hoi meiden ik wordt dus over 2 weken ingeleid vanwege ernstige BI en nu was mijn vraag of we meteen alles meenemen maxi cosi enzz... of kunnen we daar mee wachten?? alvast bedankt
Ik zou meteen alles meenemen, misschien mc in de auto laten staan kan man die later ophalen.... Heel veel succes met de bevalling!
Gewoon meenemen en nog even in de auto laten. Je kunt het beter bij je hebben, maar niet gebruiken dan nodig hebben, maar niet bij je.
Ik zou het ook alles meenemen. Nadat ze bij mij zijn begonnen met inleiden, mocht ik namelijk echt niet meer naar huis. En beter teveel bij dan te weinig! Bij mij was m'n bmm ook nog niet verweekt. Eerst 's ochtends gel ingebracht gekregen en daarna 's middags nog een keer. Toen is het echt op gang gekomen en ben ik 's nachts bevallen. Heel veel succes alvast!
oke dan neem ik het gewoon mee ik denk dat ik ook die dag niet thuis kom en manlief die brengt mij dan die dag naar het ziekenhuis omdat er vanaf 1 april betaalt parkeren is en als de weeen dus heftiger worden komt manlief naar het ziekenhuis toe dus hij gaat die dag werken, want zoals de gyn al zegt het kan een tijdje duren
@ Trotse mama: Gaat hij daarna gewoon werken Dat zou ik niet doen hoor eerlijk gezegd... Zoals de gyn zegt: Het KAN meerdere dagen duren, maar dat hoeft niet. Toen ik werd ingeleid zeiden ze dat ook maar 7 uur later lag ze toch echt al op mijn buik hoor Plus dat (ook al zet het niet gelijk door) het "rommelen" al flink vervelend en pijnlijk kan zijn, lijkt me niks om daar alleen doorheen te moeten Succes met de bevalling!
haha nou ja hij mag van mij gewoon gaan werken ik heb er natuurlijk helemaal geen ervaring mee bij mijn eerste zijn de weeen zondag avond begonnen dusja toen was hij gewoon thuis ik weet dus niet wat me te wachten staat en hoe lang het dus gaat duren, mijn BMM is wel al soepel dat hebben ze zondagavond gevoeld omdat ik z'n last had van voorweeen dat ik elke keer dacht dat het begonnen was, dus hij hij moet toch maar vrij vragen volgens jullie??? Bij wie heeft het meerdere dagen geduurd dan ??
Mijn man zou echt niet naar zijn werk gaan dan. Je doet zoiets toch samen. En dan lig je daar alleen.... gezellig.. Succes in ieder geval!
Doe gewoon lekker waar jullie je allebei goed bij voelen! Ik denk wel dat je rekening moet houden met de reistijd. Als jij je toch niet prettig voelt en je belt; weet je dan dat hij binnen een half uur naast je bed staat? Of weet je dat je dan nog 1,5 uur op hem moet wachten?
hij werkt sowieso in de buurt dus hij is er sowieso met een half uurtje maar ik ga nog wel is goed overleggen ik snap wel dat je zoiets samen doet maar als mijn weeen normaal op gang zouden komen dan bel ik ook niet meteen met de 1ste wee want dan kan het ook nog lang duren vind het gewoon moeilijk te bepalen omdat dit dus de 1ste keer wordt snappie
Ik word waarschijnlijk ook ingeleid. Mijn vriend gaat denk ik ook gewoon naar de zaak. Hij heeft een eigen bedrijf en is binnen 10 a 15 min in het ziekenhuis (als hij normaal rijd en de normale route neemt ). Als het dan erger wordt dan is hij er zo!!
manlief neemt toch vrij zijn vakantie gaat dan gelijk in ! de kans dat ik 6 of 7 of 8 april ga bevallen is heel groot en aansluitend zijn vakantie heeft hij nog 2 dagen van de zaak wat normaal is mocht het nou toch langer duren gaat hij weer aan het werk en op het moment dat het wel doorzet is hij weer vrij maar hoorde van een vriendin haar zus is ingeleid en een andere zus ook en beide hadden ze binnen 24 uur hun kleine in hun armen daar gaan we dan ook maar vanuit!