Ik was binnen het half jaar weer zwanger, er zit straks 14,5 maand tussen mijn kindjes! Ik heb een cyclus afgewacht na de bevalling en die duurde 71 dagen en er toen direct weer voor gegaan! 3e ronde was het raak!
Ha meiden, spannend hè op de wachtbank!! Zijn er al 'verschijnselen'? Testje: hou je het niet testen nog vol? Jeluna: wat leuk dat het bij jou zo snel raak is! Hoe voel je je? Ben je erg moe nu je al een kleintje hebt? Hier heb ik sinds vandaag zeurende pijn in mijn onderrug! Weet dat dit mijn eerste zwangerschap begon op tweede kerstdag en dat ik dacht: wat is dit nu weer! Uiteindelijk op 5 Jan een positieve test! Denk dat het toen de innesteling geweest is! De rugpijn geeft me dus hoop, haha al lijkt het me wel vroeg! Heb zondagavond mijn ei duidelijk gevoeld dus dan ben ik nu pas 5 dgn na mijn ovulatie en ik dacht dat een eitje pas innesteld na 8 dagen.... Weet een van jullie dat? Groetjes!
Hoi hoi! Heb even alles gelezen en ook ik heb een nieuw moto dit jaar: NOD.... geen idee, maar we gaan voor #2! Ik kom dus gezellig meekletsen.
Het niet testen lukt tot nu toe nog. Al heb ik vandaag wreed veel goesting om te testen . Morgen zal ik wel geen tijd hebben dus als ik het vandaag volhou, zal het lukken te wachten tot maandag. Er is nog altijd niets te bespeuren en het is nu al 2 dagen dat ik wakker word omdat ik moet plassen.. iets wat ik anders niet heb.. Spannend
@ Januari: spannend hoor... volgens mij is de innesteling gemiddeld 8 dagen.. Maar het kan ook tussen de 5 en 10 dagen zijn.. @ Kris: Hey augustus 2010 medemama: jij gaat ook weer voor een 2e.. wat grappig om jou hier weer te zien.. @ Testje: Knap hoor van jou!!! ik ben zo benieuwd.. dit moet gewoon een positieve test zijn..!! zo.. pff heb gisteren gewerkt tot 23:00 en vanmorgen weer om 7:00 begonnen.. dus ben nu een beetje moe.. Heb wel een heel spannend tempkaartje al zeg ik het zelf... Lijkt echt op een duidelijke innestelingsdip..
Testje: wat maak jij het spannend zeg! ik zou dat echt niet kunnen hoor! Hoop echt voor je dat het raak is!! Kris: wat leuk nog een augustus mama!! Ik was eigenlijk een september mama dus 'ken' jullie nog niet... Lauw: klinkt spannend die innesteldip! Ben niet zo thuis in het temperaturen dus weet niet zo goed waar ik op moet letten maar zag op je kaartje een duidelijke verlaging van je temperatuur. Hier is de rugpijn overigens weer over dus denk toch niet dat het iets met een eventuele innesteling te maken had! Bij de eerste heb ik daar namelijk wel een aantal dagen last van gehad! Heb trouwens vanaf eind oktober veel last gehad van buik en rug krampjes waardoor ik steeds dacht dat ik ongesteld moest worden maar blijkbaar hoort dat er allemaal bij, na de bevalling!? Vannacht heeft onze dame voor de eerste keer doorgeslapen! Ben me een hoedje geschrokken vanmorgen, dacht echt dat er iets aan de hand was! Hoop nu natuurlijk dat ze vannacht weer gaat doorslapen!! Fijne avond! Groetjes!
hoi hoi! Gefeliciteerd Januari, lekker doorgeslapen! Hopen dat het nu zo blijft. Onze kleine man slaapt ook al regelmatig door. Vanochtend heeft hij ons zowaar laten uitslapen! Het was kwart voor 10!! Daarna nog even gezellig bij pa en ma in bed voor een half uurtje dolle pret. Een super begin van het weekend. Nou dames, ik ga weer even verder neuzen. Testje: zet'm op! Wij willen een positieve uitslag zien! Lauw: Ben erg benieuwd naar het verdere verloop van je temp deze komende week. Mooie daling! Nu weer omhoog en hoog blijven!! Fijne avond en trusten voor straks!! Dat alle kinderen vannacht weer lekker (door)slapen!
