Wat gaat het toch snel! M'n meisje is aankomende dinsdag alweer 12 weekjes . Ze lag net in haar box al te grijpen naar haar woezel en pip speeltjes. Ze zit het liefst rechtop om goed naar alles te kijken. Het hele kleine is er gewoon alweer vanaf. Het gaat echt snel, wat mij betreft te snel!
ja vind ik ook... eigenlijk zijn ze nog superklein, superjong, maar goh, wat zijn ze alweer groot Het is nu een baby en het 'baby'tje' is er echt al vanaf naar mijn idee. Anderzijds vind ik het zo geweldig om te zien hoe vooruitgaat, in kleine dingetjes! Eerst sloeg ze met haar vuistjes en nu vouwt ze haar handjes open als ik ze om haar knuffel blok (ook van woezel en pip hihi) heen leeg... Alsof ze hem echt vasthoud. Dat doet ze dan ook wel eventjes trouwens, maar nog niet heel erg bewust, het is meer 'voelen' dan vasthouden wat dat betreft denk ik.
je hebt heelmaal gelijk het gaat veel ste snel dice wil ook al rechtop zitten en als hij ligt wil hij al omhoog komen hij greep gister naar de rammelaar en begon te kraaien van plezier hij heeft hele verhalen tegen nijntje die in z'n bed staat haha
inderdaad ze zijn nog wel baby maar echt het pasgeboren is er helemaal vanaf! Het heeft ook wel weer iets leuks dat ze elke keer weer net meer kunnen maar soms verbaas ik me er zo over dat het zo snel gaat.
Dat klinkt zo bekend. Ik kijk heel vaak de foto's van toen ze nog echt een pasgeboren baby was en dat lijkt al eeuwen geleden. Ze is net een half jaar! Iedereen zei tegen me dat ik moest genieten, want de tijd zou voorbij vliegen. Je denkt dan dat dat best mee zal vallen, maar hoe cliché het ook klinkt, het IS echt zo. Het maakt wel dat ik steeds bewuster met haar bezig ben. De fases lijken elkaar in rap tempo op te volgen, maar ze komen nooit meer terug....... Geniet van je kleintje zou ik zeggen !
ik vind het ook zo snel gaan! Het echte baby baby is er af, zeker nu er om mij heen weer baby's worden geboren..... Ik vond het zelfs erg dat hij zijn kleding niet meer paste.......