Ik ben wel benieuwd hoeveel toekomstige moeders meedoen aan Moeders voor Moeders. Ik zal de aftrap geven: ik doe wel mee.
Ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders! De laatste weken waren wel vermoeiend vond ik. Veel Liefs Nicole
heb niet meegedaan... wel spijt van hoor... wist bij 8 wkn dat ik zwanger was.. en ik had me bij 9 wkn aangemeld... bij 11 weken namen ze contact op... en ze zouden bij week 12 langs komen... voor die 4 wkn vond ik het de moeite niet echt.... later wel spijt... 4 wkn is toch heel wat toch?
hallo als het bij ons zover is wil ik ook graag meedoen aan moeders voor moeders het is voor een goed doel en waarom niet mijn moeder heeft het ook gedaan
Ik doe niet mee. Wij zijn aan het verbouwen en hebben de hele dag bouwvakkers over de vloer en heb geen zin in dan ook nog van die flessen die ik nergens kwijt kan. (woon nu in de keuken, ook slapen) Als ik niet aan het verbouwen was had ik wel mee gedaan hoor!
ik heb wel meegedaan. als je al ziet hoeveel urine ze nodig hebben voor 1 ampul.... alle kleine beetjes helpen. en aangezien ik zelf ook door middel van hormonen zwanger ben geworden, was die keuze snel gemaakt!
Hoi Ik wilde ook meedoen maar bij mij in de regio komen ze niet dus helaas, anders had ik het zeker gedaan, idd alle beetjes helpen. groetjes
hier komen ze ook niet heb wel gekeken of het kon, maar dit is blijkbaar niet zo'n hele aantrekkelijke regio voor ze. jammer, want ik sta er wel achter... lidwina
Ik doe ook mee! had al bij iets meer dan 5 weken zoveel hormoon dat ik vast mocht beginnen, dus het is nu wel een erg lange tijd hoor! Begin het nu al een beetje zat te worden, maar zet wel door! Marian
yep ik doe mee ....ze hebben vandaag de flessen voor de laatste week gebracht goh snel gegaan ...ik doe al mee vanaf de 5e week ...en nu begint het me een beetje tegen te staan die laatste week maar ik wist al meteen dat ik mee zou doen zeker na het lezen van bepaalde forums hier om zo vrouwen te helpen
heb bij mijn dochter wel meegedaan, maar nu niet. had in het begin regelmatig bloedingen en was een onzekere periode. mijn hoofd stond er niet naar.
Ja ik heb meegedaan...op het einde was ik het wel echt zat...maar ik weet hoeveel moeite mijn moeder heeft moeten doen om mij te krijgen dus ik vond dat ik niet mocht zeuren....
lieve dames!!! ik wil iedereen die meedoet met moeders voor moeders heel erg bedanken!!!! zonder jullie had mijn pregnyl injectie niet gemaakt kunnen worden!!!! zonder deze medicatie zou de kans voor mij op een zwangerschap zeer beperkt zijn!!!! dus nogmaals bij deze: hulde aan de deelnemers!!!!! liefs elfje
misschen een hele domme vraag en ik schaam me daarom ook diep maar wat houd moeders voor moeders eigelijk in ???
Ik mag vandaag beginnen (bij ons in de regio is woensdag de MvM dag, haha). Mijn moeder heeft ook meegedaan. Wij hebben gelukkig geen van allen moeite met zwanger worden. Ik weet wel hoeveel er nodig is om vrouwen, die minder makkelijk zwanger worden, 1 ampul medicijnen te geven. Het is me de moeite dan ook dubbel en dwars waard dat ik iets kan bijdragen.