Nou weer even een vraagje! Ik ben sinds vorige week begonnen met JBPM door de omneo voeding te mengen en dat gaat super, Tygo spuugt niet meer. Maar.... Ik gebruik de Dr Brouwn fles nu met een 3 speen anders krijgt hij er geen voeding doorheen, alleen is zijn fles 150/5 JBPM 3 in 5 min leeg!!!! Een kleinere speen gaat niet en meer JBPM ook niet. Heeft iemand een tip voor me? Miss een andere fles? Maar welke dan?
hoi! dat is vlot! ik ken de dr brown flessen niet, maar ik gebruik zelf de avent flessen! Die bevallen mij zeer goed! dus misschien zou je die een keer kunnen proberen.. en anders een pauze inlassen tijdens het drinken... als hij het accepteerd... Succes!
Net een fles van 180 gegeven en die was in 7 min leeg, als ik een pauze inlas wordt hij boos haha maar ik probeer het wel te doen. Ik heb ook avent staan thuis, ik had er niet zulke goede ervaringen mee maar het is het proberen waard..
Heeft ie ook (extra) last van krampjes doordat ie zosnel drinkt?of heb je het idee dat hij er last van heeft, omdat hij zo snel drinkt? krijgt hij eerder honger? Want Finn heeft ook altijd zn flessen vrij snel leeg, hij is dan wel wat ouder dan jouw kindje, en ik ben (van avent dus) van speen 3 naar speen 2 gegaan.. nu moet ie veel harder zuigen om er wat uit te krijgen! maar Finn heeft hem nog snel leeg, maar ik heb zelf niet het idee dat ie er onder 'lijdt', dus ik laat het maar zo. Ja, of difrax anders proberen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, ik ben zelf meteen begonnen met avent en daarmee door blijven gaan.
Nee hij heeft er geen last van hij gaan wel heel hard op zijn knuistjes zuigen na de fles, maar een speen wil hij ook niet. Hij heeft altijd al snel gedronken, en opzich is het ook niet erg maar ik leest overal dat een kindje minstens 15 min over een fles moet doen. Hij krijgt meestal om de 3/4 uur voeding. Maar ik denk dat ik wel even avent ga proberen miss met een 2 speen erop..
ja, hij heeft dus nog gewoon zuigbehoefte dan.. ja, probeer inderdaad de avent maar, aangezien je die toch hebt staan, kijken hoe dat gaat. en anders misschien een difrax ofzo, maarwat ik al eerder zei, daar heb ik geen ervaring mee, maar misschien wel andere meiden hier. ze zeggen inderdaad 15 á 20 min. voor een fles, vanwege die zuigbehoefte volgens mij.
Eva drinkt ook haar fles binnen 3 minuten op.. we zijn ook van spenen veranderd en er zit ook JBPM in, en nog drinkt ze het snel op. Ze heeft er verder ook geen last van. maar mijn dochter is dan ook wat ouder. Ik heb helaas geen tips, maar lees even mee, want het zint mij niet dat ze zo snel drinkt. We gebruiken trouwens een difrax fles
Ik lees ook vaak dat kinderen 10 tot 15 minuten over een fles doen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is hier altijd in een minuut of 5 op. Nu gaat dat bij mijn zoontje zo, maar bij mijn dochtertje was het precies zo. Hij krijgt nu nog grotendeels borstvoeding, maar ook daar ben ik in 10 minuten klaar mee, dan heb ik zelfs 2 kanten gegeven en hem tussentijds laten boeren. Volgens mij zit dat snelle drinken er gewoon een beetje in. Krijg ook niet het idee dat ze er last van hebben, krampjes door krijgen of de hik. En zuigbehoefte hebben ze alleen als ze moe zijn, totaal niet na de voeding. Bij sommige flessen of spenen gaat het echt te hard, maar dan verslikt hij zich en wordt hij heel kwaad, maar zowel Tommee Tippee nr 2 als Difrax met Etos M speen gaan hier goed.
Tygo heeft er ook geen last van hij heeft altijd al snel gedronken, en hij sabbelt alleen op zijn knuistjes als hij over mijn schouder hangt voor het boeren, daarna doet hij het niet meer. Maar ik zou het wel fijn vinden als hij 15 min over zijn fles zou doen, hij drinkt alleen wat minder snel om 22.30 maar dan is hij best moe... Morgen even avent proberen.