Op internet is te vinden dat, volgens de praatjes, een hartslag boven de 140 zou duiden op een meisje en onder de 140 op een jongen. Bij ons was het zo dat de hartslag in het begin rond de 150 lag, daarna een hele lange tijd rond de 140 en nu al een aantal weken rond de 130. Dat zou normaal zijn omdat die kleine nu minder hard hoeft te "werken". Wij weten niet wat het zal worden ... ik hoop dat ik jullie over een paar weekjes kan zeggen of het bij ons klopt ! Groetjes, Nikki F
Bij mij is dat omgedraaid in de eerte zwangerschap had beebje een snelle hartslag (170) en het was een jongen. Deze zwangerschap heeft beebje een langzamere hartslag (140) en het is een meisje.
Toen de hartslag van ons kleintje laatst 130 was, riep mijn VK meteen "Dat wordt het een jongetje !" Ik weet nu ook niet meer hoe het zit .... of ... dit alles is het bewijs dat het echt maar een bakerpraatje is ! Groetjes, Nikki F
hahahah bij ons toen we het hartje voorhet eerst hoorde zeiden we meteen, o een meid want het was 165. Nee hoor zei de verloskunidge als het praatje klopt dan kun je dat echt pas de laatste maanden zeggen, en ik heb zelf altijd een hoge hartslag, dus dan zal die van de kleine ook gemiddeld hoger zijn. hjihihihii en toch denk ik dat het een meid is, althans mijn voorgevoel dan he!!!