@ Testje: Nog 1 dagje... Morgenvroeg mag je testen... Ben zo nieuwsgierig!! Haha... Maar jij zult nog veeeell nieuwsgieriger zijn.. @ Januari: tja.. de rugpijn over.. Maar het kan echt nog wel hoor.. Elke zwangerschap kan anders zijn.. Maar je gaat toch vanzelf vergelijken... Wanneer heb jij je NOD ook al weer?? Super dat Amber gisteren heeft doorgeslapen, is ze vannacht ook zo lief geweest voor jullie?? @ Krampjes: tja.. ik moet zeggen ik voel ook vanalles in mijn buik.. Maar het kan ook zijn omdat ik er meer mee bezig ben... Had ik vorige keer ook toen ik zwanger wou worden.. @ Kris: Wauw kwart voor 10, dat is heerlijk... en dan lekker gezellig met zijn drieen in bedje.. Leuk1! Wanneer is jou NOD precies?? Zo mijn temp is weer stijgende.. Ik moet zeggen, ik heb er een heel goed gevoel bij.. Maar ja.. het zegt natuurlijk niet zo heel veel... Mijn NOD is eigenlijk 21 Februari. (heb mijn ei volgens mij 7-2 gehad ipv 8-2 zoals FF zegt).. Maar ik ga denk ik al 19-2 testen.. Langer kan ik het denk ik niet volhouden.. ben nu al veel te nieuwsgierig...
Hallo allemaal, lekker weekend aan het vieren? Kris: jullie konden gisterzeker lekker uitslapen!! Heerlijk!! Begrijp dat jullie kleine ook nog niet iedere nacht doorslaapt? Amber dus vrijdagnacht voor het eerst! Wat heerlij zeg! Vanmorgen kwam ze om 5.30 uur en dat is voor ons nog steeds uniek! Ze kwam echt altijd midden in de nacht! Lauw: wat spannend dat je er een goed gevoel over hebt!! Zou echt geweldig zijn!! Ik had vorige week zondag en maandag een positieve ovulatietest en ik heb zondagavond mijn eisprong gevoeld! Denk dus dat mijn nod volgende week maandag is, dus ook de 21e! Of is dan zondag mijn nod al?? Ik gadenk komende vrijdag of zaterdag testen, weet toch wel dat ik het niet langer vol zal houden!! Testje: laat je morgen de uitslag even weten!! Ben zo nieuwsgierig!!
Goedemiddag! Lauw: wat is nog een weekje wachten als je er straks nog 36 moet wachten totdat de kleine spruit komt. Niks toch we houden je temp in de gaten!!! Mijn NOD? Geen idee. Ik denk dat ik mijn ei afgelopen dinsdag/woensdag hebt gehad. Het zou ongeveer kunnen klopen met mijn laatste ongesteldheid, maar er is bij mij nog geen regelmaat te ontdekken omdat ik nog steeds borstvoeding geef. We zien het van zelf wel. Januari: Kalle slaapt over het algemeen de nacht wel door. Af en toe heeft hij een nachtje waar hij 1 of 2x wakker is. Die nemen we dan maar voor lief. Tot nu toe slaapt hij super, en je hoort ons dan ook niet klagen. Testje: succes morgenvroeg! Verder vandaag een lekkere thuis dag. Beetje rommelen in huis. Manlief aan het werk, zoonlief ligt te tukken en ik....ik zit op de bank met een kopje thee. Heerlijk!!! Groeten!
