ik heb sinds een paar dagen zo'n last van hoofdpijn. ik ga er mee naar bed en ik sta er mee op. de pijn zit bij mijn slapen. nou ben ik altijd een beetje een hoofdpijnklant maar dat houdt niet dagen aan. ze zeggen dat water drinken heel goed helpt.. nou dat doe ik volop. helaas wordt het goed slapen aan 1 stuk door ook al minder. ik wodrt wakker omdat ik soort van misselijk ben. dan ga ik wat hoger op mijn kussen liggen en dan lijkt het net of ik gedronken heb beetje draaierig.... vreemd allemaal en heel erg vermoeiend... komt iemand dit bekend voor?
nee, komt me niet bekend voor maar anders ga je ff langs je ha of bel je de vk ff op voor advies. t Klinkt alsof je je niet goed voelt. Succes
nee klopt toen ik anderhalve week geleden de buikgriep had had ik daar ook last van van dat duideligeheid als ik in bed lig. misschien heeft het wel met mijn bloeddruk te maken.. die was in het begin van mijn zwangerschap vrij laag... maar de laaste keer was ie weer goed...
Ik heb er zelf niet veel ervaring mee maar mensen in mijn familie wel, zij hebben het advies gekregen elke dag 1 glas bietensap te drinken en het helpt echt ze hebben er echt bijna geen last meer van!
Ik zou toch even voor alle zekerheid contact opnemen met je VK. Hoofpijn en je zo slecht voelen is naar mijn idee niet iets wat er bij hoort. Misschien is het virus van de buikgriep nog niet helemaal weg, maar toch, laat je even controleren. Ik had een paar weken geleden vergelijkbare klachten. Het bleek een virus te zijn. Mijn VK heeft alles nagekeken, ook de urine nagekeken op eiwitten (om zwangerschapsvergifitging uit te sluiten) Dan weet je tenminste zeker dat het niets met je zwangerschap te maken heeft. Beterschap ! Groetjes, Nikki F
Dit hoort er wel degelijk bij hoor. Ik heb zelf de eerste drie maanden nergens last van gehad en na de drie maanden begonnen bij mij de klachten zoals : Hoofdpijn, vermoeid heel erg, zwak ziek en misselijk. Het zijn ook de hormonen die alles in de war gooit. Het enige wat bij mij geholpen heeft is minimaal drie liter per dag drinken. Het liefst meer als het kan. En gewoon toegeven aan de rust. Ik voel me sinds ik neit meer werk een heel stuk relaxer. Gaf toch wel stress om elke keer te moeten opbrengen om naar mijn werk te gaan terwijl ik me echt ellendig voelde. En maakte me zorgen omdat in deze tijd toch meestal beter moet gaan. IUk kreeg op een gegevn moment een patroon in ijn hoofdpijn. Maar als ik het idee had dat het kindje weer ging groeien had ik er meer last van. Omdat de kleine ineens heel hard groeit en veel afvalstoffen produceerd moet je veel drnken om dit af te voeren. Anders krijg je hoofdpijn. Ik heb zelf ook een lage bloeddruk nog steeds trouwens maar nu heb ik er geen last meer van. Echt heerlijk hoor dit. Ik dacht ook genoeg te drinken maar echt dan lblijkt het toch te weinig te zijn. Ik ben geen voorstander van paracetamols maar heb ze toen wel geslikt zo erg had ik er last van. Hoop dat je er iets aan heb. succes meid en neem rust echt belangrijk
Ik heb ook last van een te lage bloeddruk, ik werk 40 uur in de week, maar merk wel dat ik er nu weer meer last van heb. Kenmerken voor mij zijn echt: Hoofdpijn (zeurende, van ochtend tot avond), duizeligheid en dan ook weer misselijkheid. Wat voor mij wel een beetje helpt is zoute drop en gewoon zout eten. Niet in overmaat, maar toch. Ik heb vanmiddag wel de vk gebeld omdat het steeds erger lijkt te worden, maar zij blijft bij het bovengaande advies, verder kun je er niets aan doen. Tegen de hoofdpijn pak ik wel eens een paracetamol. Hoop dat je er iets aan hebt. Liefs Petra
Ook herkenbaar voor mij. Ik was de 1e 4 maanden dag en nacht misselijk. Bij de 1 e maar 2 weken.En nu had ik ook wekenlang elke dag of om de dag hoofdpijn terwijl ik dit normaal maar 1x per jaar of zo heb.Dus al met al is de 2e zwangerschap voor mij lichamelijk veel zwaarder.
oke nou het stelt me wel gerust dat het bekend voor komt. ik dacht echt dat het aan me lage bloeddruk lag dat ik zelfs in bed duizelig was.... dan val ik in slaap en schrik ik weerwakker omdat ik me raar in me hoofd voel.