Wie begint er nu ook met afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lisanne123, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Ik ben lisanne
    23 jaar en ben 24 november bevallen van een prachtig mannetje .
    Ondertussen is hij al weer 12 weken .
    Maar ik lijk nog wel 6 maanden zwanger .

Mijn eigen gewicht zit meestal rond de 58 kg ,
    2 jaar geleden ben ik erg veel aangekomen en woog toen 85 kg .
    In een jaar tijd aangevallen naar 54 kg.
    Toen we voor een kindje gingen ging ik weer wat meer eten en woog weer gewoon 58 kg .

En tijdends mijn zwangerschap 90 kg aan het eind.
    En nu 76 !!!
    Ik pas nergens meer in een maatje 44 lijk ik al bijna niet dicht te krijgen .
    Ik begin het nu helemaal zat te worden .

Vandaag ga ik dus beginnen met dieeten .
    Eerst maar is naar de 65 kg .
    Het lijkt me leuk om dit samen met andere meiden te doen .
    Wie doet er mee ?

2. Evangeline

Evangeline Niet meer actief

Hoi Lisanne,

Ik wil ook graag afvallen maar zag dat alle andere afvalclubjes al redelijk ver zijn met afvallen... Dus ik sluit me bij jou aan! :D

Ik ben Eef, ik ben 26 jaar en mn kleine meid is bijna 16 weken. Telkens denk ik, ik ben net bevallen dus die kilo's horen erbij. Maar nu ben ik het zat en dat excuus gaat niet meer op ;-;) het wordt nu echt tijd om af te vallen. Al mn kleding zit veel te strak en ik lijk ook nog zwanger ja! Hahaha.

Ik weeg nu rond de 82 kg (durf niet meer op de weegschaal te kijken..). En ik wil graag naar de 67 kg, het liefst 65 kg maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Ik ben trouwens 1.70 m misschien leuk om te weten.

Ik hoop dat meer mensen zich aansluiten, kunnen we elkaar mooi steunen!

Eindelijk is de sneeuw weg en ik wil gaan beginnen met hardlopen, geen streng dieet maar gewoon op mn eten letten. Ga je een dieet volgen? En ga je ook sporten?

3. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik wil ook graag meedoen, kom vanavond even terug, nu geen tijd :)

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Evangeline ,

Leuk dat je je bij het clubje aansluit .
    Had eigenlijk verwacht geen reacties te krijgen aangezien er al zoveel afval clubjes zijn.
    Maar de andere zijn inderdaad al redelijk ver .

Haha inderdaad dat excuus van ik ben net bevallen kan ik nu niet meer gebruiken , wel jammer hoor vond het wel makkelijk .

Ik ben trouwens 1.65 dus wat kleiner dan jij . Leuk dat je gaat hardlopen , heb je dat eerder gedaan ?
    Lijkt mij ook wel wat , me conditie is alleen heel slecht maarja je moet ergens beginnen .

Ik ben vandaag een soort van begonnen , morgen voor het echie want bedacht pas wat later vandaag dat dit de grens is , Maarja had niet echt gezond gegeten . Ga jij morgen ook beginnen ?
    Wat een vooruit zicht he voorlopig geen chocolade enzo meer wordt je niet vrolijk van haha .

Ik wil ook niet te streng dieeten ook omdat je nog met een kleintje zit en toch wel wat energie moet hebben .
    Wil jij een vast schema , of gewoon de lekkere en vette dingen laten staan ?

Henkiepenkie , leuk dat je je hier aansluit .
    Ben benieuwd naar je verhaal.
    Ga jij ook morgen beginnen ?
    En wil je echt dieeten of de lekkere dingen gewoon laten staan ?

5. Evangeline

Ja heb wel eerder hard gelopen maar heb geen conditie dus dat wordt wel even opbouwen!! Ik heb een hardloop app van Nike op m'n telefoon, die vind ik erg handig. En ik heb ook een app om m'n buikspieren te trainen... Dan kan je kiezen uit 5, 10 of 15 minuten trainen. Nou ik ga dus voorlopig maar voor de 5 minuten!!

Vanaf morgen ga ik beginnen. Heb er zin in! Al zal ik de chocola erg missen ja... Van vet eten ben ik niet zo. Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag, maar teveel tussendoortjes!! Nou is dat niet zo erg maar ik moet wel iets gezonds als tussendoortje eten. Dus dat ga ik nu maar doen. Of helemaal geen tussendoortje ;)

Zullen we elke week gaan wegen? Ik hoop op een halve kilo tot een kilo per week dat lijkt me wel haalbaar. Al mag het wel wat sneller gaan van mij! Heb jij enig idee hoeveel je per week/maand wil afvalle ? En heb je ook een datum geprikt? Ik wil in de zomer gewoon weer in m'n bikini passen...

Gezellig Henkiepenkie! Ben benieuwd naar jou afvalvoornemens!

6. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Daar ben ik weer! :D

Even eten koken en kindje op bed gebracht.

