winkelwagentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cindypascal, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    Rowin zit sinds deze week niet eer in zijn maxicosi in de auto, want hij was er gewoon uitgegroeid.
    nu wil ik met hem om boodschappen, maar dan kan ik niet meer de maxicosi meenemen naar binnen.
    ik zit er aan te denken om hem in zo'n zitje van een winkelwagentje te zetten.
    hij kan al goed stevig zitten.
    zou dit te vroeg zijn of hebben jullie andere tips?

groetjes cindy

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    nu sl uit zijn maxi cosi gegroeid......die kun je toch gebrukken tot de 9 maanden?
    of heb je een andere versie vd maxi cosi. of is je zoontje gewoon vrij groot voor zijn leeftijd?

Ik zou hem dan gewoon in het zitje van het winkelewagentje laten zitten hoor.je kunt bijna niet anders. maar niet te lang winkelen want 6 maanden lijkt mij nog wat vroeg om lang te zitten.

3. Niet meer actief

Als hij zelf goed en wel kan zitten, dan zou ik hem in het winkelwagentje zetten. Let wel op, want ze vallen in het begin nog weleens om omdat ze hun evenwicht moeten vinden.

En anders van die winkelwagens waarop zo'n cosigeval al op zit. Die zijn vaak groter dan de gewone cosi

4. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik zet de maxicosi en al op het gedeelte van het kinderzitje gaat prima.daar staat hij stevig en kan ik em in de gaten houden.

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Daar zou ik wel heel erg mee oppassen als ik jou was! Die van mij is er bijna een keertje vanaf gekukeld! Ik vind dat dus helemaal niets he, ik moet het nu dus ook af en toe doen, maar liever niet! Ik zet de cosi liever in het karretje en de spulletjes er omheen, maar ja de karretjes hier zijn vaak te klein om dat te doen en dan ben ik toch af en toe genoodzaakt de cosi op het karretje te zetten, maar dan winkel ik dus echt niet ontspannen meer hoor, dan vlieg ik er doorheen hihi!

6. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    rowin is inderdaad best groot, en hij kwam al met zijn hoofd boven de maxicosi uit.
    we hebben het geprobeerd in een winkelwagentje, en het ging best goed, maar wij vinden wel dat je met zijn tweetjes moet zijn, dan kan er iemand hem goed in de gaten houden.

groetjes cindy

Deel Deze Pagina