Het Noorse drama van Utoya

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sanne152, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    18/04/2012
    23:16uur Ned 3 BNN

Ik heb net gekeken via uitzending gemist, ik vond het al een griezel om te zien die kerel maar nu met deze beelden en achtergronden van de getuigen.. de rillingen liepen nonstop over mijn rug en de tranen over mijn wangen..

Ik heb hier geen woorden voor..
    Wat is dit erg :(

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja heel erg

Daarom kies ik er voor om het helemaal niet te zien.

Ik ken mezelf en ik kan daar niet tegen. Dan zit ik daar weken mee in mijn maag.

Hier is het even: wat niet weet.....wat niet deert ( dan natuurlijk dat ik het niet opzoek) uit zelfbescherming

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gezien. Vreselijk! Wat een doodsangsten moeten die mensen hebben doorstaan! Echt geen woorden voor...

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    deze heb ik ook gezien.
    vreselijk!

5. Melief

Melief Niet meer actief

Kijk het nu...

6. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    heb het niet gezien, maar al meerdere docu's op discovery hier over wel. Hij is nu steeds in het nieuws, Breivik. T viel mij op dat hij elke keer weer zo'n misselijkmakende, zelfingenomen grijns op zn bakkes heeft. Meer mensen die zich daar stuk aan irriteren?

Verder vind ik het echt heel goed van de Noren dat ze de beelden van Breivik's verhoren en dergelijke níet willen publiceren in verband met mensen die hetzelfde zouden willen doen, gevoelens van nabestaanden/slachtoffers en het niet willen bieden van een podium voor zijn gedachten en overtuigingen. Echt heel erg goede actie!

7. Melief

Melief Niet meer actief

Kippenvel van mijn tenen tot mijn kruin, wat een hel hebben die mensen meegemaakt :(

Deel Deze Pagina