DVD-speler voor in de auto

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Spring, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Voor onze autorit van 1500 km ben ik opzoek naar een DVD-speler in de auto. Hij moet bevestigd kunnen worden aan de hoofdsteun.
    Welke heb jij en raad je hem aan?

2. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Wij hebben er een van het merk denver via marktplaats gekocht, deze kan je oo de hoofdsteun vastmaken. Ik vind het echt ideaal, mijn peutertje kan echt uren naar bumba kijken....

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb die van mijn broer geleend. ;)
    Is ook van Denver... Ik heb hem nog niet getest, dus kan je geen ervaring vertellen.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hadden er een van Denver, maar die ging kapot.

Nu hebben we er 2 van Salora. Prima dingen. Ze kunnen elk apart een film afspelen, maar ook gekopppeld dezelfde film. Je kunt er zelfs spelletjes op spelen met een soort joystickje, maar dat is niet echt geweldig.
    Ook de manier waarop ze vastzitten in de auto bevalt ons erg goed. De Denver moest in een zakje, heel gedoe met films aan en uit zetten, elke keer in en uit dat zakje. Deze zitten op een plaatje, dat werkt heel simpel en ze zitten goed stevig.

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    De prijzen van de Salora variëren nogal.. Is de goedkoopste prima?

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Deze hebben wij ook!

Vooral ideaal dat ze twee aparte films kunnen afspelen! Das vooral handig als jr twee kinderen in verschillende leeftijden heb

7. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Wij hebben dezelfde als Luppy en Chilleke. Bevalt prima!

Mijn zoontje van twee had afgelopen meivakantie trouwens geen behoefte aan een filmpje onderweg.

8. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hebben jullie zo'n Salora Twin? Of 2 aparte gekocht?

9. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Twee in een pakket.

10. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Wij ook, ideaal.

11. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Geen idee welke hadden geleend van mij nicht, maar was echt ideaal toen we naar Oostenrijk reden afgelopen februari. Zoonlief van toen net 3 heeft toen, van de 9 uur rijden, denk ik zomaar 7 uur naar de dvd speler gekeken.
    Dus wij gaan ook eentje aanschaffen of die van mijn nicht overnemen als haar kinderen er geen gebruik meer van maken.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Als je een tablet hebt kun je die ook gebruiken he? En heb je ook wat meer aan buiten de vakanties om. Gewoon wat filmpjes erop zetten en een hoofdsteun van een tientje kopen.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij hebben een salora en een philips. De philips is kwalitatief beter, de salora handig omdat er een usb stick/portabele harde schijf in kan en je dus geen dvd'tjes hoeft te verwisselen. Overigens staan ze beide werkeloos te zijn hier want de kids kijken tegenwoordig film op de ipad's

14. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hoe kun je filmpjes op de iPad laten kijken?

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij laten ze de tablet (nog) niet in de auto gebruiken: als ie valt, is het stuk...
    De dvd-spelers zitten vast en daar kan weinig mee gebeuren.
    Hier ook de Salora Twin: heel fijn, vanwege idd individueel elk een film kunnen kijken. Bediening is zo gemakkelijk dat ze het allebei al kunnen zelf.

16. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie verschillende Salora Twin DVD-spelers staan. Weet je toevallig welke je hebt? T varieert nogal van prijs.. Wellicht weet je nog wat je er ongeveer voor betaald hebt?

17. raspberry

150 euro ongeveer

18. raspberry

Bij ons trouwens geen optie voor spelletjes, maar we hebben 'm alweer 3 jaar...

19. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden de Ipad mee en we hebben lang geleden eens zo'n steun daarvoor gekocht bij de Kruidvat. Werkt ideaal! Moet even verbinding maken met je telefoon zodat je internet hebt en dan filmpjes kijken via YouTube.

20. raspberry

Maar da's voor in de auto niet te doen toch, dat kost je fortuinen!

Deel Deze Pagina