Nu begrijp ik er niks meer van...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

9 april laatste menstruatie, zwanger maar helaas een miskraam. Bloeding is 16 mei begonnen, 23 mei stolsels verloren, en 27 mei bloeden gestopt. Tussendoor nog een paar keer licht bloedverlies gehad. Bloed geprikt op 23 mei en 28 mei. Hcg was mooi aan het zakken.
    26 mei testje gedaan, 1 juni en streep werd lichter. Vandaag pas met 3e urine getest en had hem blanco verwacht. Maar lijkt nu opeens weer donkerder? Vanochtend weer een plas bloed verloren en nu alleen met afvegen. Er leek vanochtend een stolsel bij te zitten maar weet het niet zeker. Pff volgens mij is mijn lichaam echt van slag.
    Op de foto bovenste testje 26 mei, 2e van 1 juni en 3e van vandaag, 4 juni

2. Nog anoniem

Even nog als aanvulling, het lijkt mij onmogelijk dat ik alweer zwanger zou kunnen zijn, daarvoor is de miskraam te kort geleden. Maar snap dan niet waarom de test duidelijker zou kunnen zijn. Eens kijken hoe de test opdroogt en over een paar dagen nog eens testen. Verwacht dat hij dan wel blanco is

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik zie eigenlijk niet per se iets bijzonders aan deze testen. Je lichaam is gewoon nog steeds bezig het hCG af te breken. Geef het de tijd. Hou je taai, dikke knuffel.

Nog anoniem en louan vinden dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zie geen oploop hoor, dit ziet er normaal
    Uit zo, sterkte verder

Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Nog anoniem

Ok thnx voor jullie reacties. Zal over een paar dagen wel blanco zijn. Maar kan het hcg op het laatste moment nog schommelen dan? Of zal de laatsre test misschien iets rozer gekleurd zijn omdat ik wat bloed verlies? Ach ja maakt eigenlijk ook niks uit. Ben alleen blij als ik van dat bloedverlies af ben

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Schommelen doet hcg niet maar je urine zal misschien wat meer geconcentreerd zijn. Ik zie hem echter niet donkerder

7. louan

louan Niet meer actief

Dit denk ik ook. Sterkte!

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Mijn ervaring is juist dat dat laatste beetje echt weken tot maanden kan duren...ik hoop dat het bij jou sneller gaat

9. Nog anoniem

Pff laten we idd hopen van niet zeg. Zo lang dat hcg er nog in zit kan er ook geen nieuwe cyclus komen toch? Tenminste, dat heb ik me laten vertellen, dat pas wanneer het hcg uit je lichaam is er weer een eitje kan gaan rijpen. Of het echt zo is weet ik niet, kan het namelijk nergens terug vinden

10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Jawel hoor ik had met mijn laatste miskraam
    Nog een vage zwangerschapstest maar wel een eisprong en 2 weken later menstruatie

11. Nog anoniem

Ok, dat is fijn om te weten

Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jawel :) ik had bij alle miskramen, 2 weken na de starts van de bloeding al een eisprong :)
    Dus het kan echt wel :)
    Ik zie ook geen gekke dingen op je test.
    Ik hoop dat je snel weer verder kunt/wilt en dat het jullie dan wel gegund is

13. Nog anoniem

Thnx lieverd x Dat verhaal van hcg geen eisprong is dus duidelijk een fabeltje. Fijn om te weten. Zit nu dus niks anders op dan afwachten tot mijn volgende menstruatie komt

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee dat is helaas geen fabeltje...in een zeldzaam geval kan dat idd maar in verreweg de meeste gevallen zal er geen eisprong plaatsvinden met nog hcg in je lichaam.

15. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Oh hier bij mn eerste miskraam ook nog HCG aanwezig en toen al een eisprong. Of het moet toevallig een cyclus zonder ei zijn geweest.... want die cyclus was wel vrij kort en dan zou ik ovulatie 2 dagen na stoppen met bloeden hebben gehad. Geen idee.... je hebt er toch geen invloed op helaas meis. Sterkte.

16. Nog anoniem

Nee heb er idd geen invloed op, en dat is ook niet wat ik wil, heb de "controle" uit handen gegeven aan de gynaecoloog. Ook geen ovutestjes meer in huis. Merk wel dat ik het lastig vind om nu niets te "weten" maar goed de tijd zal het leren. Heb in ieder geval opdracht gekregen van de gyn om langs te komen voor een echo als ik na 6 weken nog geen menstruatie heb gehad. Tot die tijd zal ik moeten afwachten

17. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ja snap ik dat het moeilijk is.... het is ook niet niets he meid.... Dikke knuffel en veel sterkte. En hoop dat je snel weer zwanger bent van een plakker.

18. Nog anoniem

Dankjewel lieverd x

Deel Deze Pagina