Is dit nu een 'innestelingsbloeding'?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DitBenIk, 9 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hoi meiden!
    Eerst wat achtergrondinfo: Op 30 maart heb ik positieve ovulatietesten gehad en met een lf van 15/16 dagen, zou ik rond 16 april mijn nod hebben. Vandaag zit ik op 8dpo/9dpo.

Sinds gisterochtend heb ik een licht gespannen gevoel in mijn onderbuik. Dit herken ik erg goed van mijn vorige zwangerschappen. Alleen gisteravond had ik met 2 toiletbezoeken ineens een veeg met een klein beetje oud lichtbruin/oudrozige afscheiding. Zou dit van een eventuele innesteling kunnen zijn? Want dit heb ik nog nooit gehad in deze fase van m'n cyclus,in al die jaren dat ik van de pil af ben.

En vanaf wanneer kan ik nu het beste testen? Wachten tot nod of al op 14dpo? Of eerder..?

2. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat zou een innesteling kunnen zijn. Dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap gehad. Maar als ik ongesteld moet worden, heb ik dit een paar dagen voor de menstruatie. Kan alle kanten op...

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Qua termijn zou het zeker kunnen. Wanneer je gaat testen is aan jou. Er zijn meiden die met 10, 11 of 12 dpo positief testen maar er zijn er ook bij die pas op of na nod testen

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Mijn menstruatie verwacht ik pas over een week, dus het lijkt me sterk. Maar het zou natuurlijk kunnen. Normaal begint mijn menstruatie op nod met veel donkerbruin/rood verlies, en niet een paar dagen van tevoren. Daarom vind ik het zo vreemd. En het is maar heel weinig. Ik moet geduld hebben 🙈 Daar ben ik nu niet zo goed in haha!

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Spannend zeg :D en dat is idd ook zo, manlief wil ook liever wachten tot de 16e met testen. Dan is m'n nod en àls het raak zou zijn nu, dan moeten we dan ook een duidelijke test hebben. Maar aan de andere kant, ik wil het zo graag weten :D

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het kan zeker een innestelingsbloeding zijn.
    Dan kun je over een dag of 3/4 wel testen met een de kV 2 voor 5 denk ik.

7. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Ik had dit exact 2 weken geleden .. Had normaal nooit een "tussenbloeding" of iets.. Test nu positief! Ik had ongeveer een uurtje krampen en wat bruin bloed bij het afvegen. Dit is de innesteling geweest. Succes!

8. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Bij mij was het inderdaad ook een innesteling! Ik heb ook positief getest :) Gefeliciteerd!

9. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Wauw, super zeg! Gefeliciteerd! 🎉 🎉 🎉

10. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Woohoooo! Gefeliciteerd :D

11. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dankjulliewel!!

12. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Proficiat !

13. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    He wat leuk! Gefeliciteerd!!

14. Birdy88

Birdy88 Actief lid

20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Gefeliciteerd!

15. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Kan ismand mij helpen? Ik ging net plassen en er zat een roze/oranje druppel in mn onderbroek. Als ik vorige week maandag mn vermoedelijke eisprong heb gevoeld kan het dan van een innesteling zijn?

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Bedankt voor jullie felicitaties meiden! Ik blijf nog een beetje terughoudend. Morgen op mijn nod (15dpo) ga ik weer testen en als de test donkerder is, heb ik wat meer zekerheid dat het deze keer wel goed zou kunnen gaan. Blijft nog eventjes spannend!

Sarahhhh Wat spannend, zou kunnnen... Maar wat je vorige week voelde was niet je eisprong, maar de laatste groeispurt van je eicel. Je eisprong heeft vermoedelijk 1-2 dagen daarna plaatsgevonden.

Deel Deze Pagina