Wil nog niet te snel testen, vorige keer was het ook pas positief na 2weken overtijd.. ben wel benieuwd . En wil wel testen op een speciale datum. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik getest de dag dat we 4j samen waren. Nu hoop ik te testen op valentijn. Is inderdaad een babyboom in de familie. Eerst vrienden in oktober geweest, dan ik, net ook eentje geboren vn familie, en dan me schoonzus en dan nog een nicht van me man.. en misschien nog wel mensen die aankondigen dit jaar een kindje te krijgen, wie weet.. Hoop voor jou dat het raak is, duimen maar
Leuk dat er al zoveel meiden snel voor een tweede kindje gaan! Ik had gisterochtend (zondag) een positieve ovulatietest en vanmorgen weer (maandag). We hebben zaterdag geklust en vanavond weer Bij de eerste ook om de dag en dat was gelijk de eerste ronde raak! Over 2 weken weten we meer, haha
Jeetje, wat zijn er veel meiden die vrijwel gelijk voor een volgend kindje gaan! Ik dacht echt dat ik een uitzondering was, maar niet dus.. Lauw, spannend bij jou zie ik. Ik had net een positieve ovutest dus hopelijk raak deze ronde! Wanneer ga je weer testen?
@ Testje: pff pas na 2 weken overtijd positief testen.. haha ik zou volgens mij gek worden.. Maar wel leuk als je een speciale datum hebt.. @ Januari: we kunnen samen die wachtbank op.. ik heb gisteren ook mijn ei gehad.. denk ik.. @ mel05: mijn banner klopte dus niet.. ik was positief uitgegaan van een normale cyclus. maar helaas.. Maar gisteren mijn ei gehad denk ik.. dus ook jij mag met ons plaats nemen op de wachtbank... Ik heb even mijn banner aangepast.. had gisteren duidelijke ovulatiepijn rechts en ook eiwit-achtige afscheiding.. Dus gisteren nog ff geklust.. en dan maar wachten... ben benieuwd...
Het is inderdaad druk op het wachtbankje, Lauw! Wanneer ga jij testen? Testje: Knap dat je zo lang kan wachten! nog 5 dagen.. pfff!! Amfy: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt al aardig wat echo's gehad zo te zien!! Nog 2 weken wachten en dan weten we of er iemand in de prijzen is gevallen... haha Hoorde net dat mijn zus ook zwanger is! Ze is uitgerekend in Augustus en haar andere kindje word in juli 1 jaar!
@ testje: kan het me voorstellen.. nog ff wachten tot Valentijnsdag.. ik hoop dat het wachten beloond word in een dikke streep.. @ Amfy: Wachten duurt altijd lang.. zeker als je bij de eerste de eerste ronde zwanger was.. Maar je bent nu heerlijk aan het genieten.. gefeliciteerd... maar ik zie inderdaad veel echo's leuk.. is daar een speciale rede voor..? @ Januari: gefeliciteerd met je zus.. die heeft ze ook heerlijk dicht op elkaar.. tja... wanneer ga ik testen.. eigenlijk pas 21 februari, maar ik denk dat ik 18 februari misschien al test, die dag ga ik naar de 9 maanden beurs met een vriendin.. en anders de dag erna, dan weet ik of ik een beetje kan drinken op een feestje.. ga in ieder geval niet veel drinken, maar een paar glaasje is wel lekker.. wanneer ga jij testen?? Ik hoop dat we over 2 weken allemaal in de prijzen vallen.. Op naar een roze wolk.!!
Zie trouwens dat wij allebei een meisje hebben gekregen in augustus! Wanneer ben je precies bevallen en hoe heet jullie dochter?
Dat is wel toevallig Januari.. Ik ben de 4e bevallen en ze heet Jenna.. En jou dochtertje... Wel grappig dat we nu ook (bijna) gelijk lopen.. haha.. we gaan voor een 2e beebje eind oktober.. Dan zijn die meiden van ons 1 jaar en 2 maanden, bijna 3 maanden..
Onze dochter Amber is geboren op 21 aug. een maandje te vroeg Hoop de tweede eind oktober te krijgen Krijgt Jenna al groente en fruit?