Wat zal ik eens over mezelf vertellen? De tweede week van januari ben ik begonnen met afvallen, 1.65 m en 83 kg. De eerste 3 weken gingen heel hard, daarna erg langzaam. Nu weeg ik 76. Ik wil graag naar 69 (liever iets minder nog, maar ik vind het erg moeilijk)
    De eerste weken at ik 1000 kcal per dag, maar ik vind het te moeilijk (en ook niet gezond) om dat lang vol te houden. Ik heb dat opgebouwd tot 1500 per dag, daar zit ik dus nu op. Voor mij is het belangrijk om vooral wel ruimte te houden om te snoepen, tis jammer maar ik kan er niet zonder. Ik hoop dat ik eind februari 75 weeg en vervolgens iedere maand 1-2 kilo afval.

Lisanne, grappig, wij hebben dezelfde lengte en gewicht!

Evangeline, wat leuk, hardlopen! Ik zou het ook wel willen, maar heb de moed nog niet gevonden :cool:

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Evangeline ,

Ga de apps zo ook even downloaden .
    Ik hou totaal niet van sporten hoor haha zou het dan meer doen omdat het moet . Maar thuis buikspieroefeningen wil ik nog wel doen .
    Ik eet ook teveel tussendoortjes , en schep met avond eten ook liever een keer extra op . Ook was het de eerste weken na me zoontje zijn geboorte zo hectische dat het vaak pizza of dat soort eten werd .

Ik ga ook even kijken voor gezonde tussendoortjes , als jullie ideeën hebben hoor ik het graag .

Ja elke week wegen is goed .
    Iedere zondag ?
    Henkiepenkie weeg jij ook mee ?
    Ik wil ook 1 kg per week proberen . Het liefst natuurlijk 10 haha maarja we moeten realistische blijven .
    Ik wil ook voor de zomer afgevallen zijn !
    Een bikini zal het voor mij niet worden heb enorm veel strae na mijn zwangerschap gekregen . Maar wil wel weer gewoon leuke kleren aan kunnen. Heb jij echt een datum of ook gewoon voor de zomer ?

En jij Henkiepenkie ?
    Ook voor de zomer ?

Henkiepenkie , jij bent dus al heel wat afgevallen .
    Goed zeg . Inderdaad grappig dat we hetzelfde wegen en even lang zijn .
    We hebben eigenlijk alle 3 dezelfde BMI , Evangeline is natuurlijk langer . 1000 kcal is inderdaad moeilijk vol te houden ! En ook moeilijk op te brengen met een kindje omdat je dan zo weinig energie hebt .

1500 is inderdaad redelijker , lukt dat een beetje ?

Willen jullie ook een dag in de week houden voor iets lekkers ?
    Ik twijfel , ik wil graag snel afvallen maar eigenlijk zie ik me toekomst zo somber met nooit meer wat lekkers. Ik ben echt gek op eten haha

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Nouja ik plaats een bericht staat er "je bericht wordt pas geplaatst als de moderator het heeft goedgekeurd .

Even kijken of het straks geplaatst is en anders even opnieuw plaatsen

9. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik sluit mijn eigen ook graag aan, de andere topics zijn al ver ik lees wel altijd mee.

Sinds de geboorte van mijn zoontje blijf ik op de 67 kilo hangen terwijl ik voor de kids 62 kilo woog. Ik vind mijn eigen niet te dik of zo maar heb echt veel buikvet waar ik graag van af wil.

Ik probeer nu weer op de 62 kilo te komen, ik ben nu 2 weken bezig en 3 kilo afgevallen. Ik eet ongeveer 1200-1300 calorieën per dag. De eerste dagen waren wat zwaar ik hou echt van snoepen en zo, dus heb een soort van moeten afkicken haha.

Ik wil ook graag wat gaan sporten maar de sportschool vind ik niks. Ik heb wel workout dvd's maar meestal heb ik er s'avonds niet zoveel zin meer in. Ik moet het gewoon s'middags met de kids doen maar moet me nog even motiveren.

Ik doe s'ochtens en s'middags een shake (van het kruidvat) meestal 2 stukds fruit tussendoor en bv rijstwafel met smaakje van snack a jack of lange vinger de dus wat lichtere koekjes enz. Bij het avond eten gewoon 1 keer opscheppen wegen wat je eet dan drink ik ook een glas multi light en de rest van de dag drink ik water, groene thee of koffie.

10. Evangeline

Henkiepenkie is niet meer actief?? Wat jammer... Ik reageer dinsdag uitgebreid en zal mezelf dan ook ff wegen. Maar heb nu net 2 dagen gewerkt en moet morgen weer werken, ben kapot. Maar ik lees wel mee!
    En ondertussen alle verleidingen weerstaan ;)

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sorry , er waren wat dingetjes met mijn zoontje . Dus daar heel druk mee geweest ! Hoe is het hier ?
    Inmiddels al afgevallen ?

12. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik ben nu 4 kilo afgevallen in 3 weken. Gaat goed dus nog 1 kilo en dan zit ik weer op gewicht voor de kids.

En hoe gaat het met jou bij het afvallen?

Deel Deze Pagina