen...
@ Happygirl86: Leuk dat jij ze ook zo dicht op elkaar wilt.. Nu nog heerlijk genieten van je ventje.. Geef je borstvoeding.. want dan is het wat lastiger over het algemeen.. @ LivingMom en Nienkeeknein: gefeliciteerd met positieve test.. @ Lalalamanon: tja.. lastig de keus tussen borstvoeding en weer beginnen.. Maar wel super dat je nog borstvoeding geeft.. Mijn meisje wou op een gegeven moment gewoon niet meer.. @ Seppie: wat leuk dat jij hier ook aansluit.. Ben benieuwd wat deze ronde brengt voor jou.. .Maar die clomid ga jij die dan op eigen inzicht gebruiken of toch eerst naar de gyn.. Ik heb er namelijk ook nog liggen.. @ Tjilpje: tja ieder zijn eigen keus natuurlijk.. Maar zo veel verschil wil ik er niet tussen hebben.. haha. .dan ben ik 40 al ik de derde zou krijgen.. haha... @ Pinjo: ja dat is het lastige van borstvoeding.. maar 2,5 jaar is op zich ook lekker.. kan de eerste zich al goed zelf redden.. @ Mel: ik ben begin aug 2010 bevallen en ook gelijk door gegaan.. hopen dat we allebei snel aantellen.. Jij mag bijna aan de klusdagen beginnen zie ik.. @ Noukie: jahh.. dat speelt natuurlijk ook mee.. hoe je andere kindje het doet.. het blijft afwegen.. @ Tothemoon: balen van de Miskraam.. ben je blij dat je zo snel aantelt en dan dat.. Ik hoop dat het snel weer raak is en natuurlijk goed gaat.. Meiden.. ik heb vandaag getest.. maar helaas.. niets.. Was ook erg positief uitgegaan van een normale cyclus. hoewel ik die voor mijn zwangerschap ook niet had.. Dus heb geen idee waar ik vanuit kan gaan.. afwachten maar...
vandaag een poitieve ovulatietest!! Ronde 1 voor ons tweede kindje gaat nu echt beginnen!! Zo leuk!! Lauw, heb je al getest??
wow spannend dan gaat het nu echt gebeuren! succes! hier nog steeds aan het wachten op de 1e menstruatie...........zucht....... ik probeer nu wel met regelmaat te voeden, normaal voedde ik tussendoor ook nog een paar keer. ik zit nu op 5 voedingen
hallo, Ik ben eind november 2010 bevallen van ons zoontje . Nu gebruiken we niets van voorbehoedsmiddel.. Heb op 4 jan voor het eerst weer gemenstrueerd (denk ik toch). Vroeger altijd regelmatig geweest, dus als ik nu ook regelmatig zou zijn zou ik dus al week overtijd zijn.. Heb een test in huis, maar iets zegt me alsmaar van dit kan toch niet zo snel weer in verwachting zijn.. Ga nog zeker week wachten en dan misschien toch maar eens testen he.. Misschien een valentijn cadeau'tje Succes nog aan de rest
Ze zeggen dat als je lichaam eenmaal weet hoe het moet, het sneller gaat... Bij vrienden 2 jaar geprobeerd voor een 1e en de tweede was gelijk raak (hoewel erg snel op elkaar omdat ze er niet op gerekend hadden...)
Je geeft nog veel voedingen! Knap hoor! Ik heb ruim twee weken geleden de laatste voeding gegeven en vandaag dus positieve ovulatietest!!
hoe oud was je baby toen je stopte? ik wil nog zolang doorgaan als ze behoeft heeft aan bv. maar ik wil ook dat mijn cyclus weer op gang komt. maar de bv staat wel op de eerste plaats, mede omdat ze een flessenweigeraar is.
@Lauw: ik geef flesvoeding maar zit ook alweer aan de pil, waardoor ik al netjes 2x gemenstureerd heb, dus ik kan zo weer stoppen. maar wacht nog even, want we willen ongeveer met 5/6 maanden proberen en hij is nu bijna 3 maanden. @januari2010: en is het al raak? ben wel benieuwd hoor, ben ongeveer gelijk met jou bevallen vorig jaar, maar jullie gaan al meteen verder proberen, dat durf ik nog niet :S haha toch nog maar ff 2/3 maandjes wachten.
Ons kindje was precies vijf maanden toen ze de laatste voeding kreeg! De fles was ze gelukkig al gewend omdat ze bij de geboorte gelijk bijvoeding kreeg. ( ze woog 2190 gram, mocht geen gewicht verliezen). Ik vind het ook goed geweest! Heb genoten van de borstvoeding maar had ook behoefte aan war meer bewegingsvrijheid! Tuurlijk heb je dat ook wel met bv maar ik vond het erg vervelend om ergens anders te kolven! Had vooraf gezegd dat ik het 3 mnd zou doen dus ben nog trots op mezelf dat ik het tot 5 mnd heb volgehouden! Nu krijgt ze nog vijf flessen per dag.
Ons kindje kwam een maand te vroeg en is nu dus 5,5 maand! Wij wilden ook weer gaan proberen als de eerste 5/6 maanden was
Ik zal zeker iets laten weten. Bij m'n vorige zwangerschap zat ik hier ook op het forum en dan is dat wel tof dat je het toch aan iemand al kan zeggen he . En de spanning delen. Mijn man wil zowiezo redelijk lang wachten om het te vertellen aan familie.. Ik nogmaar bevallen, me schoonzus is uitgerekend voor begin maart en dan ik alweer zwanger.. denk dat ze het aan hun hart zouden krijgen
Ik moest lang wachten tot de prikpil uitgewerkt was, maar toen ik weer een cyclus had was het in de derde ronde raak. Nu hopen dat alles goed is, over 2 weken een echo
wow jullie zijn er echt snel bij! we vrijen wel gewoon, je weet maar nooit he! ... ik wil alleen niet in maart zwanger worden, omdat het kindje dan geboren wordt tussen/tijdens/op sinterklaas, kerst, oud en nieuw. mijn man is bv ook met oud en nieuw jarig en dat is nooit een leuke verjaardag want er komt dan bijna niemand
ik heb binnen 2 jaar gestemd.. maar dat is niet zo, t was iets vlugger.. toen mijn dochtertje 15 maanden was, ben ik weer zwanger geworden... er zal net 2 jaar tussen zitten tussen mn dochtertje en de nieuwe baby
@ Januari: Heb jij goed geklust.. ?? ben benieuwd... @ Testje: nou.. het kan natuurlijk wel.. haha.. ik zou zeggen.. testen!! Jou schoonzus ook bijna uitgerekend.. leuk al die kids zo dicht op elkaar.. ik heb nu 2 x getest.. beide negatief... Ik was heel positief uitgegaan van een cyclus van 28 dagen.. maar waarschijnlijk is dit dus niet zo.. Heb vandaag zelfs het idee dat ik een eisprong had.. (ovulatiepijn en vruchtbaar slijm). Dus vanaaf nog maar even klussen en dan weer afwachten...