Goeie morgen, hier ben ik dan. Kon vanmorgen vroeg niet wachten om te testen, met de gedachte dit kan niet anders dan positief zijn.. maar nee.. Negatief Dacht eerst heel licht streepke te zien maar even later zag ik toch precies niets.. Ja, en had nog zo gehoopt vanavond een schoon cadeau'ke te kunnen geven aan me ventje vo valentijn. Wel nog altijd geen rode duivels te zien.. Misschien volgende week nog eens testen alst nog niets is. Alvast veel succes aan de anderen he!
Testje:wat balen! Maar goed, wat niet is kan nog komen! Hier zijn de regels doorgebroken vandaag. Vind het wel ok want nu kunnen we gericht aan de slag! hihi! Fijne dag allemaal!!
Wij zijn voor een tweede kindje begonnen toen onze meid 10 maanden was. De eerste IVF/ICSI-behandeling lukte wonder boven wonder meteen. Maar helaas is het met 11 weken in een miskraam geeindigd. Om medische redenen mag ik in elk geval tot midden volgend jaar niet zwanger worden. Hopelijk komt er in de toekomst nog wel een kindje bij!
@ Testje: Negatief .. dat had ik niet verwacht... Maar.. zolang die duivels er niet zijn is er nog hoop.. Wel jammer dat je geen leuk valenteinskado kunt geven... @ Kris: Fijn dat je ongi toch komt ondanks je nog borstvoeding geeft.. Nu kun je inderdaad gericht klussen... en ja.. wat zijn nou die 2 weken wachten... daarna mogen we nog lang genoeg wachten... Maar toch... dan weet je tenminste zeker dat het wachten iets oplevert @ Jippie: Jeetje... eerst de blijdschap dat de IVF gelukt is.. en dan gaat het mis en moet je nog zo lang wachten... Maar geniet van je eerste wondertje... Die 2e komt ook een keer... Je geduld zal hoop ik beloond worden...
Een week voor Finn zijn eerste verjaardag wisten we dat ik weer zwanger was, volgens mij konden we Finn geen leuker cadeau geven dan een broertje of zusje .
Goedenavond allemaal, Kris: Wij mogen ook niet klagen met onze Amber, ze is een ontzettend lief en vrolijk meisje maar die nachten... pfff... afgelopen vrijdag heeft ze voor het eerst doorgeslapen, zaterdag op zondag heeft ze ook goed geslapen tot 05.30 maar vannacht was het gewoon weer constant wakker... best vermoeiend maar heb wel het gevoel dat het nu echt de goede kant op gaat! Ongesteld zijn is nooit leuk maar wel lekker dat je nu weer weet dat je cyclus is begonnen en dat je waarschijnlijk over een dag of 14 je eisprong hebt! (ga je nog ovu testen doen?) Testje: wat een tegenvaller zeg!! Gatver! Ik was al helemaal overtuigd dat jij zwanger was van de tweede! Maar goed zo lang je niet ongesteld bent... kan het nog alle kanten op! Jippie: Wat ontzettend vervelend dat het bij elf weken nog mis is gegaan! Dan denk je dat je bijna de 12 weken grens hebt gehaald en gaat het toch nog mis! Echt vreselijk, hoop voor je dat er snel een tweede wonder bij komt!! Lauw: vervelend he, het wachtbankje!! Ik kan nu al niet meer wachten, haha! Hoop echt dat we allebei zwanger zijn! Zou super zijn, toch!! Ga jij vrijdag testen of niet? Heb even op internet mijn cyclus ingevuld in zo'n programma'tje en mijn NOD is zondag al Ga dus vrijdag al testsen als ik me kan inhouden en het niet al stiekem donderdag doe... haha! Hou je op de hoogte!! Mama van Finn: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gaat het goed met je? Hier alles lekker! 'Klachtjes' die twee kanten op kunnen dus weer errug spannend!! Fijne avond!
