Snel zwanger van de 2e.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mini, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini

    mini Lid

    11 mei 2006
    33
    0
    0
    Hallo!

    Ik heb een dochtertje van 7,5 maand en ben 20 weken zwanger van de 2e. De kleintjes gaan dus 1 jaar schelen.

    Wie heeft hier ervaring mee?

    Ik geef ook nog borstvoeding. Wie deed dit ook? En hoe ging dit?
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geen ervaring mee, maar gefeliciteerd! Wat leuk, het leeftijdsverschil is dadelijk echt klein! Lijkt me echt enig! :D
     
  3. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Wat leuk zeg! Van harte!

    Mijn zus en ik schelen 15 mnd. heel gezellig, altijd geweest en nog steeds! Dus ik heb alleen maar positieve ervaring..

    Zelf zou ik ook zo weer een tweede willen (denk ik) Maar mijn vriend wil liever nog paar jaartjes wachten.. We zien wel :)

    Liefs Kiss

    FIjne zwangerschap!
     
  4. Corinne

    Corinne Lid

    8 jul 2006
    51
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben 25 weken zwanger van ons tweede meisje. We hebben een dochter van bijna 11 maanden. Als ons kindje op tijd wordt geboren schelen onze dochters 14 maanden.
    Deze zwangerschap was gepland maar ik had er alleen niet op gerekend meteen zwanger te raken in de eerste echte poging. Ik had gedacht dat het wel even kon duren.

    Deze zwangerschap is misschien lichamelijk wat zwaarder. Ik heb al een kleintje en ze moet heel veel gedragen worden. Ze vraagt ook veel aandacht ondanks dat het een makkelijk kind is.
    Het lijkt me wel helemaal geweldig om twee meisjes te hebben die zo weinig in leeftijd schelen. Ik hoop dat ze veel aan elkaar zullen hebben.
     
  5. Niet meer actief

    Onze oudste is van 04-01-2000 en de 2e is van 20-04-2001.
    Zit 15 maanden tussen dus, is erg leuk (zijn 2 meiden), maar het was ook erg hectisch de eerste 4 jaar.
    Ze spelen heel veel met elkaar en ook op bijvoorbeeld vakantie hebben ze altijd veel aan elkaar gehad.

    Nu hebben we 20-03-2007 nog een derde gekregen (weer zo'n moppig meisje), tussen de oudste en de jongste zit dus 7 jaar, ook dat is leuk, maar wel weer even wennen zo'n kleintje.

    gr. Naja
     
  6. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ons dochtertje is net 9 maanden en ik ben 16 weken zwanger van ons zoontje (vandaag gezien op de echo!). Dus straks zullen ze iets meer dan 14 maanden schelen. We hebben er bewust voor gekozen (voor zover je kan 'kiezen') voor 2 kindjes kort op elkaar. Dan groeien ze samen op. Ik geef geen borstvoeding, dus kan je met deze vraag niet helpen, sorry.
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ook bij ons zal het ongeveer 16 maanden schelen.
    Lijkt me erg druk maar wel gezellig!
    Ik geef geen borstvoeding dus daar kan ik je ook niet mee helpen.
     
  8. Ben net op borstvoedingsavond geweest.

    Volgens de lactatiedeskundige kun je als je wil allebei de kinderen borstvoeding geven. Je borstvoeding past zich dan aan aan de pasgeboren baby.

    Als je je er onzeker over voelt zou ik ff kijken of een borstvoedingsforum of navragen bij het consultatiebureau. Zij kunnen je vast verder helpen.
     
  9. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ik ben moeder van jus 3, inigo 1/2 en bijna uitgeteld van ukkie!
    Je rolt er vanzelf in ;)

    Alleen met bv geen verstand van, mischien overleggen met de vk :D
     
  10. Apple

    Apple Nieuw lid

    4 sep 2007
    4
    0
    0
    Mijn jongste twee gaan ook 14 maanden schelen en nee, deze was niet 'gepland' maar wel heel erg welkom!

    Lijkt me heel leuk, twee van die kleintjes, maar ook ontzettend druk!
     
  11. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een zoontje van morgen 1 jaar en ik ben nu zo'n 9 weken zwanger van de tweede. Onze kindjes gaan dus straks zo'n anderhalf jaar schelen. Lijkt ons erg leuk!
     
  12. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als alles goed gaat dan zal er hier 17 maanden tussen de twee zitten. En dat is ook alleen omdat Sam 2mnd te vroeg was :D
    Maar ja.. of ik anders ook al weer zwanger had willen worden?
     

Deel Deze Pagina