Moet zeggen dat het wel vermoeiender is, maar ik mag niet klagen heb eigenlijk een hele makkelijke zwangerschap alleen veel last van de bekken! Hoop dat het voor jullie ook snel raak is!
Hallo, ik was een maand nadat we hadden besloten weer zwanger te worden zwanger. Toen was mijn dochter 10 maanden. Zij is dus 19 maanden als de 2e komt. Het is erg leuk, maar wel vermoeiend. Vooral omdat Suzanne erg druk is en ik erg moe ben. Vanmorgen bij de vk wel hartje geluisterd en die was erg sterk. Liefs Bianca
met 11 maanden was ik weer zwanger van de tweede... dit is helaas een mk geworden, dus uiteindelijk schelen ze 23 maanden. het was meteen de eerste ronde raak en ook de eerste ronde na de mk weer meteen raak. nu gaan we als de tweede 1 jaar is voor nummer 3, spannend!
Me man had het precies door dat ik een test had gedaan.. Hij heeft waarschijnlijk me potje zien staan aan de afwasbak. "Je hebt toch wel een zwangerschapstest gedaan? Je bent zwanger he, ik vind dat je zo raar doet laatste tijd.." Maarja, toch negatieve test. En nog steeds niets te bespeuren.. Dus kan nog, al denk ik dat de kans klein is als je na 14d overtijd test ng negatief is. Moet toch precies meer naar het toilet, en rugpijn.. Nog wachten tot volgende week en dan ng eens zien.
@ Januari: pfff... ik houd het ook bijna niet meer.. heb ook al testdrang... Maar ik wil eigenlijk pas zaterdag testen... Want vrijdag ga ik met een zwangere vriendin naar de negenmaandenbeurs... en als ik zeker weet dat ik zwanger ben weet ik nu al dat ik mijn mond niet kan houden.. Jij ook nog ff sterk zijn.. Vrijdag is jou dag!!! Ik zou juist wel al willen weten of ik zwanger zou zijn als je naar de negenmaandenbeurs gaat. Dan kan je al eens gericht rondsnuffelen..
ja daar heb je dan ook weer gelijk in... ach ja.. ik zie wel... waarschijnlijk kan ik me toch niet bedwingen tot zaterdag.. haha.. sta niet zo stevig in mijn schoenen als jou.. Wel grappig dat je man je meteen door heeft... maar... het kan nog altijd... vaak plassen is wel een goed teken...
Morgen zit ik vier dagen voor nod, bij ons meisje had ik toen een positieve test in handen! Ben benieuwd of ik me morgen kan inhouden! Heb nog steeds 'klachtjes' die twee kanten op kunnen! Heb al drie dagen s'avonds last van misselijkheid maar heb ook al drie avonden sap gedronken watnik normaal niet doe en daar kan je natuurlijk ook misselijk van worden.... Hou jullie op de hoogte!
Goedemorgen dames.. Spannend zeg.. Januari... Haha.. zou super zijn als we samen oktober mama worden... Ik heb echt het idee dat het raak moet zijn.. als ik mijn tempkaartje vergelijk met toen ik zwanger was is hij zo goed als hetzelfde, alleen loop ik nu een dag voor... als ik van mijn temp uitga kan ik morgen positief testen.. hahah.. Vanmorgen was ie weer lekker hoog.. 37.1 @ testje: bij jou nog geen duivels te zien??? wanneer ga jij weer testen...??
Spannend allemaal he!! Ga jij morgen al testen of niet? Ik heb vanmorgen al getest maar ik zag niks tot dat ie helemaal was opgedroogd en er toch wel een vaag lijntje lijkt te staan... als ik de test kantel... maar kan natuurlijk ook gezichtsbedrog zijn... haha! Wil het vast te graag zien! Ga morgen wel nog een keer testen!! Testje: heb jij al voor een tweede keer getest of niet?
heb een foto van mijn test in het topic vage testen geplaatst... misschien willen jullie ook eens kijken?!
Vind het wel leuk om hier nu mee te lezen.. Kom jullie in de gaten houden Toen wij voor de eerste gingen was ik ook steeds aant testen.. spannend is dat dan hihi.. voor degene met al lichte zwangerschaps symptomen, spannend.. hoop dat het raak is! @ testje, jammer dat de test negatief is! @ januari, ik dacht ook de eerste keer dat ik keek, ik een vaag streepje zie maar als ik er lang na blijf kijken weet ik het niet.. hoop voor je dat hij steeds donkerder gaat worden! @ lauw, spannend, ga je morgen testen??
@ Januari: whaaa... spannend zeg.. Ik zie ook heel vaag een streepje... morgen nog een keer testen.. Maar ik denk dat ik je voorzichtig kan feliciteren.. Ik ga donderdag zowiezo niet testen.. misschien vrijdag.. maar ik probeer zaterdag pas te testen... als ik het vol houd..
Vandaag weer getest en ik ben gewoon weer zwanger!!!! Echt super!!! Lauw, nu moet jij ook testen hoor, ha ha! Goldy, leuk dat je ook meeschrijft! Ben je al vollop bezig? Of wachten jullie nog? Fijne dag
@ Januari: whaaa.. super... gefeliciteerd... haha nu krijg ik echt de kriebels... Morgenvroeg zal het denk ik toch gebeuren haha..
oeps verkeerd gestemd...dacht dat er gevraagd werd hoe lang je erover deed zwanger te raken. Maar was dus hoe lang na de bevalling