@ januari, Super zeg! Gefeliciteerd! Hoe oud is je eerste kindje? Nee wij zijn nog niet bezig, we willen als Jayden 1 jaar is gaan beginnen. @ Lauw, ben benieuwd hoor
Dat is snel!! wow!! Volgens mij schelen je kids dan maar 11 maanden of niet?! Weet je al wat het word?!
Bedankt! Onze eerst is volgende week 6 maanden! Jij nog even wachten dus maar voordat je het weet is het alweer zo ver!
@ januari, Ja idd, deze 7 maanden zijn ook al voorbij gevlogen dus het is zo weer juli.. Heb je een jongen of meisje?
Hey dames.. Ik heb vanmorgen getest... maar helaas hij blijft wit.. dus maar even afwachten... Maar dadelijk naar de 9 maanden beurs... dat is toch wel gezellig..
Januari proficiat he! supper! en Lauw kan nog steeds he, bij me eerste was het ook pas na 2w positief. Hier ng altijd niets te bekennen.. Nog geen rode duivels Misschien dit weekend nog eens testen.. Ben eens benieuwd. Groetjs
Januari2010 gefeliciteerd meid!! Jij had met je eerste zwangerschap niet een hele grote buik ofwel want volgens mij meen ik jou te herrinneren van het buikfototopic kan dat?
Hey Lauw, wat jammer dat ie wit was vanmorgen maar geef de hoop nog niet op! Is je temp. nog stees hoog!? Wie weet test je zondag of maandag wel positief! Welke testen gebruik je?! Testje: Bij jou is het ook nog steeds spannend, he! Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest?! Wonderbaby: Ja, je kent mij inderdaad van het buikentopic en ik had inderdaad niet echt een grote buik maar achteraf ook maar een heel klein kindje. (2190 gram, 45 cm geboren met 36 wkn). Gaan jullie ook alweer voor een tweede?
hey lauw, hier even gegluurd vanuit het veluwse op vakantie! potverdikkies wat hou je het spannend, zeg. mijn duimen draaien, hoor. ieiieieieieieieie. spannend!!! xxx seppie
binnen 3 maanden was ik weer zwanger, maar deze beeb mocht helaas niet blijven... 2 maanden daarna was ik weer zwanger, en heb nu 2 prachtige gezonde dochters
@ Testje: ben benieuwd als je dit weekend weer gaat testen.. @ Seppie: heerlijk op vakantie lees ik.. geniet er nog van.. Tjaa... hoe "leuk" kun je het treffen.. Ga ik de eerste keer naar het toilet op de negenmaandenbeurs... zie ik "spotting"... Dus het is voor deze ronde helaas toch game over... wel een korte LF.. Maar we hebben ons goed vermaakt op de beurs en huishoudbeurs... haha.. goed geshopt...
Hè wat balen meid! Je had nog wel zo'n goed gevoel! Ik dacht aan de hand van je temp kaartje ook dat het raak was! Vol goede moed de volgende ronde in!!
Ja.. vanmorgen is het echt doorgebroken.... dus op naar een volgende ronde... Helaas... Januari.. ja ik had er ook echt een goed gevoel bij.. had verschillende symptomen en mijn tempkaartje leek echt verdacht veel op mijn zwangere kaartje.. Maar ja.. zo zie je maar weer.. Je lichaam kan je goed voor de gek houden... Heb jij nog een keer getest.. Zal natuurlijk wel steeds donkerder worden die streep... helemaal super..
Oke dan heb ik de goede voor me! Je had wel een hele mooie buik vond ik toen! Maar idd dan was ze behoorlijk klein! Was daar een reden toe? Wij gaan nog niet voor een tweede. Zo rond/na gelani's verjaardag maar das nog niet helemaal zeker zou er nu ook wel weer voor willen gaan maar dan echt voor het zwanger zijn enzo maar wil nu nog genieten van ons kleine schatje!
@ lauw - jij gaat ook voor een 2e? Wij ook, maar vanochtend ook voor het eerst ongesteld geworden, wie weet straks weer tegelijk zwanger Succes!
@ Lauw, balen meid! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! @ wonderbaby, word ook steeds eerder bij jullie he? , gaat toch steeds meer kriebelen he! Wel leuk zijn we misschien volgende keer weer samen zwanger !