Snelkoppeling "Eigen berichten" mogenlijkheid?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Loki09, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Op een ander forum waar ik wel eens kom heb je een hele makkelijke functie: Onder je gebruikersnaam staat (als je ingelogd bent uiteraard) "Eigen berichten"
    Zodra je hier op klikt krijg je een overzichtelijke lijst met alle topics waar jij in geplaatst hebt en kun je zien waar nog nieuwe reacties bijgezet zijn en waar niet. Ik gebruik dat daar altijd, en mis dat hier best wel. Is dat een optie, misschien?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als je naar Gebruikersinstellingen gaat zie je gelijk rechts ook een hele lijst met topics waar je gereageerd hebt.

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @dees, dat is alleen als je een abonnement hebt. Anders zie je niets staan.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Als je bovenin naar directe links gaat kun je naar mijn berichten en zo kun je precies zien wat en waar je iets geschreven hebt;)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lindanna; Klopt, vaak abonneren mensen zich ook op dat topic

@Snoopy; Dat is idd ook een manier, misschien nog wel makkelijker ook :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb geen abbo's hoor Dees :D

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Snoopie:
    bedankt, die had ik nog niet gevonden!
    Al is het nog niet zo makkelijk als die ik gewend ben, maar het is iig iets :)
    Mocht 1 van de beheerders er oren naar hebben dit te verbeteren/uit te breiden kan ik de link wel geven van dat andere forum voor een idee :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw echt niet, haha ik wel :)

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat jij bedoelt is volgens mij toch mijn abonnementen. je krijgt toch automatisch een abonnement op de topics waar je in post? Ik zie die daar tenminste altijd terug en daar doe ik niets bijzonders voor :)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nee niet abonnementen, ik heb er een hekel aan als ik platgemaild wordt ;). Ik bedoel echt een lijst met alle berichten waar ik een post in heb gedaan en dan overzichtelijk onder elkaar waar nog op geantwoord is daarna en waar niet.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat is dan toch de knop "Abonnementen" onder "Directe links. In je gebruikersprofiel kun je aangeven of je een mail wilt ontvangen. Dat zijn dus 2 aparte functies. Ik heb die functie ook uit staan, ik kom hier vaak genoeg.. ;)

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb in mijn e-mailprogramma een mapje 'Fora' aangemaakt.

Alle mail die bijvoorbeeld het woord 'Zwangerschapspagina' bevat, komt rechtstreeks in die map.

Zo vervuilt het niet mijn inbox, en kan ik toch abbo's nemen op onderwerpen en blijf meteen op de hoogte als er een reactie is gekomen.

En met één muisklik (oké, twee...) is de hele map weer leeg, als ik dat wil.

Deel Deze Pagina