vraagje over predictor zw test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shanty, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Dames,

Ik denk dat deze vraag vast wel al 1000x op de site heeft gestaan maar ik moet het toch even vragen.
    Vrijdag is mijn NOD en natuurlijk kon ik niet langer wachten om een test te doen ;) dus dacht ik die van predictor vroege test te halen, kan 4 dagen voor de NOD, nu mijn vraag,,,ik zie geen duidelijke roze streep maar de buitenkanten van de streep zijn wel heel licht zichtbaar en roze. Kan dit betekenen dat ik zwanger ben ? ? ? ? ? We proberen namelijk al zo lang en nog nooit heb ik ook maar iets op een test gezien en nu dit :D. En om eerlijk te zijn na 4 jaar van de pil te zijn durf ik effe niet te juichen,,,,ben zo bang dat het niet zo is maar ben ook nog nooit zo dichtbij geweest :D :D wat een gemixte gevoelens gaan er nu door me heen zeg :D
    Liefs Shanty

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb je toevallig een fotootje??

ik hoop dat je zwanger bent!

3. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Surf,

Ik heb net nog wel geprobeerd om er een foto van te maken maar omdat er zo`n plasic venstertje omheen zit weerkaatst het ligt erop en kun je het niet zien. Wou het namelijk gelijk met foto en al erop zetten, maar helaas. Ik hoop ook zo dat het deze maand goed zit, word helemaal gek van mezelf, vrolijk, boos, verdrietig, mello en dat alles in een tijd van 30 min, hihihi. Wat zenuwen en wachten wel niet allemaal met je kan doen. :D
    Dank je wel voor je snelle reactie
    Liefs Shanty

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    En anders even een kruitvat 2voor5 halen om te kijken wat die aangeeft.

Ik hoop van harte dat je zwanger bent :)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat als er een streepje staat dat je dan wel blij mag zijn...
    maar ik moet toegeven dat ik geen ervaring heb met die testen...
    kan je niet nog naar de kruidvat daar zo eentje van 2 v 5 kopen, die zijn ook heel gevoelig en ook betrouwbaar!

6. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb net die vroege test gehaald en die van 2v5 bij kruitvat, hihihi :). Alleen bij die van 2v5 kon ik helaas nog niks zien:( maar bij die vroege test een heel licht streepje, maar geen tuur streep (voor mijn gevoel dan) mischien anders morgen nog een test doen ? ? Ben zo door het dolle op het moment :D :D wil blij zijn maar ook nog niet helemaal, wat verwarrend ook allemaal zeg :D

xxxxxxx

7. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Shanty, wat een emoties!! Herkenbaar hoor.
    Ik bedacht me net dat het misschien een idee is om Predictor te bellen? Die horen dit misschien wel vaker.
    Verder: als je het kunt laten, test dan over een paar dagen weer. Als het echt nog heel vroeg is dan kun je morgen misschien ook nog niks zien en dan is de twijfel/teleurstelling zo groot.... Sterkte! En ik hoop dat ik je binnenkort stevig mag feliciteren :) !

8. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jantine,
    Dat is wel een goed idee ja, ga zo gelijk maar effe kijken of ze nog te bereiken zijn en anders morgen. Heb net een vriendin ernaar laten kijken en die zag ook duidelijk wel de streep maar ze zei ook dat hij alleen niet ingekleurd is, maar verder goed aanwezig. Helaas komt manlief pas vrijdag terug van zakenreis maar hoop hem dan met geweldig nieuws te kunnen verassen :D :D Heb net ook gelijk maar even 2nieuwe testen gehaald :D
    Ik hou je op de hoogte en hoop dat het voor jou ook een roze maand gaat worden.
    Liefs Shanty

9. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    en heb je nog getest???

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ja, is er nieuws? Ik ben helemáál niet nieuwsgierig, haha...
    Veel succes in ieder geval. Hoop dat je reden hebt om blij te zijn!

11. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Oh ik hoop het ook zo voor je!
    Maar alsjeblieft niet te vroeg juichen lieve Shanty! Ik heb vaker gehoord dat predictor vals positieve uitslagen geeft, zeker zo'n vroege test. Die 2v5 van de kruidvat zijn ook heel erg gevoelig, daar testen ook veel vrouwen vóór hun NOD positief mee. Als die nog niets aangeven is het HCG gehalte dus nog erg laag. En bedenk ook dat het gevaar van zo vroeg testen is dat je je blij maakt en het rond de NOD alsnog fout kan gaan. Heb je nog andere symptomen? Ik duim voor je!

12. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Anders morgen met ochtendurine testen! Dan heb je de hoogste concentratie.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ze geven ind wel vaker vals positief aan, hopelijk bij jou niet!

14. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve dames :D

Ik heb wel al 2 gehaald maar moet nog heel even wachten op me moeder, hihihi. Aangezien me vriend er helaas niet bij kan zijn en me moeder ook al zo lang zit te wachten om oma te worden wou ze er graag bij zijn,,,,,,,maar nu zit ze in de file,,,,NEE ! ! Haha. Geduld is niet echt mijn sterkste punt. Maar had predictor zelf ook effe gebeld en die zei dat het wel een posi test was,,,,,maar wil wel wat meer zekerheid hebben vooral omdat ik nu lees dat hij wel vaker negi aangeeft. Collega zij me vanmorgen wel dat ze vond dat ik een gloed over me heen heb,,,,,,,,o wat hoop ik het zo. Ik laat het jullie gelijk weten.
    Liefs Shanty
    xxxxxx

15. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet echt heel erg veel symptonen maar vindt snoep en cola ineens niet lekker meer terwijl ik normaal gesproken wel 1 fles op een dag drink en nu alleen nog maar sap,,,,,en ben ineens helemaal dol op die bi fi worstjes.
    Maar verder niet echt, vindt wel dat iedereen zo lief naar me staat te glimlachen, vooral vrouwen. Maar dat kan ook altijd mijn verbeelding zijn natuurlijk:D Hoop dat ik straks met wat leuk nieuws mag komen.
    Veel liefs,
    xxxxxxxxx

16. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ooohhh dat klinkt weer veelbelovend! Zo spannend. Succes!

*DuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuim*

17. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames.
    Gisteravond een test gedaan maar controle streep pas na 40 min zichtbaar dus niet geldig. Vanmorgen net gedaan, en helaas een nega test. :(

18. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Het spijt me heel erg voor je.
    Heel veel succes verder.
    *dikke knuffel*

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Precitor testen zijn ook niet goed! Er testen zelfs mannen mee positief..
    Hoop voor je dat je gauw positief test met een goede test!!

20. shanty

shanty Lid

21 mei 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve dames,
    Het doet helaas wel erg veel pijn. Mijn aller eerste roze streepje in 4 jaar proberen en dan is ie nog niet eens goed ook. Maar ja, niks aan te doen...nu maar wachten op mijn ongi die vandaag moet komen. En stiekem hoop ik nog steeds dat die wegblijft en dat ik alsnog een positest krijg over een paar dagen maar weet dat dit niet gaat gebeuren dus dan maar weer wachten op de volgende ronde.
    Sorry voor mijn negatieve bui nu.
    Liefs en knuffels Shanty

Deel Deze Pagina