De thuisbevalling van Luca duurde 4 uur en die van Lars slechts 54 minuten van begin tot eind. Ik moest naar het ziekenhuis vanwege veel bloedverlies bij Luca maar ik heb het ziekenhuis niet gehaald, zelfs de verloskundige was te laat. Ik heb zelf 112 laten bellen door mijn vriend omdat ik voelde dat het veel te snel ging. De ambulance met de broeders was gelukkig wel op tijd anders was ik alleen met mijn vriend thuis op de bank bevallen. Bij mij klopt het dus wel dat de 2e bevalling sneller gaat dan de 1ste.
Hier ging de eerste al snel (ca. 2,5 uur), maar de tweede presteerde het nog sneller te komen (ca. 45 min) Eerste thuis, tweede zkh
Hier binnen 3 kwartier van 1 naar 10 cm ontsluiting. Werd er echt door overvallen. Werd alsnog een ks vanwege stuitligging die niet goed te beoordelen was.
1ste 5 uur 2de 3 uur ( wel veel gerommel daarvoor ) Ben dus benieuwd naar de 3de keer. Ik moet in het ziekenhuis bevallen. Is ongeveer half uur rijden,...
1ste 5 uur,vanaf de eerste wee. 2de 14 uur, vanaf de eerste wee...waarschijnlijk door dat ik het onbwust tegen heb gehouden ivm angsten wat bij de eerste is gebeurt.. Nadat ik een ruggenprik heb gehad.. was zoon in een half uurtje.. dus dat is snel gegaan uiteindelijk..
Onze eerste was er met 4,5 uur (ingeleid met 38+6) Onze tweede met 2 uur en 15 minuten (ingeleid met 38+1) Onze 3e met 4 uur ( spontaan met 37+2) Bij de eerste heb ik een half uur persweeen gehad en bij de 2e en 3e 1 perswee