hmm kluun? De naam heb ik ooit gehoord.. is het een schrijver? ja sorry.. lees niet veel maar dat hadden jullie vast al begrepen.
Het is een auteur idd en zijn boeken zijn SUPER geschreven! Zelfs voor mensen die nooit lezen (m'n partner heeft onze vakantie in juni een boek gelezen , en dat was voor het eerst weer in ruim 15 jaar..het is geen lezer) hij vond het te gek!
Kluun schreef ook: "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" Een aanrader voor alle aanstaande papa's!
hee wat jammer, gister toevallig al zn 3 boeken gekocht al een beetje doorgebladerd over help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt geweldig om te lezen, mn vriend ligt er ook om in een deuk
mmm, jammer dat ik dit pas zondagmiddag om 12 uur lees... maareh was t leuk, waar ging het over? (zn boek misschien ) misschien dat ik wel ergens een herhaling vandaan kan toveren.. zie dat ik ff mn banner moet veranderen, ben dus niet 3 dagen overtijd, maar ben al 3 dagen ongi. mn cylcys is 27, ga ronde 1 in!
oh je loopt echt achter, gauw zn boeken halen! ik en vele anderen vinden m geweldig, jij kan natuurlijk een andere mening hebben..
Naar wat ik hoor en lees over hem en zijn scrijfstijl, zijn openhartigheid, ik denk dat ik dat wel kan waarderen! We willen morgenmiddag de stad in gaan, dus gelijk ff langs de boekhandel dan
volgens mij word koppesnellers toch altijd herhaald? Dan zouden de missers kluun nog een keerje voorbij moeten zien komen hahaha