Naar aanleiding van handdoek en vaatdoek topics.... Hoeveel wassen draaien jullie per week?? Ik draai er gemiddeld 4 a 5.
Nu 3 wasjes per week. Dat zijn de kleren van mij en mijn partner, hoezen van het bed en de kleedjes van de honden. Als de kleine er is zal het 1 a 2 wasjes meer worden?
Haa!! Ik zat er op te wachten dat deze kwam ik heb er ongeveer 5. Ik heb elke week 2 kleding wasjes, en 1 handdoeken. En om de week doe ik het beddengoed(tenzij dit eerder niet lekker meer ruikt) en de kleding van de honden(ook tenzij dit niet fris is.) en we zij. Maar met z'n tweetjes, zal me benieuwen hoe veel het er worden als we een kleine hebben..
daar istie weer! ik was gemiddeld twee wassen per dag. wij zijn hier met 5 personen. dit is wel alles inclusief beddegoed, werkkleding die apart moet. ondanks dat ik kleding zoveel mogelijk 2 dagen draag of laat dragen heb ik altijd veel was. en nee ik douche niet elke dag en de kindjes en mijn man ook niet ( goor he) wel gebruik ik veel vaat en keukendoeken. mijn zoontje spuugt veel. mijn kindjes spelen en worden vies. ikzelf trek welelke dag een schoon truitje aan. we hebben plaids op de bank die regelmatig een rondje meedraaien,boxkleed etc etc. dus zeg gemiddeld 14 wassen per week
4 à 5 per week. Hier scheelt het wel veel dat mijn man elke dag een pak aanheeft naar z'n werk, die brengen we natuurlijk naar de stomerij, dus dan is 't voor hem alleen sokken/ondergoed/shirt. Z'n overhemden wast z'n moeder, tegelijk met die van z'n vader, want dan heeft ze meteen die machine vol. En voor mij lekker makkelijk, want ik krijg ze gestreken en wel weer terug .
Een stuk of 6. 1x beddengoed. 2x 60/90 graden was met vaatdoeken, poetsdoeken, handdoeken etc. 2x bonte kleding 1x witte kleding Vandaag een nieuwe wasmachine en droger gekocht, onze oudjes waren het aan het begeven. Beide zo'n 13 jaar oud, dus goede dienst gedaan!
nee... ben inspiratieloos... al m´n kruit verschoten in het vaatdoekjestopic.... moet even uitrusten.
Wacht maar even, eerst even een kopje koffie... *holt snel naar Marnatman poll* tjezus, wat schuift dat eigenlijk al die pollen invullen? Op mijn foto na in het hoe zie jij eruit topic weten jullie nu bijna al mijn ranzige gewoontes! Ik voel me naakt!