Amber een maand te vroeg .. dat zal wel even stres zijn geweest of niet?.. Maar doet ze het nu goed? Dat is natuurlijk het belangrijkste Ja, Jenna krijgt nu ongeveer 2,5 week groente en fruit.. en ze vind het ook nog erg lekker.. We zijn begonnen met groente en toen na een paar dagen ook meteen fruit gaan geven... Ben zelfs nu af en toe wat brood aan het geven.. Maar dat vind ze nog raar.. haha komt er vaak helemaal "drassig" uit.. haha.. Ben jij Amber al hapjes aan het geven??
Met Amber gaat het heel goed hoor! Ze was alleen erg klein dus de eerste 2 maanden waren wat zwaar maar nu is het al een aardig proppie aan het worden haha (ze was 45 cm en 2190 gr.) Wij zijn ook vorige week begonnen met fruit en groente! Ze vindt groente lekkerder dan fruit! Had het eerlijk gezegd juist andersom verwacht! Had appelmoes gemaakt maar dat wilde ze echt niet... vandaag heb ik de appelmoes een beetje opgewarmd en toen ging het er ineens achter elkaar in Ze wilt dus liever warm dan koud eten! Heerlijk he, zo'n klein wurmpje om je heen! Slaapt Jenna al door?! Amber namelijk nog steeds niet.. :x
hey meiden.. ik ben van het wachtbankje afgekelderd.. maar weer aan het begin van een hopelijk niet zo'n lange cyclus! lauw, vind het heeel spannend hoor voor je! mijn duimpies draaien voor je! wie kunnen er nou allemaal testen binnenkort?? ben heel benieuwd en hoop uiteraard dat het allemaal knaltesten zijn.
Hier nog altijd geen rode duivels te bespeuren.. Dus de kans is er nog altijd. Nu dag of 10 overtijd.. Ben echt keer benieuwd
10 dagen overtijd?..... joh ik zou allang een test gedaan hebben! dat je het vol houd om zo lang te wachten zeg, of ben je niet zeker van je cyclus?
@ januari: Oww wat een klein propje was het dan.. Hoeveel weegt ze nu en hoe lang? Haha.. jullie ook net begonnen met fruit en groente.. Wat grappig dat Amber groente lekkerder vind, meestal is het andersom.. Maar ik warm het fruit meestal wel iets op (lauw) dat lijkt me prettiger voor die ukkies.. Jenna eet de lepel er bijna mee op.. zo lekker vind ze het. Ow.. balen dan Amber niet doorslaapt.. wil ze 's nachts dan nog een voeding of gewoon een beetje liefde .. Wij zijn erg verwend met Jenna.. ze slaapt al door vanaf de 4 weken, en met de 6 weken was het ook nog een heerlijke tijd 's morgen (wat nu ook nog zo is).. meestal uurtje of 8:15 - 8:45.. @ Seppie: Hè balen.. ik had zo'n goede hoop voor je.. Op naar nieuwe kansen zullen we maar zeggen.. maar een cyclus van 33 dagen is heel netjes!! Op het wachtbankje: - Testje (is al overtijd!!) - Januari - Mel05 - Lauw Volgens mij klopt het wachtbankje zo.. sorry als ik het mis heb.. @ Testje: Pfff... wordt echt spannend bij jou.. Ik denk dat het een super Valentijnsdag wordt voor jullie.. @ Lalamanon: Haha ik zou ook al heel veel testen versleten hebben als ik 10 dgn overtijd was.. hihi... Mijn temp is duidelijk omhoog gegaan. dus ik denk maandag of dinsdag mijn ei gehad.. Ik denk zelf maandag toen heb ik het duidelijk gevoeld..
Heb nog maar 1 keer me regels gehad na me bevalling.. Dus kan zijn dat het nu nog beetje op z'n plooi moet komen he.. Dus zeker van die 10 dagen ben ik niet.. maarja is nu cyclus 40d, dat heb ik anders nog niet gehad.. Volgende week zullen we zien he als ik het zolang volhou