Hallo dames... Welke sympthomen hebben jullie al in begin vd zwangerschap en is het anders als de vorige zwangerschap? heb dus opboeren en maagzuur veel plassen en winden laten en me borsten doen zeer vorige zw schap eigenlijk helemaal niks
week voor nod tot 2d na nod(toen werd het een vroege mk) -ijzersmaak in mond -heel veel steekjes in buik -pijnlijke borsten Bij deze zwangerschap kwaaltjes week voor nod -buikkrampen -pijnlijke borsten -misselijkheid -beetje moe Het was wel anders dus. Maargoed, die eerste was dus uitgelopen op vmk, dus ben ergens wel blij dat het deze keer anders voelt
Ik had het erg koud terwijl iedereen het warm had ik hdt veel meer eetlust dan normaal. en na een maand begon de ellende... misselijk, duizelig, chagrijnig, geen eetlust en nog veel meer en duurde tot ongeveer 6 maanden. dus geen leuke zwangerschap gehad helaas.
ohh jah erg lang terwijl ik ook nog eens met de studie bezig was en dat zorgde voor meer stress. maar inderdaad dat kleine mannetje is me alles waard
Ik heb ook steeds last van een snotneus, haha.. En niesen doe ik iets meer dan normaal! Schijnt een zwangerschaps kwaal te zijn... Ik duim voor je!
Ik eigenlijk nog vrij weinig.. Alleen een beetje moe, gespannen buik met af en toe een klein steekje en spierpijn in mn nek, maar dat laatste weet ik niet of het van de zwangerschap komt.
Een zeurende steek rechts onder in mijn buik, net boven schaambeen. Veel plassen en om 21.30 knock out zijn. Zodra mijn bh uitgaat zere borsten. verder nergens last van!
Voor NOD: - steekjes in de buik onder - rug pijn onder - rommelende darmen - branderige ogen Na NOD: - warme buik echt een kacheltje binnen. - rommelige darmen - winderigheid - krampjes (niet echt pijn) - emotioneel
Tot nu toe mag ik eigenlijk niet klagen, want ik heb bijna nergens last van. De enige kwaaltjes die ik heb: - Pijnlijke borsten, vooral als mijn bh uitgaat. - Drukkend gevoel en kleine krampjes/steekjes in mijn onderbuik. - Warme buik Vandaag ben ik voor het eerst een beetje moe na het eten. Voor en op mijn NOD: - Duizelig - Warrig - Verhoogde temperatuur - Gevoel dat ik ongesteld ging worden (buikkrampen) - Mijn tepels veranderden van vorm, dat was heel bizar om te zien! Toen begon ik te vermoeden dat het wel eens raak kon zijn. Ik ben ook benieuwd bij jullie, wanneer dachten jullie het eerst "Misschien ben ik zwanger!"?
pijnlijke borsten, winderig, misselijk, koude rillingen en nog best veel meer in de eerste paar weken.
Helaas is het bij mij een vmk geworden maar mijn enige overduidelijke symptomen waren: Gespannen borsten Bruine afscheiding paar dagen voor nod bleef uit Ik was heel opruimerig, alles moest steeds netjes zijn in huis .
Voor nod had ik het echt heel erg warm, nu nog trouwens... Sta al paar dagen aan de diarree, wat niet tof is! Dit had ik bij de eerste ook in het prille begin... ben nu 4wk zwanger
Voor nod had ik ineens enorme trek in melk ijskoude melk... Daaraan dacht ik van heeeeeeyy hoe kan dit nou voor de rest echt niks gemerkt nu op bandenpijn na "vergeet" ik soms dat er een lief klein mensje in mij groeit
Heel eerlijk... Vind ik het een super zwangerschap tot nu toe echt niks te klagen.. (Behalve het feit dat ik wel een enorme zware depressie heb gehad maar dat terzijde) En jaaaaaaaa kan nog steeds niet geloven een meisje...!! Ben super super super gezegend
Voor NOD hoofdpijn moe zere borsten Nu bijna een week na NOD borrelde darmen elke nacht rond half 5 wakker winderigheid beetje meer moe (valt nog mee gelukkig) Heb nog niks te klagen
jeuk!!!winderigheid,buikkrampen(obstipatie)moe,niet kunnen slapen,heel nare dromen,gezwollen borsten en beetje duizelig