Ow, ik heb ook al weer kriebels... Ben wel vrijdag toch maar weer met de pil begonnen. Heb voor 6 mnd in huis maar denk niet dat ik die op maak. Daarnaast ben ik bij de eerste dmv clomid zwanger geworden omdat ik geen eisprong had. Ik vermoed nu dat dit ook zo is maar vk adviseerde toch de pil. En, dan geef ik ook nog bv en wil dat minstens 6 mnd geven, dat zal een eisprong dan ook niet echt bevorderen gok ik. We willen begin van de zomer weer gaan proberen maar ik vermoed dat ik weer clomid nodig zal hebben en dat gaat denk ik niet icm bv. Ach ja, dan maar hopen op een spontane eisprong.
Na al jullie verhaaltjes te hebben gelezen begint het hier ook wel weer te kriebelen hoor! Wij willen weer proberen zwanger te raken als ons zoontje ongeveer 1 jaar is. Ben niet meer aan de pil begonnen sinds de bevalling. Zijn ook weer best veel bekende van mij zwanger dus dan gaat het extra kriebelen hihi. Lees dat er hier veel zijn die al snel weer voor een tweede gaan.. niet verwacht eigenlijk maar wel heel leuk! Voor degene die proberen zwanger te raken: Hoop dat het snel raak mag zijn!
@ Mama van Fin: gefeliciteerd... en inderdaad een super verjaardagscadeau..!! @ Januari: pfff... ik houd het ook bijna niet meer.. heb ook al testdrang... Maar ik wil eigenlijk pas zaterdag testen... Want vrijdag ga ik met een zwangere vriendin naar de negenmaandenbeurs... en als ik zeker weet dat ik zwanger ben weet ik nu al dat ik mijn mond niet kan houden.. Jij ook nog ff sterk zijn.. Vrijdag is jou dag!!! @ Sukke: Lastig is de keus hè! Ik ben ook in de MMM zwanger geworden.. ruim een half jaar clomid geslikt, toen uiteindelijk na de eerste IUI zwanger. Ik heb er bewust voor gekozen om helemaal niets te gebruiken... ik dacht laat maar komen wat komt.. Maar ik gaf ook borstvoeding dus de kans was klein om zwanger te worden.. Werd uiteindelijk niet eens ongi.. pas na de borstvoeding. succes... @ Goldy: Haha wat leuk dat wij jou aan het kriebelen brengen... het is ook zo leuk.. die kindjes... geniet van je knulletje Jayden... Pff.. ik vind het echt spannend hier.. Heb al een paar dagen rare steekjes in mijn onderbuik en lies... Verder lijkt mijn tempkaartje wel heel erg veel op mijn kaartje toen ik zwanger was van mijn meisje...
Ik was met ronde 3 weer zwanger, wat helaas is uitgelopen op een MK. Was ik net zo blij dat ik een zomerkindje zou krijgen... Thirza was 20 maanden toen we besloten er weer voor te gaan. Ik zou me er nu nog niet te druk om maken. Nu alweer zwanger worden is iig niet zo verstandig, en verder zou ik niet al te zeer een datum al prikken. Kijk gewoon rustig hoe het gaat en als je op een gegeven moment merkt: nu ben ik er klaar voor, dan stop je dan met de pil en ga je er lekker weer voor. Probleem van een datum prikken, is dat je je daazo blind op gaat staren en dus ook gewoon ervoor gaat als het op dat moment misschien even minder verstandig is nog... Maak eerder voor jezelf idd een lijstje met voorwaarden waaraan je moet voldoen, dat zwanger worden wel weer mag/verstandig is, (afvallen iig dus, maar kijk ook naar de rest van je gezin: tellen voor je partner nog zaken mee bijvoorbeeld?). Edit: je poll is niet helemaal duidelijk: ik heb ingevuld binnen 3 maanden, omdat ik dacht dat je vraag ging over hoe snel je zwanger werd op het moment dat je er weer voor gegaan was. Dat was hier dus pas bij 20 maanden, en nog net binnen de 2 jaar dat ik idd zwanger raakte. Hoe lang er straks uiteindelijk tussen gaat zitten? Hopelijk blijft het op ongeveer 3 jaar hangen en ben ik nu snel wel gezond weer zwanger.