Hoi hoi, Ik weet niet goed meer wat ik nu moet denken.... Wat kan je lichaam voor de gek houden.. Maar 8,5 geleden ben ik bevallen van mijn 2e dochter, nadat weer ongesteld was geworden, ben ik regelmatig ongesteld geweest ongeveer elke maand rond dezelfde datum. Nu heb voor het eerst denk ik heel bewust mijn ovu mee gekregen en toch geklust enzo, en sindsdien voelde ik pijntjes en dergelijk alsof het leek in te nestelen...Zo ook doet mijn rug weer enorm zeer sinds een week, iets wat bij mijn 2e ZW ook had. Nu zit ik (zie banner) 2 dagen voor mijn ongi en heb vanmorgen getest (was te nieuwsgierig) en was negatief.. (KV test) Verder heb ik absoluut geen tekenen dat ik ongesteld moet worden, niet in mijn afscheiding, rug (normaal alleen de dag dat het is uitgebroken) en alles. Kan het zijn dat de test toch nog te vroeg is gedaan, of moet ik alle hoop laten varen? Je denkt je lichaam zo onderhand wel te kennen, maar valt toch weer tegen hoor haha. Groetjes en alvast voor de reacties Andrea