Het leed dat progesteron heet.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door luckynumber4, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zit nu op 4dpo en voel van alles. En dat wordt uiteraard veroorzaakt door progesteron. Ik ben benieuwd wat voor kwaaltjes jullie allemaal hebben in de derde week, waardoor je gaat denken dat het weleens raak kan zijn, terwijl je eigenlijk wel weet dat het de progesteron is die dat doet en het dus niets zegt.

Ik heb vanaf mijn eisprong dagelijks bij vlagen menstruatiekrampen, rugpijn, steekjes en S'avonds na het eten een vreselijk opgeblazen buik.

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik heb vooral zo nu en dan menstruatie krampen. En soms een zwaar hoofd. Alleen heb ik progesteron tekort en als ik daar medicatie voor gebruik, komen er ook extreem gevoelige boobies bij.

luckynumber4 vindt dit leuk.
  3. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ugh ik had genoeg ‘kwaaltjes’ altijd. Vooral pijnlijke borsten, pijn in mijn onderrrug, hoofdpijn, puistjes, soms ook buikpijn en veel trek.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    Stom he, die kwaaltjes. Hier ook altijd van alles: pijnlijke borsten, lage rugpijn, steekjes in m’n buik, slechte huid (extra puistjes en vlekjes), you name it.
    Uitgerekend de rondes dat het raak bleek te zijn had ik nèrgens last van!

5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Hier is het elke ronde anders! Heb een ronde gehad dat ik vanaf 4dpo kotsmisselijk was, of een ronde met zere borsten een week voor nod.
    Maar ook lage rugpijn, onrustige huid, rommelende buik enz...

Zit nu in mijn tweede ronde met TKO en merk wel dat de ‘kwaaltjes’ afnemen.

6. nerdygirl123

nerdygirl123 Actief lid

20 jun 2014
    295
    60
    28
    Toen ik zwanger was, was de eerste echte ‘klacht’ gigantisch opgezette borsten. Ik voelde me opgezetter dan anders, echt veel erger.
    Ik hou altijd vocht vast en erg pijnlijk dpo, maar toen extreem, 2x zo erg minstens. Niet meer op je buik kunnen liggen.
    Zowel bij vmk als bij zwangerschap. Bij mk nam dit ook al af voor het mis ging.
    Maar dit was pas rond de dagen dat ik ongesteld moest worden. Een week van te voren nog niet veel verschil.

Vage klachten, dat zegt denk ik weinig..

Deel Deze Pagina